2003-11-03
Wydawanie decyzji o wprowadzenie zmian w ewidencji gruntów i budynków.
1.
Nazwa wydziału:
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
2. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (jednolity
tekst- Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027),
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia
29.03.2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz.
454),
- Ustawa z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 - jedn. tekst ze zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225,
poz. 1635).
3. Wymagane dokumenty:
- pisemny wniosek,
-
dokument stwierdzający własność wnioskowanej do zmian nieruchomości,
- dokumenty geodezyjno – kartograficzne uzasadniające wprowadzenie
zmian
- dowód zapłaty n/w opłaty skarbowej
4. Opłata skarbowa - 10 zł za wydanie decyzji administracyjnej
5. Termin załatwienia sprawy:
- art. 35 § 3 Kodeks postępowania administracyjnego - sprawy wymagające
postępowania wyjaśniającego załatwiane są w ciągu miesiąca a sprawy
szczególnie komplikowane w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia
postępowania.
6.
Jednostka prowadząca sprawę:
Starostwo Powiatowe we Włoszczowie ul. Wiśniowa 10.
Wydział GKK i GN – I piętro pok. 202, telefon (041) 39-44-997
7. Tryb odwoławczy:
Odwołanie do Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru
Geodezyjnego i Kartograficznego w Kielcach w terminie 14 dni od dnia
doręczenia decyzji.
- Podmiot udostępniający:
-
Powiat Włoszczowski
- autor:
- Bożena Gładyś
- redaktor:
- Bożena Gładyś
- Data utworzenia informacji:
-
- Data publikacji:
- 2003-11-03
- Data ostatniej zmiany:
- 2007-01-12