STAROSTA WŁOSZCZOWSKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM
WE WŁOSZCZOWIE
ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa
stanowisko ds. oświaty, kultury, kultury fizycznej
w Wydziale Edukacji, Kultury, Kultury Fizycznej i Turystyki
( nazwa stanowiska pracy)
1.Wymagania niezbędne:
O stanowisko, którego dotyczy prowadzony nabór, mogą się ubiegać kandydaci spełniający warunki określone w przepisach art. 3 ustawy z 22 marca 1990 r. –
o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2001 r. nr 142 poz. 1593 –
z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, a także w zał. 3 Tab. VI poz. 10 do rozporządzenia Rady Ministrów z 2 sierpnia 2005 r. – w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich (Dz. U. nr 146 poz. 1223 –z późn. zm.), w dalszej części ogłoszenia określanego jako rozporządzenie:
1. Posiadający:
1) obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystający
z pełni praw publicznych (art. 3 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy),
2) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku (art. 3 ust. 1 pkt 4 ustawy),
3) co najmniej wykształcenie średnie - o profilu ogólnym lub zawodowym - umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, którego dotyczy nabór (art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy oraz zał. 3 poz. 13, przypis 3 do rozporządzenia).
2. Nie byli karani za przestępstwo popełnione umyślnie i dysponujący nieposzlakowaną opinią (art. 3 ust. 3 pkt 2 i 3 ustawy).
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność obsługi komputera – oprogramowania środowiska Microsoft WINDOWS - w szczególności WORD i EXCEL,
2) wykształcenie wyższe i kierunek studiów związany z administracją publiczną lub ekonomią wraz z przygotowaniem pedagogicznym,
3) znajomość przepisów regulujących zadania z zakresu prowadzenia przez jednostki samorządu terytorialnego placówek oświatowych,
4) doświadczenie zawodowe uzyskane w rezultacie zatrudnienia w administracji publicznej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) wykonywanie zadań związanych z nadzorem nad organizacją pracy szkół i poradni psychologiczno-pedagogicznej,
2) przeprowadzanie czynności związanych z postępowaniem prawno-administracyjnym wobec szkół niepublicznych,
3) wykonywanie zadań związanych z corocznym planowaniem oferty edukacyjnej
w szkołach oraz aktualizacją sieci szkół,
4) wykonywanie zadań związanych z profilaktyką oraz bezpieczeństwem i higieną pracy w szkołach,
5) przeprowadzanie czynności prawno-administracyjnych związanych
z dokształcaniem i doskonaleniem nauczycieli.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) świadectwo ukończenia szkoły średniej lub dyplom ukończenia studiów wyższych
( kserokopia)
d) kwestionariusz osobowy
e) oświadczenia założone w trybie art. 233 § 1 kk o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione z winy umyślnej.
f) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
g) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych ( tekst jednolity Dz.U. z 2002r Nr 101,poz.929 z późn. zm.)
h) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa w zaklejonej kopercie z dopiskiem : „Dotyczy naboru na stanowisko ds. oświaty, kultury, kultury fizycznej”, w terminie do dnia 13 kwietnia do godz. 15 30.