Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2007-07-23
Ikona statystyk

Wykonanie chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej nr 0264 T Niwiska - Leśnica - w miejscowości Bukowa

Włoszczowa: Wykonanie chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej nr 0264 T Niwiska- Leśnica - w miejscowości Bukowa, długości 300 mb od km 4+ 640 do km 4 + 940 - strona lewa drogi
Numer ogłoszenia: 124782 - 2007; data zamieszczenia: 23.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie, ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942519, fax 041 3942519.

·        Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wloszczowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej nr 0264 T Niwiska- Leśnica - w miejscowości Bukowa, długości 300 mb od km 4+ 640 do km 4 + 940 - strona lewa drogi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Wykonanie wykopu pod chodnik z odwozem materiału do 5 km .Głębokość wykopu do 0,15 m - 600 m2; Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne chodnika - 600 m2; Wykonanie ławy betonowej pod obrzeże z oporem - beton B-15- 8 m2; Ułożenie obrzeży betonowych 6x20 na ławie betonowej(na zjazdach) -144 mb; Ułożenie obrzeży betonowych 6x20 na podsypce cementowo-piaskowej /1:4/-344 mb; Ułożenie krawężnika betonowego 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej /1:4/- 2 mb; Wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa stabilizowanego mechanicznie (0-31,5) gr. 5 cm - 456 m2; Wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa stabilizowanego mechanicznie (0-31,5) gr. 10cm - na zjazdach 144 m2; Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej szarej ( Behaton ) gr.6 cm na podsypce cementowo - piaskowej / 1:4 / gr. 5 cm -456 m2; Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej szarej ( Behaton ) gr.8 cm na podsypce cementowo - piaskowej / 1:4 / gr. 5 cm -144 m2; Uzupełnienie ziemią brakującej przeciwskarpy wraz z jej zagęszczeniem -30 m3; Wykonanie rurociągu kanalizacji deszczowej z rur PCV Ø 250 mm ułożonych na podsypce piaskowej -7 mb; Regulacja pionowa studzienki rewizyjnej -1 szt.; Wycięcie wraz z karczowaniem pni drzew o średnicy do 20 cm-19 szt.; Naprawa krawężnika betonowego -4 mb; Naprawa uszkodzonego chodnika- 2 m2;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.24.52-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·        Informacja na temat wadium: W przetargu nie jest wymagane wniesienie wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·        Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki: 1.Doświadczenie - rozumiane jako zrealizowane (zakończone i odebrane) w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie przed wszczęciem postępowania minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiący przedmiot zamówienia , tj: roboty budowlane polegające na budowie, odbudowie, odnowie , przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie (dokumenty te muszą zawierać wartość robót oraz ich zakres) 2.Potencjał techniczny - Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędny do wykonania zamówienia zgodnie z technologią w tym; -koparka -zagęszczarka -itp. 3. Potencjał kadrowy - Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wymagania: Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi , specjalność konstrukcyjno- budowlane w zakresie dróg (drogowe) oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie analizy informacji zawartych w dokumentach złożonych przez Wykonawcę.

·        Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpis do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp. 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert 4.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24.ust.1 pkt.4-8 ustawy Pzp. (informacja dotycząca osób) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 6.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust, 1 pkt. 9 Pzp. (informacja dotycząca podmiotów zbiorowych) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie (z dokumentów muszą wynikać wartości robót i zakres) 8. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia jaki posiada Wykonawca. 9.Wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia. Do wykazu należy dołączyć wymagane uprawnienia oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymienionych w pkt.8.1.1, 8.1.3., 8.1.4, 8.1.6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji; ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie Dokumenty wymienione w pkt.8 winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 8.1.1 do 8.1.6 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców, natomiast pozostałe dokumenty winni przedłożyć Wykonawcy tak, aby łącznie spełnić warunki udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wini ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wloszczowa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81, pok.nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

DYREKTOR

Zarządu Dróg Powiatowych

mgr Norbert Gąsieniec

Podmiot udostępniający:
Powiat Włoszczowski
autor:
Norbert Gąsieniec
redaktor:
Marcin Chamera
Data utworzenia informacji:
2007-07-23
Data publikacji:
2007-07-23
Data ostatniej zmiany:
2007-07-23
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

WCAG 2.0 (Level AA)