Włoszczowa: Świadczenie usług transportowo-sprzętowych w roku 2008
Numer ogłoszenia: 6909 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie, ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942519, fax 041 3942519.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowo-sprzętowych w roku 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług transportowo-sprzętowych w roku 2008 Zadanie 1 - Transport samochodem samowyładowczym o ładowności powyżej 12 mg - 7000 km Zadanie 2 - Transport samochodem samowyładowczym o ładowności do 12 mg - 60 godz - usługa samochodem;60 godz. praca koparko-ładowarki Zadanie 3 - Usługi sprzętowe równiarką - 60 godz. Zadanie 4 - Usługi sprzętowe walcem - 60 godz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9, 29.81.10.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania dotyczące Wykonawców: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 3.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 4. Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 4 do SIWZ 5. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wloszczowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa ul. Jędrzejowska 81 , pok. 7.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa ul. Jędrzejowska 81, pok. 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Transport samochodem samowyładowczym o ładowności powyżej 12 Mg.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość kilometrów w okresie realizacji zamówienia wynosi 7000 km.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9, 29.81.10.00-7.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Usługi samochodem samowyładowczym o ładowności do 12 Mg i praca koparko - ładowarki.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość pracy samochodu w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 godz. Przewidywana ilość pracy koparko-ładowarki w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 godz..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9, 29.81.10.00-7.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Usługi sprzętowe równiarką.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość pracy równiarki w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 godz..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9, 29.81.10.00-7.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 Usługi sprzętowe walcem.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość pracy walca w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 godz..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9, 29.81.10.00-7.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.