Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2008-02-11
Ikona statystyk

Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie

Włoszczowa: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie.
Numer ogłoszenia: 27743 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie, ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942519, fax 041 3942519.

·         Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.powiat-wloszczowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych polegających na uzupełnieniu ubytków w nawierzchni bitumicznej metodą ciśnieniową przy użyciu grysów frakcji 2/5 - 5/8 i emulsji asfaltowej szybkorozpadowej Kl - 65 o zawartości asfaltu 65 % Przewidywana ilość materiałów do wbudowania 650 ton.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZˇCE ZAMÓWIENIA

·         Informacja na temat wadium: W przetargu nie jest wymagane wniesienie wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadaj± uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 i 2. 3. Posiadają doświadczenie - rozumiane jako zrealizowane zakończone i odebrane w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie o charakterze, złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia w technologii określonej w specyfikacji, potwierdzenie, że roboty te zostały wykonane należycie.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia minimum jeden z nich musi spełniać powyższy warunek. 4.) Potencjał techniczny - Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnie z technologią w tym; co najmniej 1 szt. remontera do wykonania zadania w przypadku najmu lub dzierżawy proszę załączyć umowę Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 5.Potencjał kadrowy - Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do zadań jakie zostaną im powierzone. Wymagania: Kierownik Robót - musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi, specjalność konstrukcyjno-budowlane w zakresie dróg drogowe oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. ustawa z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane Dz. U . 207 z roku 2003, poz.216 - tekst jednolity z póź. zmianami Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Zamawiający oceni spełnienie warunków spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w /w warunki Wykonawca spełnia.

·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej .Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 4.aktualn± informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24.ust.1 pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (informacja dotycząca osób) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust, 1 pkt.9 informacja dotycząca podmiotów zbiorowych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wloszczowa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa ul. Jędrzejowska 81.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008, godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81, pok.7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Dyrektor

Zarządu Dróg Powiatowych

mgr Norbert Gąsieniec

Podmiot udostępniający:
Powiat Włoszczowski
autor:
Norbert Gąsieniec
redaktor:
Marcin Chamera
Data utworzenia informacji:
2008-02-11
Data publikacji:
2008-02-11
Data ostatniej zmiany:
2008-02-11
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

WCAG 2.0 (Level AA)