Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2008-02-21
Ikona statystyk

Założenie ewidencji budynków na terenie 6 obrębów gm. Włoszczowa

Włoszczowa 2008-02-21

Znak: GKN.II.3431-6 /08

OGŁOSZENIE

do jednostek wykonawstwa geodezyjnego

posiadających stosowne uprawnienia zawodowe

Zarząd Powiatu zamierza zlecić bez stosowania przepisów ustawy  z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków wraz ze zmianą oznaczeń gruntów zabudowanych oraz gruntów rolnych zabudowanych nie wykazanych dotychczas w ewidencji gruntów na części terenu gminy Włoszczowa na n/w obręby w systemach informatycznych EWMAPA 7 wersji Windows (część graficzna) oraz EWOPIS (część opisowa) w ilości 2449 w tym do pomiaru 439 na terenie 6 obrębów gminy Włoszczowa tj. Czarnca,
Danków Duży,  Gościęcin, Kurzelów, Silpia Duża, Wymysłów - dokładne określenie
zakresu i celu  opracowania znajduje się  w szczegółowym opisie przedmiotu
zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

Przyszłe zobowiązania wykonawcy zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do ogłoszenia.

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy  do dnia
31 października  2008 r.

Warunki wymagane od wykonawców:

1) Wykonawcy składający ofertę winni posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie
     w realizacji przedmiotu zamówienia, dysponować potencjałem technicznym i ludzkim
     pozwalającym na prawidłową realizację zadania.
2) Dokument potwierdzający wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie
    objętym przedmiotem zamówienia tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
     zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, wystawione
nie wcześniej
     niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – złożone w formie oryginału lub
     kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną.
3) Wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie pomiarów sytuacyjno- wysokościowych,
     sporządzania dokumentacji do celów prawnych niezbędne do wykonania zamówienia,
     a także wykonywania  przez nich czynności.
     Do ofert należy dołączyć -  kserokopię dokumentu potwierdzającego fakt posiadania
      uprawnień.
4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz
     z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
     niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich
     czynności (według wzoru - załącznik nr 2 ogłoszenia).5) Wykaz  wykonanych  usług  w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia
     postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest
     krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym
     przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
     i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały      wykonane należycie (według wzoru- załącznik nr 3 do ogłoszenia).

6) Projekt umowy zaparafowany przez wykonawcę (załącznik Nr 4) 

uprawnień potwierdzonej za zgodność z  oryginałem przez osobę uprawnioną.

Informacja o sposobie porozumienia się z Zamawiającego z Wykonawcami:

Osobami uprawnionymi do porozumienia się z Wykonawcami w imieniu Zamawiającego są:

Paweł Kowalczyk Tel. Faks (041) 39-44-945, Bożena Gładyś  Tel. (041) 39-44-997

Adres poczty elektronicznej  geo2613@pro.onet.pl

Kryterium wyboru oferty:  Cena brutto  100%

Mając na uwadze dbałość o finanse publiczne tut. organu, zwracam się z prośbą do jednostek wykonawstwa geodezyjnego zainteresowanych wykonaniem powyższej pracy
a następnie o złożenie oferty z załącznikami z powołaniem się na znak niniejszego pisma zawierającej:

1)  Wartość netto, brutto, podatek VAT za wykonanie pracy
2)  Oświadczenie o potwierdzeniu dotrzymania terminu wykonania prac wymienionego
     powyżej
3)  Kserokopia dokumentu potwierdzającego fakt posiadania uprawnień w/w potwierdzona
     za zgodność z  oryginałem przez osobę uprawnioną.
4)  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
     działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
     terminu składania ofert –złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej
     za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną
5)  
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia-
      załącznik nr 2
7)  Wykaz  wykonanych  usług – załącznik nr 3
8)  Projekt umowy zaparafowany przez wykonawcę – załącznik nr 4

Oferty z załącznikami należy przesłać na piśmie w zamkniętych kopertach (opakowaniach) zawierające nazwę, adres Wykonawcy oraz Zamawiającego oraz oznaczenie „ OFERTA – NA  ZAŁOŻENIE EWIDENCJI BUDYNKÓW - II CZĘŚĆ gm. Włoszczowa”
do dnia 14.03.2008. do godz. l2.00  na adres: Starostwo Powiatowe ul. Wiśniowa 10,
29-100 Włoszczowa lub składać w Starostwie Powiatowym w pok. 325, II piętro (sekretariat) do dnia 14.03.2008 r.do godz. 12.00.

Pisma ofertowe otrzymane przez Zamawiającego po ww. terminie i godz. nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu tj. 14.03.2008r. o godz. 12.15 (pok.319), II piętro Starostwa Powiatowego.

Podmiot udostępniający:
Powiat Włoszczowski
autor:
Bożena Gładyś
redaktor:
Marcin Chamera
Data utworzenia informacji:
2008-02-21
Data publikacji:
2008-02-21
Data ostatniej zmiany:
2008-02-21
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

WCAG 2.0 (Level AA)