Włoszczowa: Dostawa emulsji asfaltowej, kationowej szybkorozpadowej K-1 65 do remontów dróg
Numer ogłoszenia: 50160 - 2008;
data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie, ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942519, fax 041 3942519.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa emulsji asfaltowej, kationowej szybkorozpadowej K-1 65 do remontów dróg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa emulsji asfaltowej, kationowej szybkorozpadowej K-1 65 do remontów dróg w ilości 50 Mg. Emulsja asfaltowa, kationowa szybkorozpadowa K- 1 65 musi odpowiadać Polskim Normom, aby nadawała się do użycia do remontów nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych. Emulsja będzie dostarczana przez Dostawcę systematycznie, partiami po 10 Mg. Zamawiający złoży Dostawcy zamówienie telefoniczne lub fax, a Dostawca najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia otrzymania zamówienia dostarczy emulsję do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Dostawca przy każdej dostawie musi przedłożyć Deklarację Zgodności bądź świadectwo Kontroli Jakości dostarczonej partii emulsji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.13.30.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: W przetargu nie jest wymagane wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.nie podlegaj± wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia publicznego z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 2. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - załącznik nr 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wloszczowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81,pok.7..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Dyrektor
Zarządu Dróg Powiatowych
mgr Norbert Gąsieniec