Włoszczowa: Wykonanie poszerzenia na drodze powiatowej nr 0258 T Oleszno - Świdno - Krasocin, od km 5+100 do km 5+950
Numer ogłoszenia: 120674 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie, ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942519, fax 041 3942519.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie poszerzenia na drodze powiatowej nr 0258 T Oleszno - Świdno - Krasocin, od km 5+100 do km 5+950.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje:
- Ścinka pobocza równiarką - 850 mb;
- Wykonanie wykopu pod poszerzenie gł.0,7 m, szer. 1 m, dł. odcinka 660 m - strona lewa - 660 m2;
- Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. śred. 30 cm z mechanicznym zagęszczeniem - 660 m2;
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-63 - warstwa dolna grub. po zagęszczeniu 20 cm- 660 m2;
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 - warstwa górna grub. po zagęszczeniu 10 cm- 660 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej - warstwa wiążąca asfaltowa - grub. po zagęszczeniu 4 cm - 660 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej - warstwa ścieralna asfaltowa - grub. po zagęszczeniu 4 cm - 740 m2;
- Wykonanie wykopu pod poszerzenie gł.0,7 m, szer. 1 m, dł. odcinka 190 m - strona prawa- 190 m2;
- Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. śred. 30 cm z mechanicznym zagęszczeniem- 190 m2;
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-63 - warstwa dolna grub. po zagęszczeniu 20 cm - 190 m2;
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 - warstwa górna grub. po zagęszczeniu 10 cm - 190 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno -bitumicznej - warstwa wiążąca ścieralna asfaltowa - grub. po zagęszczeniu 4 cm - 190 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej - warstwa ścieralna asfaltowa - grub. po zagęszczeniu 4 cm - 210 m2;
- Wykonanie skarpy oporowej z ziemi uzyskanej z wykopu - 425 m3;
- Odwóz pozostałej ziemi do 2 km - 170 m3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
* Informacja na temat wadium: W przetargu nie jest wymagane wnoszenie wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia publicznego z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny,
dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a) Doświadczenie - rozumiane jako zrealizowane (zakończone i odebrane) w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie przed wszczęciem postępowania minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiący przedmiot zamówienia , tj: roboty budowlane polegające na budowie, odbudowie, odnowie , przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 170000,00 zł potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie (dokumenty te muszą zawierać wartość robót oraz ich zakres)
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia minimum jeden z nich musi spełnić powyższy warunek.
b) Potencjał techniczny - Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędny do wykonania zamówienia zgodnie z technologią
w tym;
- wytwórnią mas bitumicznych
- układarką mas bitumicznych - min. 1 jednostka
- walcami (statyczny, wibracyjne, ogumiony) - min. po 1 jednostce
- równiarką - min. 1 jednostka
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek
c) Potencjał kadrowy - Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk jakie zostaną im powierzone.
Wymagania:
Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia budowlane
w zakresie kierowania robotami
budowlanymi , specjalność konstrukcyjno-
budowlane w zakresie dróg (drogowe)
oraz przynależeć do Polskiej Izby
Inżynierów Budownictwa, (ustawa z dnia
07.lipca 1994r. - Prawo budowlane Dz. U. 207
z roku 2003, poz. 216 - tekst jednolity z póź. zmianami)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
poprzez zastosowanie kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie analizy
informacji zawartych w dokumentach złożonych przez Wykonawcę.
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpis do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarcze, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu do składania ofert
2. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1
ustawy Pzp.
3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat
lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji organu podatkowego
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert
4. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie ,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert
5.aktualną informację z Krajowego Rejestru karnego lub równoważne
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju
pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24.ust.1 pkt. 4-8
ustawy Pzp. (informacja dotycząca osób)
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert
6.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym art.24 ust, 1 pkt. 9 Pzp. (informacja dotycząca podmiotów
zbiorowych) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
do składania ofert
7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - robót
budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty
i miejsca wykonania.
Wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały
wykonane należycie (z dokumentów muszą wynikać wartości robót i zakres)
8. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia jaki posiada
Wykonawca.
9.Wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą
uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich
kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia
Do wykazu należy dołączyć wymagane uprawnienia oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymienionych w pkt.1,
3, 4,6 składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:
- nie otwarto jego likwidacji; ani nie ogłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
- nie zalega z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenie
społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Dokument 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której
dokumenty dotyczą.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów o których
mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym
lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio
kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wszystkie Dokumenty wymienione w pkt.9 winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
dokumenty wymienione w pkt.1 do 6 muszą być złożone przez każdego
z Wykonawców, natomiast pozostałe dokumenty winni przedłożyć Wykonawcy tak,
aby łącznie spełnić warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wini ustanowić
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych
29-100 Włoszczowa
ul. Jędrzejowska 81, pok.7.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych
29-100 Włoszczowa
ul. Jędrzejowska 81, pok.7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Dyrektor
Zarządu Dróg Powiatowych
mgr Norbert Gąsieniec