Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2008-08-21
Ikona statystyk

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Wykonanie poszerzenia na drodze powiatowej nr 0258 T Oleszno - Świdno – Krasocin

Włoszczowa: Wykonanie poszerzenia na drodze powiatowej nr 0258 T Oleszno - Świdno – Krasocin

 od km 5+180 do km 5+760

Numer ogłoszenia: 196254 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie, ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942519, fax 041 3942519.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie poszerzenia na drodze powiatowej nr 0258 T Oleszno - Świdno - Krasocin, od km 5+180 do km 5+760.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje:

- Wykonanie wykopu pod poszerzenie średnia głębokość 0,6 m, szerokość 1 m, długość odcinka 580 mb - strona lewa drogi - 580 m2;

- Wykonanie skarpy oporowej z ziemi uzyskanej z wykopu - 265 m3;

- Odwóz pozostałej ziemi do 2 km - 83 m3

- Wykonanie warstwy odsączającej z piasku średnia grubość 20 cm z mechanicznym zagęszczeniem- 580 m2;

- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/63 - warstwa dolna grubości 20 cm po zagęszczeniu - 580 m2;

- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 - warstwa górna grubości 10 cm po zagęszczeniu - 580 m2;

- Nawierzchnia z mieszanki mineralno -bitumicznej - warstwa wiążąca - grubości 4 cm po zagęszczeniu - 580 m2;

- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej - warstwa ścieralna - grubości 4 cm po zagęszczeniu - 696 m2;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    * Informacja na temat wadium: W przetargu nie jest wymagane wnoszenie wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    * Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia publicznego z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.

      Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny,

      dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

      a) Doświadczenie - rozumiane jako zrealizowane (zakończone i odebrane) w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie przed wszczęciem postępowania minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiący przedmiot zamówienia , tj: roboty budowlane polegające na budowie, odbudowie, odnowie , przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 150000,00 zł potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie (dokumenty te muszą zawierać wartość robót oraz ich zakres)

      W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia minimum jeden z nich musi spełnić powyższy warunek.

      b) Potencjał techniczny - Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędny do wykonania zamówienia zgodnie z technologią

    

 w tym;

      - wytwórnią mas bitumicznych

      - układarką mas bitumicznych - min. 1 jednostka

      - walcami (statyczny, wibracyjne, ogumiony) - min. po 1 jednostce

      - równiarką - min. 1 jednostka

      Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek

      c) Potencjał kadrowy - Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk jakie zostaną im powierzone.

      Wymagania:

      Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia budowlane

      w zakresie kierowania robotami

      budowlanymi , specjalność konstrukcyjno-

      budowlane w zakresie dróg (drogowe)

      oraz przynależeć do Polskiej Izby

      Inżynierów Budownictwa, (ustawa z dnia

      07.lipca 1994r. - Prawo budowlane Dz. U. 207

      z roku 2003, poz. 216 - tekst jednolity z póź. zmianami)

      Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.

      Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

      poprzez zastosowanie kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie analizy

      informacji zawartych w dokumentach złożonych przez Wykonawcę.

    * Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty:

      1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie

      o wpis do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy

      wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności

      gospodarcze, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem

      terminu do składania ofert

      2. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1

      ustawy Pzp.

      3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego

      potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków

      i opłat lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,

      odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie

      w całości wykonania decyzji organu podatkowego

      wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do

      składania ofert

      4. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń

      Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego

      potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z

      opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ,

      lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,

      odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

      wstrzymanie w całości wykonania decyzji

      wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do

      składania ofert

      5. aktualną informację z Krajowego Rejestru karnego lub równoważne

      zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego

      kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24.ust.1 pkt.

      4-8 ustawy Pzp. (informacja dotycząca osób)

      wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do

      składania ofert

      6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie

      określonym art.24 ust, 1 pkt. 9 Pzp. (informacja dotycząca

      podmiotów zbiorowych) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy

      przed upływem terminu do składania ofert

      7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat

      przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,

      a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym

      okresie - robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem

      robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia

      z podaniem ich wartości oraz daty

      i miejsca wykonania.

      Wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te

      zostały wykonane należycie (z dokumentów muszą wynikać

      wartości robót i zakres)

      8.Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia jaki

      posiada Wykonawca

      9.Wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie

      lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z

      informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych

      do wykonania zamówienia.

      Do wykazu należy dołączyć wymagane uprawnienia oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium

      Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymienionych w pkt.1,

      3, 4, 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:

      - nie otwarto jego likwidacji; ani nie ogłoszono upadłości,

      - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,

      - nie zalega z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenie

      społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,

      odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie

      w całości wykonania decyzji właściwego organu.

      Dokument 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub

      administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której

      dokumenty dotyczą.

      Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma

      siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów o których

      mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie

      złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

      Wszystkie Dokumenty wymienione w pkt.9 winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

      W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

      dokumenty wymienione w pkt. 1 do 6 muszą być złożone przez każdego

      z Wykonawców, natomiast pozostałe dokumenty winni przedłożyć Wykonawcy tak,

      aby łącznie spełnić warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wini ustanowić

      pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDUR

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych

ul. Jędrzejowska 81,pok. nr 7

29-100 Włoszczowa.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych

ul. Jędrzejowska 81,pok. nr 7

29-100 Włoszczowa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

                                                                                                                                                      Dyrektor

Zarządu Dróg Powiatowych

mgr Norbert Gąsieniec

Podmiot udostępniający:
Powiat Włoszczowski
autor:
Norbert Gąsieniec
redaktor:
Robert Suchanek
Data utworzenia informacji:
2008-08-22
Data publikacji:
2008-08-21
Data ostatniej zmiany:
2008-08-22
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

WCAG 2.0 (Level AA)