Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2008-09-25
Ikona statystyk

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi - "Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg ( ulic ) powiatowych na terenie powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2008/2009"

Włoszczowa: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg ( ulic ) powiatowych na terenie powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2008/2009

Numer ogłoszenia: 234667 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie , ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942519, fax. 041 3942519.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg ( ulic ) powiatowych na terenie powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg ( ulic ) powiatowych na terenie powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2008-2009.W zakresie : usługi odśnieżania ( oznaczenie CPV 90.21.20.00-6), usługi zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg, ulic( oznaczenie CPV 90.21.30.00-3), załadunek materiałów na piaskarki, wykonanie mieszanek piasku z solą ( oznaczenie CPV 93.90.00.00-7 różne usługi gdzie indziej niesklasyfikowane). 2. Zamawiający przewiduje okres świadczenia usług ( uzależniony od warunków atmosferycznych) od dnia 1 listopada 2008r do dnia 15 kwietnia 2009r. Wykonawca, zobowiązany będzie świadczyć usługi na wezwanie telefoniczne, podstawiając jednostkę sprzętową do dyspozycji zamawiającego w przeciągu 2-ch godzin od czasu wezwania. W okresie sprzyjających warunków atmosferycznych, gdy nie będzie występowała konieczność prowadzenia akcji zimowej, zamawiający może odwołać obowiązek świadczenia usług na okres trwania sprzyjających warunków. Wykonawca z tego tytułu nie może wnosić w stosunku do zamawiającego żadnych roszczeń finansowych 3. Zamawiający przekazuje nieodpłatnie wykonawcom, z którymi podpisana zostanie umowa, posiadane piaskarki i pługi - na okres świadczenia usług. Wykonawca bez zgody zamawiającego nie może używać powierzonego sprzętu do świadczenia usług dla innych instytucji. 4.Podstawiany sprzęt musi być gotowy do natychmiastowego podjęcia akcji czynnej ( sprawny technicznie, zatankowany) Wszelkie koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca. W przypadku awarii nośnika, piaskarki i pługa wymagającego okresu naprawy powyżej 10 dni, wykonawca zapewnić musi zastępczy nośnik o parametrach zbliżonych do nośnika uszkodzonego. W przypadku awarii ładowarki, wykonawca usług zobowiązany jest podstawić niezwłocznie sprawną koparko-ładowarkę. Usługi świadczone środkiem zastępczym realizowane będą wg stawek za świadczenie usług określonych w umowie. 5.Zamawiający w załączonych do siwz- szczegółowych specyfikacjach technicznych D-10.10.01b - odśnieżanie dróg D-10.10.01c zwalczanie śliskości zimowej na drogach zawarte są szczegółowe informacje dotyczące- wymagań do nośników pługów, piaskarek i pługów ma także jednostek sprzętowych koparko-ładowarki, równiarki, ładowarki - zasady świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg ( ulic ) powiatowych, obowiązki kierowców , operatorów obsługujących jednostki sprzętowe i środki transportowe przystosowane do świadczenia usług. 6. Warunki rozliczeń należności za świadczenie usług, częstotliwość rozliczeń okresowych z wymaganymi dokumentami a także przypadki upoważniające zamawiającego do naliczania kar umownych. 7. Na okres sezonu zimowego pełnione będą dyżury przez wyznaczonych pracowników ZDP - wydawane będą dyspozycje wykonawcom świadczącym usługi- poświadczone będą świadczone usługi, oraz prowadzona dokumentacja zimowego utrzymania - odbywać się będzie załadunek materiałów na piaskarki. 8.Kontrole świadczonych usług, a także prawidłowość ich dokumentowania przeprowadzać będą upoważnieni pracownicy ZDP. 9. Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie posiada następujące ilości piaskarek i pługów, które po zamontowaniu na odpowiednie środki transportowe- nośniki służyć będą do prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg ( ulic ) powiatowych. a) piaskarki P1-J o pojemności załadunku ok.4 m3 -1 szt., b) piaskarka P3 o pojemności załadunku ok.4 m3 - 2 szt. c) pługi odśnieżne lemieszowe jednostronne 2 szt. 10. Przewidywana ilość usług w sezonie zimowym 2008-2009 ( uzależniona od panujących warunków zimowych) przez poszczególne jednostki objęte postępowaniem przetargowym oscylować mogą w ilościach: - środek transportowy nośniki - 40.000,00 km - koparko-ładowarka ( załadunek materiałów na piaskarki, wykonywanie mieszanki, hołdowanie materiałów na składowisku -około 600 godz.) - sprzęt ciężki przy odśnieżaniu - równiarka - 150 godz. - ładowarka - 150 godz. - załadunek piaskarek - 100 załadunków /plac składowy / - 5 miesięcy Określony powyżej przewidywany zakres usług w zależności od warunków zimowych panujących w sezonie zimowym mogą okazać się w rzeczywistości mniejsze lub ulec zwiększeniu. Wykonawca nabywać będzie prawo do zapłaty należności za faktyczną ilość wykonanych usług. 11. Zamówienie na świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2008-2009 zamawiający podzielił zamówienie na 8 zadań częściowych. Zamawiający dokonując podziałów zamówienia na zadania dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oznacza to , że wykonawca będzie mógł przystąpić do postępowania przetargowego na te zadania dla których dysponuje wymaganymi środkami transportowymi (nośnikami ) zadanie 1-3 , środkiem transportowym (nośnik ) z zamontowana piaskarką i pługiem zadanie 4,środkami sprzętowymi zadanie 5-7, placem składowym i sprzętem do załadunku piaskarek ZDP - zadanie 8. Oznacza to, że wykonawca dysponujący np. trzema środkami transportowymi spełniającymi wymagania określone dla nośników, może złożyć trzy oferty na wybrane zadania. Złożenie więcej niż jednej oferty na te same zadania bądź złożenie np. dwóch ofert na różne zadania świadczenia usług tym samym nośnikiem , spowoduje odrzucenie oferty. Wraz z ofertą należy złożyć Formularz cenowy zał. nr 2a,2b,2c,2d,2e,2f,2g,2h oraz wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez wykonawcę wymaganych warunków. 12. Wykonawca w składanej ofercie określi: a) cenę jednostkową brutto za jaką zobowiązuje świadczyć usługi w przeciągu sezonu zimowego 2008-2009, cenę brutto za całość zamówienia w sezonie 2008-2009 dla przewidywanego zakresu usług ( iloczyn przewidywanego zakresu i określonej ceny brutto). Zamawiający przewiduje również zapłatę za godzinę tzw. akcji biernej, która wynosi 8,50 zł/h ( osiem złotych pięćdziesiąt groszy za godzinę). 13. Wykonawca zobowiązany jest podczas wykonywania usług do przestrzegania zasad BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za stan sprzętu zgodny z warunkami BHP odpowiada Wykonawca usługi. Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób niezagrażający bezpiecznemu użytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania zadań związanych z utrzymaniem zimowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 93.90.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    * Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia publicznego z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art.24 ust.1 i 2. 3.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) Doświadczenie - rozumiane jako zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie przed wszczęciem postępowania jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , tj: usługi przy zimowym utrzymaniu dróg ( odśnieżanie, posypywanie dróg ) potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie. b) Potencjał techniczny - Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na poszczególne zadania na jakie podzielono zakres usług dysponuje wymaganymi przez zamawiającego: - dla usług określonych w zadaniach 1do 4 ( opisanych w punkcie 2) - sprawnymi technicznie środkami transportu/ środkami transportu o wymaganej ładowności ( lub masie całkowitej ) wraz z obsługą - kierowcą - posiada licencję na wykonanie transportu drogowego - środek transportowy posiada aktualne badania techniczne - dla usług określonych w zadaniach 5,6,7,8 ( opisanych w punkcie 2) - dysponuje sprawnym technicznie sprzętem (koparko-ładowarka, równiarką, ładowarka typu Fadroma) wraz z operatorem posiadającym wymagane uprawnienia obsługi. - zaakceptuje warunki świadczenia usług w sezonie zimowym 2008/2009, a także warunki rozliczeń i zapłaty za świadczone usługi ( dotyczy wszystkich zadań) - wykonawca będzie sporządzał dokumenty rozliczeniowe za świadczone usługi w okresie od 1 do 15 dnia i od 16 do ostatniego dnia miesiąca - zaakceptuje 30 dniowy okres na zapłatę należności ( liczony od dnia doręczenia faktury zamawiającemu). c) sytuacja finansowa i ekonomiczna - Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Zamawiający nie przewiduje w tym postępowaniu możliwości składania ofert wspólnych. 5.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji; ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie 5.1.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający odrzuci każdą ofertę w przypadku stwierdzenia, że zachodzą okoliczności określone w art.89 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z art. 88 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie analizy informacji zawartych w dokumentach złożonych przez Wykonawcę ( druk ZP-17 załącznik do protokółu postępowania).

    * Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 3.Kserokopię licencji na wykonanie transportu drogowego poświadczoną przez wykonawcę. dotyczy zadań 1-4 4.Kserokopię dokumentu rejestracyjnego - poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem w oparciu o którą zamawiający będzie mógł określić spełnienie wymagań w zakresie wymaganej ładowności bądź masy całkowitej a także aktualności badania technicznego 5.Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w niniejszej specyfikacji Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: Warunek określony w pkt.Potencjał techniczny Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje Wykonawca załącznik 4 Warunek określony w pkt. Doświadczenie Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługi przy zimowym utrzymaniu dróg ( odśnieżanie, posypywanie dróg ) potwierdzone dokumentami, że usługi zostały wykonane należycie - zał. 5 Warunek określony w pkt.c - aktualna polisa, a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wloszczowa.eobip.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa ul. Jędrzejowska 81.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa ul. Jędrzejowska 81, pok.nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: środek transportowy (nośnik ) dla piaskarki P1-J , pojemność załadunku ok. 4 m3 i pługa lemieszowy jednostronnego.

    * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do realizacji zamówienia wykonawca zapewni: - nośnik - środek transportu o ładowności minimum 9 Mg ( dwie osie napędowe ), na który zostanie zamontowana piaskarka i pług. - pług lemieszowy sterowany hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu. Do realizacji zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy nieodpłatnie piaskarkę - 1 jednostka sprzętowa Świadczenie usług - akcja czynna - polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości materiałami uszorstniającymi na drogach powiatowych. Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj: wykonania powierzonego zadania. Dopuszcza się zastosowanie tak zwanej akcji biernej - polegającej na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej..

    * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 93.90.00.00-7.

    * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.

    * 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: środek transportowy (nośnik ) dla piaskarki P3 , pojemność załadunku ok. 4 m3 i pługa lemieszowego jednostronnego.

    * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do realizacji zamówienia wykonawca zapewni: - nośnik - środek transportowy o ładowności minimum 9 Mg ( dwie osie napędowe ) na który zostanie zamontowana piaskarka i pług. Do realizacji zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy nieodpłatnie piaskarki - 1 jednostka sprzętowa, 1 pług lemieszowy jednostronny. Świadczenie usług - akcja czynna - polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości materiałami uszorstniającymi na drogach powiatowych. Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj: wykonania powierzonego zadania. Dopuszcza się stosowanie tak zwanej akcji biernej - polegającej na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej..

    * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 93.90.00.00-7.

    * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.

    * 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: środek transportowy (nośnik ) dla piaskarki P3, pojemność załadunku ok. 4 m3 i pługa lemieszowego jednostronnego.

    * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do realizacji zamówienia wykonawca zapewni: - nośnik - środek transportu o ładowności minimum 9 Mg ( dwie osie napędowe ) na który zostanie zamontowana piaskarka i pług. Do realizacji zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy nieodpłatnie piaskarki - 1 jednostka sprzętowa, 1 pług lemieszowy jednostronny. Świadczenie usług - akcja czynna - polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości materiałami uszorstniającymi na drogach powiatowych. Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj: wykonania powierzonego zadania. Dopuszcza się stosowanie tak zwanej akcji biernej - polegającej na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej..

    * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 93.90.00.00-7.

    * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.

    * 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: środek transportowy (nośnik) z zamontowaną piaskarką i pługiem.

    * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do realizacji zadania wykonawca zapewni: - piaskarkę - pojemność załadunku ok. 4 m3 - pług jednostronny lemieszowy - sterowany hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu. - środek transportu (nośnik ) o ładowności minimum 9 Mg ( dwie osie napędowe ) Świadczenie usług - akcja czynna - polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości materiałami uszorstniającymi na drogach powiatowych. Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj: wykonania powierzonego zadania. Dopuszcza się stosowanie tak zwanej akcji biernej - polegającej na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej..

    * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 93.90.00.00-7.

    * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.

    * 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: równiarka do odśnieżania dróg (ulic).

    * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni 1 równiarkę. Zamawiający wymaga aby równiarka wyposażona była w pług czołowy dwustronny. Świadczenie usług będzie się odbywało jednym rodzajem akcji - akcja czynna - polegająca na usuwaniu śniegu na drogach (ulicach) Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania..

    * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 93.90.00.00-7.

    * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.

    * 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: koparko - ładowarka

    * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni: 1 jednostkę sprzętową - na podwoziu kołowym o pojemności łyżki załadunku powyżej 0,2 m3. Świadczenie usług będzie się odbywało jednym rodzajem akcji - akcja czynna polegająca na: - załadunku materiałów (mieszanki piasku z solą ) - wykonania mieszanki piasku z solą ( materiały będą dostarczone na plac składowy ZDP) - hołdowanie materiałów na składowisku. Ponadto w razie wystąpienia takiej konieczności może być wykorzystana przy załadunku śniegu nagromadzonego przy ulicach powiatowych na środki transportu, a także przy odśnieżaniu dróg. Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania..

    * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 93.90.00.00-7.

    * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.

    * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ładowarka ciężka typu Fadroma do odśnieżania dróg..

    * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni: 1 jednostkę sprzętową - z silnikiem o pojemności łyżki min. 3m3 Świadczenie usług będzie się odbywało jednym rodzajem akcji - akcja czynna. Usługi odśnieżania świadczone będą w razie wystąpienia dużych opadów śniegu, zawiei i zamieci śnieżnych, gdy będące w dyspozycji zamawiającego pługopiaskarki nie będą w stanie zapewnić utrzymania przejezdności dróg. Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania..

    * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 93.90.00.00-7.

    * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.

    * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: udostępnienie placu składowego na terenie Gminy Radków do składowania mieszanki piaskowo-solnej wraz z załadunkiem na piaskarki..

    * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni: - plac składowy do składowania mieszanki piaskowo-solnej - koparko ładowarka 1 jednostka sprzętowa Świadczenie usług będzie się odbywało jednym rodzajem akcji - akcja czynna akcja czynna - polegająca na: - załadunku materiałów (mieszanki piasku z solą ) materiały dostarczy zamawiający.

    * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 93.90.00.00-7.

    * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.

    * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

DYREKTOR

Zarządu Dróg Powiatowych

mgr Norbert Gąsieniec

Podmiot udostępniający:
Powiat Włoszczowski
autor:
Norbert Gąsieniec
redaktor:
Marcin Chamera
Data utworzenia informacji:
2008-09-25
Data publikacji:
2008-09-25
Data ostatniej zmiany:
2008-09-25
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

WCAG 2.0 (Level AA)