Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2011-02-15
Ikona statystyk

Ogłoszenie o zamówieniu "Usługi sprzętowo-transportowe przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych powiatu włoszczowskiego w roku 2011"

Włoszczowa: USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE PRZY BIEŻĄCYM UTRZYMANIU DRÓG POWIATOWYCH POWIATU WŁOSZCZOWSKIEGO W ROKU 2011
Numer ogłoszenia: 53977 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie , ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942519, faks 041 3942519.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE PRZY BIEŻĄCYM UTRZYMANIU DRÓG POWIATOWYCH POWIATU WŁOSZCZOWSKIEGO W ROKU 2011.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Usługi transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności powyżej 12 ton Przewidywana ilość km w okresie realizacji zamówienia wynosi 8000,00 km Praca samochodu polegać będzie na transporcie materiałów drogowych i innych W cenę należy wliczyć ewentualny postój samochodu oraz oczekiwanie na załadunek i rozładunek materiału. Zadanie 2: Usługi sprzętowo-transportowe samochodem o ładowności do 12 ton oraz koparko-ładowarki Przewidywana ilość pracy samochodu wynosi 100godzin, koparko-ładowarki 50 godzin. Minimalna wydajność dzienna pracy koparko-ładowarki nie mniej niż 50 m3. Praca samochodu polegać będzie na transporcie materiałów drogowych i innych. Należy uwzględnić między innymi czas oczekiwania na załadunek i rozładunek. Zadanie 3: Usługi sprzętowe walcem. Przewidywana ilość 100 godzin. Walec min. 8-10 ton. Zadanie 4: Usługi sprzętowe równiarką. Przewidywana ilość 150 godzin. Równiarka o mocy silnika powyżej 130 KM. Zadanie 5: Usługi sprzętowo-transportowe samochodem o ładowności do 12 ton Przewidywana ilość km w okresie realizacji zamówienia wynosi 1000,00 km Praca samochodu polegać będzie na transporcie materiałów drogowych i innych. W cenę należy wliczyć ewentualny postój samochodu oraz oczekiwanie na załadunek i rozładunek..

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających , o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp do wysokości 50 % zamówienia podstawowego

    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9, 45.50.00.00-2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: W przetargu nie jest wymagane wnoszenie wadium

    III.2) ZALICZKI

    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem lub środkami transportu wymaganymi dla danego zadania częściowego/ na które składa ofertę/ w celu wykonania przedmiotu zamówienia

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

      • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81 pok. nr. 7.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2011 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81 pok. nr. 7.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności powyżej 12 ton.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość km w okresie realizacji zamówienia wynosi 8000,00 km Praca samochodu polegać będzie na transporcie materiałów drogowych i innych W cenę należy wliczyć ewentualny postój samochodu oraz oczekiwanie na załadunek i rozładunek materiału..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi sprzętowo-transportowe samochodem o ładowności do 12 ton oraz koparko-ładowarki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość pracy samochodu wynosi 100godzin, koparko-ładowarki 50 godzin. Minimalna wydajność dzienna pracy koparko-ładowarki nie mniej niż 50 m3. Praca samochodu polegać będzie na transporcie materiałów drogowych i innych. Należy uwzględnić między innymi czas oczekiwania na załadunek i rozładunek..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi sprzętowe walcem..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość 100 godzin..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi sprzętowe równiarką..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość 150 godzin..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi sprzętowo-transportowe samochodem o ładowności do 12 ton.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość km w okresie realizacji zamówienia wynosi 1000,00 km Praca samochodu polegać będzie na transporcie materiałów drogowych i innych. W cenę należy wliczyć ewentualny postój samochodu oraz oczekiwanie na załadunek i rozładunek..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podmiot udostępniający:
Zarząd Dróg Powiatowych
autor:
Norbert Gąsieniec
redaktor:
Halina Sokołowska
Data utworzenia informacji:
2011-02-15
Data publikacji:
2011-02-15
Data ostatniej zmiany:
2011-02-15
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

WCAG 2.0 (Level AA)