Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2011-02-28
Ikona statystyk

Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane "Przebudowa ul. Sobieskiego we Włoszczowie na odcinku od ul. Kościuszki do ul. Głowackiego"

Włoszczowa: Przebudowa ulicy Sobieskiego we Włoszczowie na odcinku od ulicy Kościuszki do ulicy Głowackiego
Numer ogłoszenia: 31256 - 2011; data zamieszczenia: 28.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie , ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942519, faks 041 3942519.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Sobieskiego we Włoszczowie na odcinku od ulicy Kościuszki do ulicy Głowackiego.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: ROBOTY ROZBIÓRKOWE - Rozebranie chodnika z płyt betonowych z wywiezieniem gruzu na odległość do 5 km 783 m2; - Rozebranie krawężnika betonowego z wywiezieniem gruzu na odległość do 5 km - 435 mb; - Rozebranie obrzeży betonowych z wywiezieniem gruzu na odległość do 5 km - 195 mb; - Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywiezieniem urobku na odległość do 3 km - 675 m2; ROBOTY ZIEMNE - Wykonanie wykopu pod chodnik gł. 15 cm z wywiezieniem urobku na odległość do 3 km - 681 m2; - Wykonanie wykopu pod zjazdy gł. 20 cm z wywiezieniem urobku na odległość do 3 km - 207 m2; ELEMENTY DRÓG I ULIC - Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem - 335 mb; - Krawężniki betonowe wystające na ławie betonowej z oporem. Krawężnik najazdowy - 100 mb; - Krawężniki betonowe na płask o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej. Krawężnik na zjazdach od strony posesji - 100 mb; - Obrzeża betonowe o wym. 6x20 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 269 mb; CHODNIKI I ZJAZDY - Podbudowa z kruszywa łamanego o grub. po zagęszczeniu 10 cm (chodnik) - 681 m2; - Podbudowa z kruszywa łamanego o grub. po zagęszczeniu 15 cm (zjazdy) - 207 m2; - Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej (Behaton) gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 5 cm - 681 m2; - Nawierzchnia na zjazdach z kostki brukowej betonowej (Behaton czerwona) gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 5 cm - 207 m2; - Przełożenie krawężnika betonowego - demontaż istniejącego krawężnika i ponowne ustawienie na ławie betonowej z oporem - 64 mb; - Przełożenie nawierzchni chodnika - demontaż kostki betonowej i ponowne ułożenie kostki na podsypce cementowo piaskowej gr. 5 cm - 50 m2; KONSTRUKCJA JEZDNI - Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - 2740 m2; - Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa wyrównawcza asfaltowa - 274 t; - Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grub. po zagęszczeniu 3 cm - 2740 m2; - Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grub. po zagęszczeniu 4 cm - 174 m2; ROBOTY NAPRAWCZO - KONSERWACYJNE - Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych - szt.6; - Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych (kanał sanitarny) - szt. 16; - Regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznych (sieć teletechniczna) - szt.6; - Regulacja pionowa zaworów wodociągowych - szt.4.

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • 1.ROBOTY ROZBIÓRKOWE -Rozebranie chodnika z płyt betonowych z wywiezieniem gruzu na odległość do 5 km m2 - 400 - Rozebranie krawężnika betonowego z wywiezieniem gruzu na odległość do 5 km mb - 230 2.ROBOTY ZIEMNE -Wykonanie wykopu pod chodnik gł. 15 cm z wywiezieniem urobku na odległość do 3 km m2- 400 - Wykonanie wykopu pod zjazdy gł. 20 cm z wywiezieniem urobku na odległość do 3 km m2 - 125 3.ELEMENTY DRÓG I ULIC - Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem mb -175 - Krawężniki betonowe wystające na ławie betonowej z oporem. Krawężnik najazdowy mb - 55 - Krawężniki betonowe na płask o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej. Krawężnik na zjazdach od strony posesji mb 55 Obrzeża betonowe o wym. 6x20 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem mb 44 4.CHODNIKI I ZJAZDY -Podbudowa z kruszywa łamanego o grub. po zagęszczeniu 10 cm (chodnik) m2 392 -Podbudowa z kruszywa łamanego o grub. po zagęszczeniu 15 cm (zjazdy) m2 133 -Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej (Behaton) gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 5 cm m2 392 -Nawierzchnia na zjazdach z kostki brukowej betonowej (Behaton czerwona) gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 5 cm m2 133 6. ROBOTY NAPRAWCZO-KONSERWACYJNE -Regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznych (sieć teletechniczna) szt. 5 - Regulacja pionowa zaworów wodociągowych szt. 4

    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: W przetargu nie jest wymagane wnoszenie wadium

    III.2) ZALICZKI

    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj: roboty budowlane polegające na budowie, odbudowie, odnowie, przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż313000,00 zł potwierdzone dokumentami, że zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w wykazie doświadczenie jedno zrealizowane zamówienie zgodnie z ww warunkami i załączy dokumenty potwierdzające ,że zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach - spełnia nie spełnia.

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowiska klierownika budowy. Osoba przeznaczona na to stanowisko musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi, specjalność drogowa lub konstrukcyjno-budowlana bez ograniczeń w zakresie dróg oraz przynależeć do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. ( ustawa z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo Budowlane). Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie osób wykaże na stanowisko kierownika budowy osobę posiadającą ww uprawnienia oraz załączy oświadczenie o posiadaniu przez tę osobę uprawnień i przynależność do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach - spełnia nie spełnia.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

      • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
      • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
      • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
      • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Umowę można zmienić, jeżeli wystąpią istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: - w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT; - zmian teleadresowych stron umowy określonych w umowie; - oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i lub Wykonawcy; - w przypadku nieprzewidzianych sytuacji ( losowych, rodzinnych ) zmiana na stanowisku kierownika budowy; - niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu i / lub śniegu, silny wiatr, długotrwałe wysokie lub niskie temperatury, powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu wykonania robót ( np. roboty dodatkowe wynikłe w trakcie realizacji zamówienia powodujące przesunięcie robót podstawowych); - w przypadku zmian korzystnych dla zamawiającego.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81 pok. 7.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81 pok. 7.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podmiot udostępniający:
Zarząd Dróg Powiatowych
autor:
Norbert Gąsieniec
redaktor:
Halina Sokołowska
Data utworzenia informacji:
2011-02-28
Data publikacji:
2011-02-28
Data ostatniej zmiany:
2011-02-28
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

WCAG 2.0 (Level AA)