Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2012-04-17
Ikona statystyk

Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane "Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 0255T Piaski-Dobromierz w km od 2+752 do km 4+352"

Włoszczowa: Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 0255 T Piaski - Dobromierz w km od 2+752 do km4+352
Numer ogłoszenia: 121556 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie , ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942519, faks 041 3942519.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 0255 T Piaski - Dobromierz w km od 2+752 do km4+352.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: -Ścinka poboczy średnio 10 cm z odwozem urobku na odległość do 2 km - 1600 m2; -Wykop pod poszerzenie gł. 30 cm z odwozem urobku na odległość do 5 km - 240 m3; -Podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 32-64 mm - warstwa dolna grubości 20 cm po zagęszczeniu - 800 m2; -Podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm - warstwa górna grubości 10 cm po zagęszczeniu - 800 m2; -Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa wyrównawczo profilująca średnio 75 kg/ m2 - 620 ton; -Nawierzchnia z mieszanki mineralno- bitumicznej warstwa ścieralna grubości 3 cm - 8000 m2; -Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych (kanalizacja sanitarna) - szt. 2 -Wykop pod peron przystankowy i krawężniki z odwozem urobku na odległość do 2 km - 4 m3; -Krawężniki betonowe wystające 15x30 na ławie betonowej z oporem - 5 mb ; -Obrzeża betonowe 30x8 na podsypce cementowo piaskowej - 10 mb; -Podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu - 20 m2; -Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej 8 cm na podsypce cementowo piaskowej - 20 m2; -Utwardzenie zjazdów materiałem kamiennym frakcji 0-31,5 mm grubość warstwy 10 cm po zagęszczeniu - 280 m2; -Utwardzenie poboczy materiałem kamiennym frakcji 0-31,5 mm grubość warstwy 10 cm po zagęszczeniu - 1600 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - przedmiar robót; - szczegółowe specyfikacje techniczne.

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, jak te które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia: -Ścinka poboczy średnio 10 cm z odwozem urobku na odległość do 2 km - 800 m2; -Wykop pod poszerzenie gł. 30 cm z odwozem urobku na odległość do 5 km - 120 m3; -Podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 32-64 mm - warstwa dolna grubości 20 cm po zagęszczeniu - 400 m2; -Podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm - warstwa górna grubości 10 cm po zagęszczeniu - 400 m2; -Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa wyrównawczo profilująca średnio 75 kg/ m2 - 300 ton; -Nawierzchnia z mieszanki mineralno- bitumicznej warstwa ścieralna grubości 3 cm - 4000 m2; -Utwardzenie poboczy materiałem kamiennym frakcji 0-31,5 mm grubość warstwy 10 cm po zagęszczeniu - 800 m2

    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: W przetargu nie jest wymagane wnoszenie wadium

    III.2) ZALICZKI

    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj: roboty budowlane polegające na budowie, odbudowie, odnowie, przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 550000,00 zł potwierdzone dokumentami, że zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że łącznie spełniają w/w warunek. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże ,że zrealizował minimum jedno zamówienie zgodnie z w/w warunkami i załączy dokumenty potwierdzające ,że zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach - spełnia / nie spełnia.

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi, specjalność drogowa lub odpowiadające im uprawnienia konstrukcyjno-budowlana bez ograniczeń w zakresie dróg, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. ( ustawa z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo Budowlane Dz. U. 243 poz. 1623 z 2010 r. - tekst jednolity). Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie osób wykaże na czas realizacji zamówienia na stanowisko kierownika budowy osobę posiadającą w/w uprawnienia oraz załączy oświadczenie o posiadaniu przez tę osobę uprawnień. Wykonawca może wykazać na stanowisko kierownika budowy osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach ustawy z dnia 18.03.2008r. - zasady uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że łącznie spełniają w/w warunek. Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach - spełnia / nie spełnia.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

      • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
      • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
      • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
      • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Umowę można zmienić, jeżeli wystąpią istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: - w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT; - zmian teleadresowych stron umowy określonych w umowie; - oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i / lub Wykonawcy; - w przypadku nieprzewidzianych sytuacji ( losowych, rodzinnych ) zmiana na stanowisku kierownika budowy; - niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu i / lub śniegu, silny wiatr, długotrwałe wysokie lub niskie temperatury, powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu wykonania robót ( np. roboty dodatkowe wynikłe w trakcie realizacji zamówienia powodujące przesunięcie robót podstawowych); - w przypadku zmian korzystnych dla zamawiającego.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81, pok. nr 7.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81, pok. nr 7.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podmiot udostępniający:
Zarząd Dróg Powiatowych
autor:
Norbert Gąsieniec
redaktor:
Halina Sokołowska
Data utworzenia informacji:
2012-04-17
Data publikacji:
2012-04-17
Data ostatniej zmiany:
2012-04-17
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

WCAG 2.0 (Level AA)