Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2012-07-04
Ikona statystyk

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 Wykonanie projektu  budowlano – wykonawczego  dla zadania  pod nazwą „Przebudowa ul. Przedborskiej we Włoszczowie”.Lokalizacja: odcinek długości około 900 mb stanowiący ciąg drogi powiatowej Nr 0401T od skrzyżowania z ul. Sienkiewicza we Włoszczowie.

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego o wartości poniżej 14000 euro wobec którego ma zastosowanie  art. 4 pkt  8  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – (Dz.U.  z 2010 r.  Nr 113,  poz. 759 ze  zm.).

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 Wykonanie projektu  budowlano – wykonawczego  dla zadania  pod nazwą „Przebudowa ul. Przedborskiej we Włoszczowie”.

Lokalizacja: odcinek długości około 900 mb stanowiący ciąg drogi powiatowej Nr 0401T od skrzyżowania z ul. Sienkiewicza we Włoszczowie.

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego o wartości poniżej 14000 euro wobec którego ma zastosowanie  art. 4 pkt  8  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – (Dz.U.  z 2010 r.  Nr 113,  poz. 759 ze  zm.).

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3944950, faks 041 3944965.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wloszczowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:  Wykonanie projektu  budowlano – wykonawczego  dla zadania  pod nazwą Przebudowa  ul. Przedborskiej we Włoszczowie”.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiot zamówienia:  usługi polegające na  wykonaniu projektu  budowlano – wykonawczego  dla zadania  pod nazwą Przebudowa  ul. Przedborskiej we Włoszczowie”.

Lokalizacja: odcinek długości około 900 mb stanowiący ciąg drogi powiatowej Nr 0401T od skrzyżowania z ul. Sienkiewicza we Włoszczowie.

2. Zakres   zamówienia:

Zakres opracowania w istniejącym pasie drogowym z wykorzystaniem istniejącej nawierzchni na długości całego odcinka.

W ramach zamówienia należy:

a)  Pozyskać aktualne  mapy do celów projektowych – w/g potrzeb projektowania zgodnie ze stanem prawnym i wypisami z rejestru gruntów.

b) Wykonać dokumentację geotechniczną, w zakresie niezbędnym dla prawidłowego zaprojektowania i realizacji inwestycji.

c) Wykonać projekt budowlany i wykonawczy przebudowy ulicy oraz uzyskać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym  z przepisów oraz wymaganych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę.

d) Wykonać projekty branżowe usunięcia kolizji z istniejącą i projektowaną  infrastrukturą techniczną w zakresie wynikającym z przyjętego rozwiązania projektowego.

(Projekty branżowe winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia).

e) Opracować szczegółowe specyfikacje  techniczne wykonania i odbioru robót (SST).

f) Sporządzić  przedmiar robót.

g) Opracować kosztorys ofertowy.

h) Opracować kosztorys inwestorski.

i) Uzyskać zgodę właścicieli nieruchomości na prowadzenie robót budowlanych wraz z uzyskaniem prawa do dysponowania tymi nieruchomościami na cele budowlane (jeżeli wystąpi taka konieczność).

j) Uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę bądź dokonanie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę,

k) Uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z raportem oddziaływania na środowisko (jeśli będą wymagane).

l) Uzyskać wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a jeżeli plan ten nie został uchwalony to uzyskać decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego (jeśli będą wymagane).

ł) Uzyskać decyzję pozwolenia wodnoprawnego z opracowaniem operatu wodnoprawnego (jeśli będą wymagane).

m) Opracować informację dotyczącą bezpieczeństwa  i ochrony zdrowia „BiOZ”.

n) Zapewnić w czasie wykonywania prac projektowych, udziału osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego;

o) Sprawować nadzór autorski w trakcie wykonywania robót budowlanych realizowanych w oparciu o sporządzoną dokumentację.

p) Wykonać jednokrotną aktualizację kosztorysu inwestorskiego w ciągu trzech lat od odbioru wykonanych opracowań (w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego).

r) Wykonać inwentaryzację drzew przeznaczonych do wycinki z podaniem gatunku drzewa i jego obwodu na wysokości 1,30 mb oraz lokalizacją na mapie.

3. Założenia  projektowe

a) przekrój uliczny, półuliczny, drogowy,

b) klasa drogi Z,

c) kategoria ruchu – KR 3,

d) rodzaj nawierzchni – bitumiczna.

W rozwiązaniach projektowych należy uwzględnić:

a) wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni,

b) przebudowę i budowę  chodnika  dla pieszych w obszarze zabudowy,

c) odwodnienie pasa  drogowego,

d)  wykonanie wjazdów na posesje przyległe do drogi,

e) regulację wysokościową urządzeń podziemnych,

f) przebudowę skrzyżowań z drogami publicznymi poprzecznymi – korektę geometrii skrzyżowań dla poprawy bezpieczeństwa ruchu,

g) korektę łuków,

h) budowę zatok autobusowych,

i) przebudowę zatok parkingowych,

j) wykonanie projektu  oznakowania poziomego i pionowego,

k) przebudowę ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia z projektowanym pasem drogowym (sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej, sieć telekomunikacyjna i energetyczna)  na podstawie warunków wydanych przez dysponentów sieci.

Przed przystąpieniem do projektowania należy przedłożyć Zamawiającemu koncepcję przebudowy odcinka drogi. Pozytywnie zaopiniowana koncepcja stanowi podstawę do wykonania projektu budowlano-wykonawczego.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Od dnia podpisania umowy do dnia 10 września  2012 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności  określonej w Ofercie.

- potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdziale  IX pkt 1  ppkt 1.1. SIWZ

2.  Posiadania wiedzy i doświadczenia.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  co najmniej 2 usług projektowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. projekt wykonawczy,  budowlany lub budowlano-wykonawczy  budowy, przebudowy lub remontu drogi publicznej  o długości min. 1,0 km.

Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku, tj. liczba usług, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

- potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia i dokumentów wymienionych w rozdziale  IX pkt 1  ppkt 1.1.  i 1.2. SIWZ

3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami  posiadającymi uprawnienia do projektowania  w specjalności  drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.

Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, m.in. projektowanie, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.).

- potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia i  dokumentów wymienionych w rozdziale  IX pkt 1  ppkt  1.1. , 1.3 i 1.4.  SIWZ

4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

- potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia  wymienionego w rozdziale  IX pkt 1  ppkt  1.1.   SIWZ

UWAGA:

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt.  IX SIWZ, metodą  „spełnia / nie spełnia”.

III.2) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący zał. Nr 1 do SIWZ należy dołączyć   następujące oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu   - zał.  Nr 1 do Oferty  (dokument opracowany przez Zamawiającego).

1.2. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie  - zał.  Nr 2 do Oferty (dokument opracowany przez Zamawiającego).

Uwaga: Wykonawca winien wykazać  się wykonaniem  co najmniej 2 zadań o podobnym zakresie i złożoności.

a) Dla usług wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie.

b) Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

1.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami –  zał. Nr 3 do Oferty (dokument opracowany przez Zamawiającego).

Uwaga:

a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie.

b) Wykonawca, który polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Wymagane jest dysponowanie osobami z uprawnieniami projektowymi w zakresie branży drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.

1.4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zał. Nr 4 do Oferty (dokument opracowany przez Wykonawcę)

Uwaga:  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie Wykonawcy składają wspólnie.                                                                                        1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie, że w stosunku do nich nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości, a w przypadku wykonawców wobec których upadłość ogłoszono oświadczenie, że zawarli oni układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego - zał. Nr 5 do Oferty

(dokument  własny  Wykonawcy)                                                                                                                             

1.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

- zał. Nr 6 do Oferty (dokument własny Wykonawcy)                                                                                                                                   

1.7. Aktualne zaświadczenie  właściwego  oddziału  Zakładu  Ubezpieczeń  Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

- zał. Nr 7 do Oferty (dokument własny Wykonawcy).                                                                                                             

1.8. Oświadczenie o dokonaniu wizji w terenie - zał. Nr 8 do Oferty  (dokument opracowany przez Zamawiającego)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.1.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.2.1) Adres strony internetowej, na której dostępne jest zapytanie ofertowe: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl 

IV.2.2) Termin składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:                                 do dnia 12.07.2012r.  do godziny 1400, miejsce: Starostwo Powiatowe we Włoszczowie , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, pokój 325.

Podmiot udostępniający:
Powiat Włoszczowski
autor:
Starosta Włoszczowski
redaktor:
Marcin Chamera
Data utworzenia informacji:
2012-07-04
Data publikacji:
2012-07-04
Data ostatniej zmiany:
2012-07-04
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

WCAG 2.0 (Level AA)