Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2013-02-13
Ikona statystyk

Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane "Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 0249T Międzylesie - Motyczno na dł. 670 mb w km 0+516 do 1+186"

Włoszczowa: Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 0249 T Międzylesie - Motyczno na dł. 670 mb w km od 0+516 do 1+186
Numer ogłoszenia: 58140 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie , ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942519, faks 041 3942519.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 0249 T Międzylesie - Motyczno na dł. 670 mb w km od 0+516 do 1+186.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze Ścinka poboczy z odwozem urobku na odległość do 5 km - 670 m2, Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - 2680 m2, 2. Poszerzenie Wykop pod poszerzenie gł. 40 cm z odwozem urobku na odległość do 5 km - 295 m3, Warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm z mechanicznym zagęszczeniem - 737 m2, Podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0-63 mm warstwa dolna gr. 20 cm - 737 m2; Podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm warstwa górna gr. 10 cm -737m2, Podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm warstwa górna gr. 10 cm (rozjazd) - 20 m2, 3. Konstrukcja jezdni Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa wyrównawcza asfaltowa - sr. 75 kg/m2 - 251,5 t Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa grub. po zagęszcz. 3 cm - 3350 m2, Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grub. po zagęszcz. 4 cm ( rozjazd) - 20 m2, 4. Przepusty Rozebranie nawierzchni bitumicznej sr. grub. 5 cm z odwozem urobku na odległość do 5 km - 20 m2, Rozebranie podbudowy tłuczniowej sr. grubości 20 cm z odwozem urobku na odległość do 5 km - 20 m2, Rozebranie przepustu z rur betonowych sr. 600 mm - 7 mb, Wykonanie wykopu pod ławę przepustu gł. 30 cm- 3 m3, Wykonanie przepustu z rur betonowych zbrojonych z rur betonowych zbrojonych średnicy 600 mm na ławie tłuczniowej gr. 30 cm - 7 mb, Obsypka i zasypka rur betonowych piaskiem z mechanicznym zagęszczeniem - 2,5 m3, Podbudowa z tłucznia kamiennego frakcji 0-31-5 gr. 30 cm - 10 m2, Wykonanie nawierzchni bitumicznej na przepuście warstwa ścieralna grubości 4 cm - 10 m2, Wykonanie murków czołowych betonowych - 2 szt., 5. Pobocza i wjazdy Wjazdy z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5 o grub. po zagęszcz. 10 cm - 300 m2, Pobocze z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5 o grub. po zagęszcz. 10 cm - 670 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiar robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne..

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 Pzp do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające obejmuje wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 0249 T Międzylesie - Motyczno na dł. 345 mb w km od 1+186 do 1+531 polegającej na wykonaniu: Roboty przygotowawcze Ścinka poboczy z odwozem urobku na odległość do 5 km - 345 m2, Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - 1380 m2, Poszerzenie Wykop pod poszerzenie gł. 40 cm z odwozem urobku na odległość do 5 km - 152 m3, Warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm z mechanicznym zagęszczeniem - 379,5 m2, Podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0-63 mm warstwa dolna gr. 20 cm -379,5m2; Podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm warstwa górna gr.10 cm 379,5m2, Konstrukcja jezdni Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa wyrównawcza asfaltowa - sr. 75 kg/m2 - 130 t Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa grub. po zagęszcz. 3 cm - 1725 m2, Pobocza i wjazdy Wjazdy z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5 o grub. po zagęszcz. 10 cm - 70 m2, Pobocze z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5 o grub. po zagęszcz. 10 cm - 345 m2.

    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: W przetargu nie jest wymagane wnoszenie wadium.

    III.2) ZALICZKI

    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj: roboty budowlane polegające na budowie, odbudowie, odnowie, przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 296402,94 zł potwierdzone dokumentami, że zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że łącznie spełniają w/w warunek. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże ,że zrealizował minimum jedno zamówienie zgodnie z w/w opisem o wartości minimum 296402,94 zł oraz załączy dokumenty potwierdzające ,że zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że łącznie spełniają w/w warunek. Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach - spełnia / nie spełnia.

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Osoba wskazana na stanowisko Kierownika robót musi posiadać uprawnienia budowlane wymagane ustawą z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, specjalność drogowa lub odpowiadająca im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie osób wykaże na czas realizacji zamówienia na stanowisko kierownika budowy osobę posiadającą w/w uprawnienia oraz załączy oświadczenie o posiadaniu przez tę osobę uprawnień. Wykonawca może wykazać na stanowisko kierownika budowy osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach ustawy z dnia 18.03.2008 r. - zasady uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że łącznie spełniają w/w warunek.

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

      • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
      • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
      • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
      • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Umowę można zmienić, jeżeli wystąpią istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: - w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót nie objętych przedmiotem zamówienia, a mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu, o okres niezbędny do realizacji w/w robót, - wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie ze SST ( np. długotrwałe i intensywne opady deszczu, długotrwałe wysokie lub niskie temperatury, powodzie) W przypadku zaistnienia w/w okoliczności Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia wykonania zamówienia na pisemny , szczegółowo uzasadniony wniosek Wykonawcy zaopiniowany przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Okres przesunięcia terminu nie może być dłuższy niż czas trwania tych okoliczności. - zmian teleadresowych stron umowy określonych w umowie; - oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i / lub Wykonawcy; - zmiana osoby na stanowisku kierownika robót pod warunkiem, że wskazana osoba spełniać będzie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Jędrzejowska 81 29-100 Włoszczowa.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Jędrzejowska 81 29-100 Włoszczowa, pok. nr 7.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podmiot udostępniający:
Zarząd Dróg Powiatowych
autor:
Norbert Gąsieniec
redaktor:
Marcin Chamera
Data utworzenia informacji:
2013-02-13
Data publikacji:
2013-02-13
Data ostatniej zmiany:
2013-02-22
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

WCAG 2.0 (Level AA)