Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2013-05-27
Ikona statystyk

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn.: „Budowa parku młodego naukowca z obiektami małej architektury, obiektami sportowo-rekreacyjnymi, rewitalizacją zieleni, przebudową ciągów pieszych”.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn.: „Budowa parku młodego naukowca z obiektami małej architektury, obiektami sportowo-rekreacyjnymi, rewitalizacją zieleni, przebudową ciągów pieszych”.

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego o wartości poniżej 14000 euro wobec którego ma zastosowanie  art. 4 pkt  8  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – (Dz.U.  z 2010 r.  Nr 113,  poz. 759 ze  zm.).

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3944950, faks 041 3944965.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wloszczowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Budowa parku młodego naukowca z obiektami małej architektury, obiektami sportowo-rekreacyjnymi, rewitalizacją zieleni, przebudową ciągów pieszych”.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania  pn.:  „Budowa parku młodego naukowca z obiektami małej architektury, obiektami sportowo-rekreacyjnymi, rewitalizacją zieleni, przebudową ciągów pieszych”, które  Zamawiający podzielił na dwie części.

CZĘŚĆ  I obejmuje:

1) Montaż elementów małej architektury i pozostałych elementów zagospodarowania terenu - (w tym dostawę i montaż:  tablic ekspozycyjnych, stojaków na rowery, ławek, koszy na śmieci, donic)

2) Budowę pola do gry w szachy terenowe  - (w tym wykonanie robót ziemnych, obramowanie nawierzchni, wykonanie  podbudowy, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, dostawę i montaż figur do grania w szachy terenowe)

3) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe -  (w tym wykonanie:  rozbiórki obrzeży, krawężników, chodników z płyt betonowych i kostki brukowej, nawierzchni bitumicznej gr. 5cm, schodów betonowych, klombów;  wycinki drzew i krzewów;  robót pomiarowych)

4)  Roboty ziemne

5) Odwodnienie-kanalizację deszczową dla potrzeb odwodnienia projektowanego boiska wielofunkcyjnego - (w tym wykonanie:  robót ziemnych, drenażu – studni rewizyjnych z kręgów betonowych, studzienek kontrolnych,  przyłącza kanalizacji deszczowej, robót  wykończeniowych )

6) Budowę boiska wielofunkcyjnego o wym. (28x15)m do gry w koszykówkę, siatkówkę oraz piłkę ręczną, wraz z trybuną dla widowni i bieżni lekkoatletycznej (dystans 60 metrów) o wymiarach (78x5)m - (w tym wykonanie: robót ziemnych, fundamentów pod elementy wyposażenia boisk,  podbudowy boiska,  nawierzchni poliuretanowej boiska, obramowanie nawierzchni obrzeżami betonowymi, dostawę i montaż urządzeń wyposażenia boisk tj.: piłkochwytów; stojaków wraz z tablicą, obręczą i siatką do koszykówki; słupków do siatkówki wraz z siatką i antenkami; bramek aluminiowych do piłki ręcznej wraz z siatkami, trybun o konstrukcji stalowej)

7) Instalacje wewnątrz budynku umożliwiające bezprzewodowy dostęp  do Internetu w całym budynku szkoły tzw. HotSpot

CZĘŚĆ  II obejmuje:

1) Zieleń - (w tym wykonanie trawników dywanowych,  sadzenie nowych drzew i krzewów, ściółkowanie powierzchni gleby)

2) Ciągi piesze i  jezdne - (w tym wykonanie:  robót ziemnych, podbudowy, nawierzchni z kostki brukowej i tłucznia kamiennego, obramowania nawierzchni, regulacji pionowej studzienek )

3) Wykonanie monumentu murowanego z łupka szarogłazowego wraz z podstawą i montażem tablic upamiętniających.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane określają dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych . Dokumenty te są dostępne u Zamawiającego, pok. 213.

4. Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z terenem budowy, jego otoczeniem i pozyskał dla   siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i przydatne do wyceny usługi, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny.

5.  Koszty  oględzin miejsca budowy ponosi  Wykonawca.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Od dnia rozpoczęcia robót do dnia 15 czerwca  2014r. (dzień rozliczenia końcowego inwestycji przez Wykonawcę robót budowlanych i Zamawiającego) oraz w okresie gwarancyjnym inwestycji.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:

1.  Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2.  Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie;

Warunkiem udziału w postępowaniu jest jest wykazanie, że w ciągu ostatnich trzech lat od daty wszczęcia niniejszego postępowania Wykonawca sprawował nadzór nad  budowami odpowiadającymi swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (w tym co najmniej dwa nadzory  nad budową boiska wielofunkcyjnego o sztucznej nawierzchni  oraz jeden nadzór nad  budową obiektów małej architektury).

3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca:

- dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje inspektorem nadzoru  w specjalności drogowej bez ograniczeń lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,  mającym doświadczenie w pełnieniu nadzoru  przy budowie boiska wielofunkcyjnego o sztucznej nawierzchni  oraz  budowie obiektów małej architektury. 

Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.).

Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 18.03.2008 o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008r., nr 63, poz. 394).

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń (wymaganych przez Zamawiającego), według formuły   „spełnia / nie spełnia”.

UWAGA:

Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.2) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

1. Zamawiający wyznacza następujące wymagania, które wykonawca powinien spełnić przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę - na zał. Nr 1 do zapytania ofertowego. Do oferty Wykonawca  załączy  niżej wymienione dokumenty:

1.1. Wykaz pełnionych nadzorów budowlanych. Wykaz musi zawierać: nazwę i adres budowy, opis i zakres nadzorowanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji nadzorowanych robót, wartość brutto zrealizowanych robót, dla których pełniony był nadzór, nazwę i adres Zamawiającego  - na zał. Nr 1a do zapytania ofertowego.

1.2. Dokumenty potwierdzające, że nadzór inwestorski pełniono należycie, np. referencje.

1.3. Wykaz osób, jakimi dysponuje (lub będzie dysponować) Wykonawca, o kwalifikacjach zgodnych z zapisami zapytania ofertowego. Wykaz musi zawierać imię  i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w wymaganych specjalnościach budowlanych, numer i rodzaj uprawnień budowlanych tej osoby  – na zał. Nr 1b do zapytania ofertowego.

1.4. Kopie uprawnień budowlanych osoby, która będzie pełnić funkcje inspektora nadzoru.

1.5. Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu zawodowego dla osoby j.w. potwierdzające jej przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert.

1.6. Potwierdzenie doświadczenia zawodowego osoby przewidzianej do realizacji zamówienia. Wykaz musi zawierać: nazwę i adres budowy, opis i zakres nadzorowanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji nadzorowanych robót, nazwę i adres Zamawiającego  - na zał. Nr 1c do zapytania ofertowego.  

1.7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby, która będzie pełnić funkcje określone w niniejszym zapytaniu ofertowym, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.1.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.2.1) Adres strony internetowej, na której dostępne jest zapytanie ofertowe: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl 
IV.2.2) Termin składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:                                 do dnia 03.06.2013r. do godziny 1300, miejsce: Starostwo Powiatowe we Włoszczowie , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, pokój 325.

STAROSTA WŁOSZCZOWSKI

/-/ Zbigniew Matyśkiewicz

Podmiot udostępniający:
Powiat Włoszczowski
autor:
Starosta Włoszczowski
redaktor:
Marcin Chamera
Data utworzenia informacji:
2013-05-27
Data publikacji:
2013-05-27
Data ostatniej zmiany:
2013-05-27
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

WCAG 2.0 (Level AA)