Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2013-06-12
Ikona statystyk

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla 117 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu włoszczowskiego, zalesionych na podstawie przepisów o wspieraniu obszarów wiejskich wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl


Włoszczowa: Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla 117 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu włoszczowskiego, zalesionych na podstawie przepisów o wspieraniu obszarów wiejskich wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.
Numer ogłoszenia: 225828 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3944950, faks 041 3944965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wloszczowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla 117 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu włoszczowskiego, zalesionych na podstawie przepisów o wspieraniu obszarów wiejskich wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla 117 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu włoszczowskiego, zalesionych na podstawie przepisów o wspieraniu obszarów wiejskich wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Położenie obiektu - gmina Włoszczowa - 9 działek - gmina Kluczewsko - 7 działek - gmina Krasocin - 43 działki - gmina Moskorzew - 4 działki - gmina Radków - 13 działek - gmina Secemin - 41 działek Szczegółowy zakres opracowania: WYKAZ DZIAŁEK OBJĘTYCH OPRACOWANIEM Lp. GMINA OBRĘB - NR OBRĘBU NR DZIAŁKI POWIERZCHNIA CAŁKOWITA ZALESIENIA POWIERZCHNIA DZIAŁEK EWIDENCYJNA WEDŁUG DZIAŁKI w (ha) DECYZJI O PRZEKWA- LIFIKOWANIE Z URZĘDU GRUNTU ROLNEGO NA LEŚNY w (ha) 1 Włoszczowa Włoszczowa 08 4781/2 0,53 0,7413 Rząbiec 23 14 2,00 2,64 793 0,49 0,49 Ludwinów 15 721 0,48 0,65 Bebelno Kolonia 01 350 1,18 1,18 Bebelno Wieś 02 267 1,25 1,25 Czarnca 04 1203 0,48 0,64 Jeżowice 10 272/1 1,19 1,19 274/1 1,54 1,66 2 Moskorzew Moskorzew 10 184 1,43 1,43 185 1,85 2,05 Tarnawa Góra 13 529 0,57 0,57 Mękarzów 11 1166 0,46 0,46 3 Secemin Secemin 13 1681/2 1,02 1,02 1082/1 0,95 1,56 2173 1,05 1,05 1656/1 0,41 0,41 1657 0,83 0,83 Żelisławice 19 158/3 1,92 3,75 184 1,46 3,50 124 1,20 1,46 185 0,64 2,22 186 0,31 0,82 54 1,36 1,49 443 1,10 2,21 Żelisławiczki 20 449 0,71 0,83 450 0,12 0,13 454/2 0,94 1,78 454/3 0,95 1,48 Wałkonowy Górne 15 193 1,89 1,96 201/2 0,56 0,58 203 0,74 0,77 239 1,37 1,60 241 2,03 2,45 157 0,66 1,50 259 0,55 7,40 Bichniów 02 484 0,60 0,60 455 0,88 1,11 486 1,94 1,94 488 0,60 0,60 Wola Wolica 17 300/2 1,29 1,29 76/2 1,31 1,65 77/2 0,34 0,40 40 0,37 0,62 60 0,63 0,63 84 1,02 1,07 85 0,60 0,60 86 0,51 0,61 Czaryż 04 52 0,65 1,14 3 1,04 1,04 Krzepin 09 758 0,70 0,70 Marchocice 10 1080/2 0,60 0,69 Zwlecza 18 336 0,65 0,74 Krzepice 08 38 1,36 1,36 4 Krasocin Krasocin 11 543 0,49 0,56 859 1,02 1,02 1010 1,08 1,08 1011 0,79 0,79 1038 2,26 2,26 1055 0,54 0,54 143 0,62 0,62 1079 2,75 3,85 Ludynia 13 70 1,11 1,11 611 0,77 1,13 615 0,99 0,99 530/20 1,00 1,00 530/21 0,44 0,4470 530/22 0,50 0,50 188/1 0,50 0,50 561 0,29 0,29 562 0,08 1,72 252 1,13 2,11 253 0,74 0,92 Mieczyn 14 1312 0,50 0,50 Czostków 05 268/2 1,63 1,63 2.101 0,74 1,11 Oleszno 16 304/2 0,48 1,74 1714 2,05 2,36 355 0,53 2,13 Świdno 21 4667 1,87 1,92 4675 0,59 0,94 4210 0,61 0,74 4330 0,50 1,03 4652 2,31 2,37 Cieśle 04 765 0,59 0,9834 Żeleźnica-Zabrody 25 668/2 0,30 0,3006 1248 0,55 0,67 Gruszczyn 07 929 2,15 2,40 Wola Świdzińska 23 118 0,69 0,69 123 0,96 2,15 124 0,77 0,80 Dąbrówka 06 34 0,93 1,67 Borowiec 01 328/1 1,12 3,13 Sułków 20 416/1 0,0237 0,0237 416/2 1,28 1,28 433/1 0,94 1,92 433/2 0,90 1,84 5 Radków Radków 10 865 0,85 0,98 Brzeście 03 139 2,88 2,88 89 1,74 1,74 Bałków 01 485 0,47 0,47 486 0,72 0,72 487 0,43 0,43 488 0,72 0,72 439 1,75 2,99 Kwilina 08 874 1,09 1,09 108 0,71 0,98 109/1 0,77 0,89 Krasów 07 1001 0,50 0,50 1002 0,51 0,51 6 Kluczewsko Rzewuszyce 22 407 0,79 1,04 77 0,60 0,91 22 0,52 0,54 80 0,73 3,24 545/1 0,59 2,73 Miedziana Góra 17 95 1,05 1,16 Łapczyna Wola 16 260/1 1,01 1,01 MATERIAŁY DO WYKORZYSTANIA Przekazane przez zamawiającego: - decyzje o przekwalifikowaniu gruntu rolnego na las: 67 szt. - wzór zawiadomienia o wszczęciu postępowania klasyfikacyjnego - opracowane egzemplarze obwieszczeń o przeprowadzeniu klasyfikacji - wzór zawiadomienia o wyłożeniu projektu ustalenia klasyfikacji do publicznego wglądu Do pozyskania przez wykonawcę: - dane PZGiK pozyskane w oparciu o zgłoszenie pracy geodezyjnej - dane, materiały i inne informacje pozyskane w wyniku wykonywanych prac terenowych CEL OPRACOWANIA Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji dla działek, na których dokonano nowych zalesień, celem wykazania w operacie ewidencyjnym nowych użytków leśnych i określeniem dla nich właściwej klasy bonitacyjnej gleb oraz opracowanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do wprowadzenia wynikających z projektu klasyfikacji zmian w bazach danych składających się na operat ewidencji gruntów i budynków. Zakres czynności związanych z przeprowadzeniem gleboznawczej klasyfikacji gruntów W ramach czynności wykonawca dokona: - analizy niezbędnych materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny - przeprowadzenia czynności klasyfikacyjnych w terenie - sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji W zakresie przeprowadzanych czynności wykonawca dokona zawiadomienia stron postępowania aktualizacyjnego o terminie przeprowadzenia czynności klasyfikacyjnych w terenie. Zawiadomień należy dokonać zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. W trakcie wykonywania prac klasyfikacyjnych klasyfikator dokonana: sporządzenia opisu fizjograficznego, ustali zasięg gruntów podlegających klasyfikacji, dokona badania profili glebowych, ustali typ siedliskowy lasu, zaliczy grunt do odpowiedniej klasy bonitacyjnej, typu i rodzaju gleby oraz określi zasięg konturów typów gleb i klas bonitacyjnych, określi rodzaj użytku gruntowego. Z czynności terenowych sporządzi protokół. Prace należy wykonać zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. W wyniku wykonanych czynności wykonawca opracuje projekt ustalenia klasyfikacji zawierający dokumenty wyszczególnione i opisane w powyższym rozporządzeniu w tym mapę klasyfikacji i protokół dotyczący wykonanych czynności i ustaleń. Dla każdego obrębu ewidencyjnego należy sporządzić oddzielny projekt ustalenia klasyfikacji. Mapa klasyfikacji oraz protokół powinny być opatrzone odpowiednim numerem kancelaryjnym postępowania o przeprowadzeniu klasyfikacji, nadanym przez zamawiającego oddzielnie dla każdego projektu/postępowania. Czynności związane z aktualizacją operatu ewidencji gruntów i budynków Na podstawie dokonanych czynności klasyfikacyjnych i ich wyników wykonawca opracuje odpowiednie wykazy zmian danych ewidencyjnych niezbędne do ujawnienia stwierdzonych zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Wykazy zmian gruntowych należy opracować zgodnie ze wzorem Nr 25 do instrukcji G-5. Na potrzeby aktualizacji części kartograficznej operatu ewidencyjnego wykonawca przekaże opracowane obiekty - całe działki ewidencyjne z zawartymi w ich obszarze konturami klas bonitacyjnych i konturów użytków gruntowych - w formie cyfrowych baz danych zawierających wyżej wspomniane, topologicznie poprawne, powierzchniowe obiekty wykazane zgodnie z przepisami rozporządzenia MRRiB w sprawie ewidencji gruntów i budynków z 29 marca 2001 r. (Dz.U. z 2001 r. Nr 38, poz. 454) - załącznik nr 4 pkt.17, 21 (poligon z enklawami) i pkt. 23 (obszar spójny ograniczony zbiorem łamanych zamkniętych). Kontury klas gleboznawczych oraz użytków gruntowych należy wykazać w jednej bazie obiektów powierzchniowych jako kontury klasoużytków. Numery i oznaczenia konturów klas bonitacyjnych należy pozyskać z projektu ustalenia klasyfikacji. Numery klasoużytków powinny wynikać z numeru klasy bonitacyjnej, a w przypadku braku unikalności oznaczenia, unikalny numer konturu nada wykonawca. W przypadku wykazywania oznaczeń i numerów klasoużytków niepodlegających aktualizacji i pozostających w obrębie aktualizowanej działki bez zmian, numery konturów należy przyjąć z operatu ewidencyjnego, zachowując ich unikalność poprzez ewentualne dodanie dodatkowej cyfry na końcu istniejącego numeru konturu. Identyfikatory działek należy przyjąć z operatu ewidencyjnego. Przy nadawaniu numerów i identyfikatorów należy zachować zasady wynikające z rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Granice działek należy przyjąć w oparciu o dane części kartograficznej operatu ewidencyjnego prowadzonej w postaci bazy działek. W utworzonej i przekazywanej do PZGiK roboczej bazie działek powstałej w wyniku wykonywanego opracowania wykonawca wykaże i pozostawi niezmienne atrybuty punktów granicznych pozyskane z PZGiK. Niedopuszczalne jest również dokonywanie zmiany współrzędnych powyższych punktów. W przypadku, gdy mapa ewidencyjna prowadzona jest w postaci rastrowej wykonawca pozyska granice działki do opracowania i utworzenia bazy roboczej w drodze digitalizacji istniejących map rastrowych. Wykonawca nada pozyskiwanym punktom numery/identyfikatory po otrzymaniu ich listy od zamawiającego oraz atrybuty opisowe zgodne z faktycznym sposobem pozyskiwania informacji o tych punktach oraz ich stanem faktycznym. W przypadku utworzenia bazy roboczej w drodze digitalizacji (brak bazy działek w PZGiK) granice konturów klas bonitacyjnych, użytków gruntowych i klasoużytków należy pozyskać w oparciu o terenowe dane pomiarowe, zdigitalizowane granice działek oraz w wyniku digitalizacji granic konturów w obszarze działek, które nie podlegały aktualizacji klasyfikacji bonitacyjnej. Granice konturów/klasoużytków powinny tworzyć poprawne topologiczne, zamknięte figury powierzchniowe. W zakresie aktualizowanych działek, dla których prowadzona jest numeryczna baza klasoużytków ich granice do bazy roboczej należy pozyskać z powyższej bazy, a następnie zaktualizować w oparciu o wyniki pomiarów terenowych związanych z czynnościami aktualizacyjnymi w zakresie klasyfikacji bonitacyjnej. Celem wykazania w obszarze aktualizowanej działki zamkniętych figur powierzchniowych odpowiadających poszczególnym klasoużytkom, należy wykazać ich nowe granice po obrysie granic działki ewidencyjnej. Tak powstałym w bazie roboczej nowym klasoużytkom należy nadać numer wynikający z operatu klasyfikacyjnego lub projektu ustalenia klasyfikacji rozróżniony poprzez dodanie kolejnej cyfry w numerze klasoużytku. Tym samym w miejscach przecięć granic konturów z granicami działki należy utworzyć dodatkowe punkty załamania konturów. Numery punktów konturów powinny być zgodne z odpowiednimi numerami wykazanymi w operacie ewidencyjnym. W przypadku braku punktów w bazie wykonawca nada identyfikatory punktów wybrane z listy przekazanej przez zamawiającego. Informacje wynikające z opracowanych wykazów zmian danych ewidencyjnych i baz roboczych powinny być zgodne z ustaleniami wynikającymi z projektu ustalenia klasyfikacji po ewentualnym uwzględnieniu zastrzeżeń do tego projektu. Ogólne zasady wykonywania zlecenia Zamawiający przekaże wykonawcy wzór zawiadomienia o wszczęciu z urzędu przeprowadzenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów. Wykonawca po ustaleniu miejsca i terminu rozpoczęcia czynności klasyfikacyjnych w terenie oraz uzupełnieniu wzoru zawiadomienia odpowiednimi danymi przekaże wydrukowane egzemplarze zamawiającemu celem potwierdzenia ich przez organ prowadzący postępowanie. Wykonawca doręczy powyższe zawiadomienia stronom postępowania za pośrednictwem poczty lub osobiście. Z dokonanych czynności doręczenia wykonawca przekaże zamawiającemu dowody/potwierdzenia prawidłowego zawiadomienia stron. Prawidłowość zawiadomienia należy do obowiązków wykonawcy i jest warunkiem prawidłowości wykonania zamówienia. Wykonawca dokona także wywieszenia opracowanego przez zamawiającego w formie obwieszczenia zawiadomienia o przeprowadzonych czynnościach klasyfikacyjnych na tablicach informacyjnych sołectw, do których należą działki objęte opracowaniem. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć potwierdzenie wywieszenia obwieszczenia na powyższych tablicach w postaci wykazującej to adnotacji złożonej przez właściwego miejscowo sołtysa. Obwieszczenia zawiadamiającego o dokonywanych czynnościach klasyfikacyjnych w urzędach gmin i starostwie dokona zamawiający. W zakresie zawiadamiania stron należy stosować przepisy szczególne rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. W ustalonych przez wykonawcę terminach czynności klasyfikacyjnych w terenie dokona upoważniony przez zamawiającego, a wskazany i działający na zlecenie wykonawcy klasyfikator, spełniający określone w niniejszym zamówieniu wymagania. Niezbędne do wystawienia upoważnienia dane klasyfikatora wykonawca przekaże zamawiającemu przed dokonaniem zawiadomienia o przeprowadzanych czynnościach klasyfikacyjnych. Po dokonaniu czynności klasyfikacyjnych w terenie i opracowaniu projektu ustalenia klasyfikacji, wykonawca przekaże go zamawiającemu. Do projektu należy załączyć opracowane wykazy zmian gruntowych. Po protokolarnym przekazaniu zamawiającemu wyżej opisanej, kompletnej dla całego zlecenia dokumentacji wykonawca w oparciu o wcześniej przygotowany przez zamawiającego wzór, w oparciu o przepisy rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów dokona zawiadomienia storn postępowania o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu ustalenia klasyfikacji. Przedstawiciel wykonawcy będzie brał udział przy wyłożeniu (na okres 14 dni) projektu klasyfikacji. Niezwłocznie po zakończeniu wyłożenia wykonawca ustosunkuje się pisemnie do złożonych do projektu klasyfikacji zastrzeżeń. W przypadku konieczności dokonania dodatkowych prac terenowych, obliczeniowych czy innych czynności edycyjno/redakcyjnych zawiązanych z uwzględnieniem zastrzeżeń złożonych do projektu zakończenie wykonania zlecenia uwarunkowane jest zakończeniem tych prac. Po dokonaniu wyłożenia projektu ustalenia scalenia i po uwzględnieniu w opracowaniu lub ustosunkowaniu się do złożonych zastrzeżeń wykonawca będzie mógł przystąpić do przekazania opracowania zamawiającemu. Za termin zakończenia wykonywania zlecenia uznana będzie data przekazania zamawiającemu kompletnej dokumentacji opisanej w rozdziale I pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, uwzględniającej rozstrzygnięcia złożonych do projektu klasyfikacyjnego zastrzeżeń..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7, 71.35.15.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie powyższych uprawnień udokumentowane poprzez złożenie stosownego oświadczenia o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (zał. Nr 2 do SIWZ) W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wspólną ofertę będą spełniać go łącznie, potwierdzając to stosownymi oświadczeniami, każdy we własnym zakresie.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Warunek powyższy spełnią wykonawcy, którzy wykonali w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej jedną pracę geodezyjną z zakresu aktualizacji lub modernizacji ewidencji gruntów i budynków lub opracowania projektów podziałów działek o zakresie ilościowym (pod względem ilości działek) nie mniejszym o więcej niż 20 % od zakresu ilościowego objętego niniejszym zamówieniem. Biorąc powyższe pod uwagę wykazana praca powinna obejmować opracowaniem co najmniej 94 działki ewidencyjne. - co najmniej pięciu prac z zakresu klasyfikowania gruntów w zakresie klasyfikacji bonitacyjnej gleby wykonywanych w oparciu o upoważnienia wydane przez organy prowadzące ewidencję gruntów i budynków i klasyfikację gleboznawczą gruntów. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wspólną ofertę będą go spełniać łącznie.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie niezbędnego potencjału technicznego udokumentowane poprzez złożenie stosownego oświadczenia o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (zał. Nr 2 do SIWZ)

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Warunek spełnią Wykonawcy dysponujący odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jedn. z 2010 r. Dz.U. Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.) - co najmniej jedną osobą z udokumentowanym doświadczeniem w zakresie czynności klasyfikacji gleboznawczej gruntów. Osoba ta będzie pełnić funkcję klasyfikatora, jako upoważnioną następnie przez prowadzącego postępowanie klasyfikacyjne do wykonania czynności klasyfikacyjnych. Celem spełnienia warunków przystąpienia wykonawcy do postępowania osoba ta musi wykazać się umiejętnością wykonywania czynności klasyfikacyjnych potwierdzonych dowodami wskazującymi na należyte wykonanie co najmniej pięciu prac z zakresu klasyfikacji gruntów wykonane w oparciu o upoważnienia wydane przez organy prowadzące ewidencję gruntów i budynków. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale I pkt 9 ust. 1 ppkt 1.1., ppkt. 1.3 oraz ppkt 1.4. SIWZ W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wspólną ofertę będą spełniać go łącznie.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje zamówienia udokumentowanej poprzez złożenie stosownego oświadczenia o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (zał. Nr 2 do SIWZ) W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wspólną ofertę będą spełniać go łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Parafowany wzór umowy - zał. Nr 7 do SIWZ Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy a(jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: a) wykonania umowy przez inne osoby niż wskazane przez Wykonawcę, w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych powstałych po zawarciu umowy uniemożliwiających osobom wskazanym do realizacji zamówienia realizację umowy. Wykonawca wskaże Zamawiającemu przyczyny, o których mowa powyżej oraz propozycje nowych osób. Kwalifikacje i doświadczenie nowych osób muszą odpowiadać kwalifikacjom i doświadczeniu osób o jakich mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Warunkiem dopuszczenia nowych osób do realizacji zadania w ramach umowy jest akceptacja zamawiającego. b) wynagrodzenia, w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT. 2. Warunki zmian: - inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego; - uzasadnienie zmian: prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usług; - forma zmian: zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Włoszczowie , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, pokój 223.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Włoszczowie , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, pokój 325.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Starosta Włoszczowski

/-/ Zbigniew Matyśkiewicz

Podmiot udostępniający:
Powiat Włoszczowski
autor:
Starosta Włoszczowski
redaktor:
Bożena Gładyś
Data utworzenia informacji:
2013-06-12
Data publikacji:
2013-06-12
Data ostatniej zmiany:
2013-06-12
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

WCAG 2.0 (Level AA)