Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2013-08-09
Ikona statystyk

Ogłoszenie o zamówieniu - usługi "Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pod nazwą: Przebudowa drogi powiatowej Nr 0254 T Piaski - Łapczyna Wola i drogi nr 0253 T Łapczyna Wola - Stanowiska"

Włoszczowa: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pod nazwą: Przebudowa drogi powiatowej Nr 0254 T Piaski - Łapczyna Wola i drogi nr 0253 T Łapczyna Wola - Stanowiska
Numer ogłoszenia: 322896 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie , ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942519, faks 041 3942519.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pod nazwą: Przebudowa drogi powiatowej Nr 0254 T Piaski - Łapczyna Wola i drogi nr 0253 T Łapczyna Wola - Stanowiska.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na :Przebudowę drogi powiatowej nr 0254T Piaski - Łapczyna Wola i drogi nr 0253 Łapczyna Wola - Stanowiska Lokalizacja: odcinek długości około 4,2 km od skrzyżowania z drogą woj. Nr 0255T Do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 742. W rozwiązaniach projektowych należy uwzględnić: Zakres rozwiązań projektowych: Zakres opracowania w istniejącym pasie drogowym z wykorzystaniem istniejącej nawierzchni na długości całego odcinka. W rozwiązaniach projektowych należy uwzględnić: a) poszerzenie jezdni do 5,5 m i wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni, b) budowę chodnika dla pieszych w Łapczynej Woli c) odwodnienie pasa drogowego, d) wykonanie wjazdów na posesje przyległe do drogi, e) regulację wysokościową urządzeń podziemnych, f) przebudowę skrzyżowań z drogami publicznymi poprzecznymi - korektę geometrii skrzyżowań dla poprawy bezpieczeństwa ruchu, g) korektę łuków, h) budowę peronów i zatoki przystankowej, i) wykonanie projektu oznakowania poziomego i pionowego, j) przebudowę ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia z projektowanym pasem drogowym (sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej, sieć telekomunikacyjna i energetyczna) na podstawie warunków wydanych przez dysponentów sieci, Założenia projektowe a) przekrój półuliczny, drogowy, b) klasa drogi Z, c) kategoria ruchu - KR 3, d) rodzaj nawierzchni - bitumiczna. W ramach zamówienia należy: a) Pozyskać aktualne mapy do celów projektowych - w/g potrzeb projektowania zgodnie ze stanem prawnym i wypisami z rejestru gruntów. b) Wykonać dokumentację geotechniczną, w zakresie niezbędnym dla prawidłowego zaprojektowania i realizacji inwestycji. c) Wykonać projekt budowlany i wykonawczy przebudowy drogi oraz inne prace i opracowania niezbędne dla kompletności dokumentacji i uzyskania pozwolenia na budowę oraz umożliwiające wykonywanie robót budowlanych. W przypadku wystąpienia konieczności opracowania raportu o oddziaływaniu inwestycji na środowisko lub opracowania i złożenia - w imieniu Zamawiającego - wniosku wraz z niezbędną dokumentacją o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia Wykonawca musi opracować raport i wystąpić z wnioskiem o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. d) Wykonać projekty branżowe usunięcia kolizji z istniejącą i projektowaną infrastrukturą techniczną w zakresie wynikającym z przyjętego rozwiązania projektowego. (Projekty branżowe winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia). e) Opracować szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST). f) Wykonać przedmiar robót. g) Wykonać kosztorysy ofertowy i inwestorski. h) Wykonać szczegółową inwentaryzację drzew i krzewów oraz plan ich ewentualnego wyrębu. i) Uzyskać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów oraz wymaganych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę. j) Uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę bądź dokonać zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę. k) Uzgodnić ze Świętokrzyskim Zarządem Dróg Wojewódzkich rozwiązania projektowe w zakresie włączenia przedmiotowej drogi do drogi wojewódzkiej Nr 786. l) Opracować informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. ł) Sprawować nadzór autorski w trakcie wykonywania robót budowlanych realizowanych w oparciu o sporządzoną dokumentację. m) Wykonać jednokrotną aktualizację kosztorysu inwestorskiego w ciągu trzech lat od odbioru wykonanych opracowań (w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego). Przed przystąpieniem do projektowania należy przedłożyć Zamawiającemu koncepcję przebudowy odcinka drogi. Pozytywnie zaopiniowana koncepcja stanowi podstawę do wykonania projektu budowlano-wykonawczego. 3. Warunki opracowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji. Dokumentację będącą przedmiotem umowy należy wykonać w ilości: - wersja papierowa (projekt) - 6 egz. - wersja papierowa (przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie i ofertowe- 2 egz.; SST - 1 egz.) - wersja elektroniczna - 1 egz. - wersja elektroniczna (projekt, przedmiar robót, kosztorys ofertowy, SST) do udostępniania dokumentacji przetargowej na stronie internetowej - 1 kpl. Szczegółowe wymagania Zamawiającego: 1. Opracowanie projektowe musi uwzględniać wszelkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389), b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202 poz.2072), c) Ustawą Prawo budowlane (t.j. 2010r. Dz.U. z 2010r. Nr 243 poz.1623 ze zm.), d) Ustawą z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.) e) Ustawą z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2001r. Nr 62, poz. 627 ze zm.) f) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 43, poz.430.) g) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003r., Nr 177 poz. 1729.) h) Innymi przepisami mającymi zastosowanie w danym przedmiocie zamówienia..

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: W przetargu nie jest wymagane wnoszenie wadium

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdziale IX pkt 1 ppkt 1.1, 1.4. SIWZ

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług projektowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. projekt wykonawczy, budowlany lub budowlano-wykonawczy budowy, przebudowy lub remontu drogi publicznej o długości min. 2,0 km. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku, tj. liczba usług, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia i dokumentów wymienionych w rozdziale IX pkt 1 ppkt 1.1.

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia i dokumentów wymienionych w rozdziale IX pkt 1 ppkt 1.1. , 1.3 i 1.4. SIWZ

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, m.in. projektowanie, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia i dokumentów wymienionych w rozdziale IX pkt 1 ppkt 1.1. , 1.3 i 1.4. SIWZ

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdziale IX pkt 1 ppkt 1.1. SIWZ

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Oświadczenie o dokonaniu wizji w terenie - zał. Nr 5 do SIWZ (dokument opracowany przez Zamawiającego) Wykonawca składa wraz z ofertą: a) wymienione w pkt IX. SIWZ oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, b) wymienione w pkt IX.A. SIWZ oświadczenie i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa - jeżeli OFERTA lub inny dokument jest podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz posiadającą (posiadające) stosowne pełnomocnictwo, d) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, e) dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Dokumenty wymienione powyżej - lit. a), b) - należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę muszą być podpisane lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcy (pieczątka i podpis lub czytelny podpis). Dokumenty wystawione przez inne organy muszą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcy (pieczątka i podpis lub czytelny podpis). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Zmiana umowy może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy: 1) Zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji umowy. 2) Wydłużono termin wykonania zamówienia z uwagi na: - przedłużenie procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych. - wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia (pomiary, badania). - wystąpienie sprzeciwu właścicieli terenu na prowadzenie prac przygotowawczych (pomiary geodezyjne itp.) niezbędnych do prac projektowych. - wystąpienie niezgodności pomiędzy mapą sytuacyjno-wysokościową, a stanem faktycznym. - wystąpienie zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia. 3) Zmianie uległy stawki podatku VAT. 4) Zmianie uległ numer konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych. 2. W przypadku żądania przedłużenia terminu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, zostanie przeprowadzona następująca procedura. a) Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, b) Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa ul. Jędrzejowska 81, pok. nr 7.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa ul. Jędrzejowska 81, pok. nr 7.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podmiot udostępniający:
Zarząd Dróg Powiatowych
autor:
Norbert Gąsieniec
redaktor:
Halina Sokołowska
Data utworzenia informacji:
 
Data publikacji:
2013-08-09
Data ostatniej zmiany:
2013-08-09
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

WCAG 2.0 (Level AA)