Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2013-08-14
Ikona statystyk

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Praca geodezyjna niezbędna do aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków polegająca na ujawnieniu gruntów zabudowanych wyłączonych z klasyfikacji gleboznawczej oraz aktualizacji oznaczeń w zakresie użytków zabudowanych na terenie gminy Radków powiatu włoszczowskiego

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl


Włoszczowa: Praca geodezyjna niezbędna do aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków polegająca na ujawnieniu gruntów zabudowanych wyłączonych z klasyfikacji gleboznawczej oraz aktualizacji oznaczeń w zakresie użytków zabudowanych na terenie gminy Radków powiatu włoszczowskiego
Numer ogłoszenia: 328976 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3944950, faks 041 3944965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wloszczowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Praca geodezyjna niezbędna do aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków polegająca na ujawnieniu gruntów zabudowanych wyłączonych z klasyfikacji gleboznawczej oraz aktualizacji oznaczeń w zakresie użytków zabudowanych na terenie gminy Radków powiatu włoszczowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dotyczący wykonania pracy geodezyjnej niezbędnej do aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków polegającej na ujawnieniu gruntów zabudowanych wyłączonych z klasyfikacji gleboznawczej oraz aktualizacji oznaczeń w zakresie użytków zabudowanych na terenie gminy Radków powiatu włoszczowskiego. I. WYKAZ DZIAŁEK I ZAKRES ILOŚCIOWY Tabela A Tabela z działkami w zakresie, których należy dokonać pomiaru zasięgu użytku zabudowanego i wykazać nowy użytek zabudowany B (Bi, Ba) wyłączony z klasyfikacji gleboznawczej GMINA RADKÓW Lp. Nazwa obrębu Numery działek Ilość działek 1 Bałków 472 1 2 Chycza 1156/1, 1181, 1153, 726, 727, 676, 2.8, 7 3 Dzierzgów 142/1, 143/1, 2 4 Kossów 1153/3, 200, 831/2, 831/3, 456/1, 863/1, 6 5 Krasów 863/1, 570/4, 2 6 Kwilina 468/1, 312, 226, 265, 52/1, 231, 309, 7 7 Radków 2081/1, 965, 1480/1, 1831/5, 2044, 2986/1, 2066, 977/2, 8 8 Skociszewy 332, 310, 2 9 Sulików 494,64 2 Razem: 37 działek Tabela B Tabela z działkami w zakresie, których należy dokonać pomiaru zasięgu użytku rolnego zabudowanego i wykazać nowy użytek zabudowany B-R ( B-Ł, B-Ps) GMINA RADKÓW Lp. Nazwa obrębu Numery działek Ilość działek 1 Bałków 635/1, 709, 424, 379, 4 2 Bieganów 398, 396, 591, 551, 359, 361, 385, 121, 123, 137, 99, 104, 169, 262, 175/2, 288, 16 3 Brzeście 46, 114/1, 2 4 Chycza 51/2, 131/1, 741/1, 80, 667, 408, 687, 688, 672/2, 692/2, 10 5 Dzierzgów 556, 547, 538, 400, 1597, 75, 49/1, 22/2, 8 6 Kossów 765, 835/1, 991, 1022, 940, 747/1, 812, 869, 8 7 Krasów 862, 390, 433, 425, 415, 215,887, 574, 838, 565, 10 8 Kwilina 418, 477/3, 622/2, 470/1, 647, 220, 209, 460/2, 264, 301, 142, 144, 214,138, 278, 567/2 16 9 Ojsławice 125/2, 269, 270/1 3 10 Radków 665, 1680, 1739, 2073/2, 1617, 979, 1795, 1543, 1541, 1818/1, 1461, 1310/1, 1314/2, 914, 925, 1712/1, 2040, 969, 18 11 Skociszewy 55, 334, 425/2, 436 4 12 Sulików 272, 476, 318, 341, 486 5 Razem: 104 działki Tabela C Tabela z działkami w zakresie których należy dokonać pomiaru kontrolnego wykazanego na mapie ewidencyjnej zasięgu użytku zabudowanego i zaktualizować oznaczenie użytku rolnego zabudowanego na zabudowany wyłączony z klasyfikacji gleboznawczej wykazując jego właściwą powierzchnię . GMINA RADKÓW Lp. Nazwa obrębu Numery działek Ilość działek 1 Bieganów 140, 541, 1305, 3 2 Chycza 67/3, 677/1, 677/2, 718, 4 3 Dzierzgów 452/3, 460, 2 4 Kossów 728, 742/4, 2 5 Krasów 298/2, 403/2 2 6 Kwilina 263/1, 263/2, 2 7 Radków 978/1, 1426/1, 1670, 1691, 4 8 Sulików 491 1 Razem: 20 działek Tabela D Tabela z działkami w zakresie, których należy dokonać kontroli terenowej pod kątem potwierdzenia istnienia użytku zabudowanego a w razie jego braku wykazać faktyczne oznaczenie użytku gruntowego. GMINA RADKÓW Lp. Nazwa obrębu Numery działek Ilość działek 1 Bałków 399, 404/1, 650, 515, 653, 654/2, 691 7 2 Bieganów 141/1, 143, 176/2, 209, 264, 265, 416, 540,563, 568, 1306, 1319, 148, 171/1, 174/1, 191/1, 192/1, 198/1, 210, 211/3, 259,564, 22 3 Chycza 52/1, 52/2, 677/3, 678/1, 678/2, 678/3, 729/1, 729/3, 8 4 Dzierzgów 68, 146/1, 146/2, 146/3, 148, 486/1, 529, 1574, 149,446, 482, 490/1, 12 5 Kossów 387/8, 387/9, 797/7, 806, 851, 852/1, 981/2, 7 6 Kwilina 224, 320, 2 7 Radków 958/1, 978/2, 1667, 1669, 2052/1, 2060/4, 2303, 664, 960/1, 9 8 Ojsławice 240/2 1 Razem : 68 działek Łączna ilość działek objętych opracowaniem: 229 szt. II. MATERIAŁY DO WYKORZYSTANIA: Przekazane przez Zleceniodawcę - Kopia bazy numerycznej mapy ewidencji gruntów w postaci hybrydowej, na którą składają się baza działek i konturów klasyfikacyjnych prowadzona w systemie EWMAPA, warstwa tematyczna z numerami działek w obszarze pokrycia rastrowego, rastry map ewidencyjnych w formacie evr. Istnieje możliwość wyeksportowania powyższych danych do formatu dxf oraz geotiff. - Kopia zbioru bazy danych części opisowej ewidencji gruntów w programie EWOPIS WINDOWS wyeksportowana do formatu SWDE. - Numeryczna mapa zasadnicza w postaci hybrydowej - wektor oraz raster map analogowych w formacie evr, z możliwością eksportu go formatu dxf i geotiff. - wykaz działek stanowiących nieruchomości oraz gospodarstwa rolne III. SPECYFIKACJA WYKONANIA PRAC Opis prac do wykonania: Przedmiotem opracowania jest określenie prawidłowego obszaru oraz oznaczenia użytków zabudowanych, zgodnego z faktycznym wykorzystywaniem w terenie oraz zgodnie z pkt. 3 załącznika Nr 6 Zaliczanie gruntów do poszczególnych użytków gruntowych do rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. Nr 38, poz. 454). Określenie faktycznego zasięgu użytku zabudowanego nastąpi na podstawie pomiarów załamania konturów aktualizowanego użytku gruntowego. Pomiary należy wykonać z dokładnością określoną dla tego typu szczegółów sytuacyjnych w obowiązujących w tym zakresie przepisach. Dla każdej z działek poddanych opracowaniu należy przeprowadzić wywiad terenowy, z którego należy sporządzić mapę wywiadu. W przypadku gdy materiały PZGiK (ortofotomapa) pozwalają na jednoznaczne określenie przebiegu granic aktualizowanego użytku gruntowego zgodnie ze stwierdzonym stanem faktycznym dopuszcza się wykazanie jego nowego zasięgu w wyniku pomiarów kartometrycznych. W pozostałych przypadkach aktualizowane granice użytków należy wykazać w oparciu o pomiary terenowe. Nie wymaga się przeprowadzania pomiarów w przypadku gdy nie ulega zmianie aktualna granica użytku gruntowego. W takich przypadkach należy to jednoznacznie odnotować na mapie wywiadu, a działki takie wyszczególnić w sprawozdaniu technicznym. Na podstawie przeprowadzonych pomiarów i ustaleń należy opracować nowy obiekt powierzchniowy (poligon zamknięty w postaci wektorowej) - aktualizowany użytek zabudowany. W oparciu o utworzony obiekt powierzchniowy należy określić powierzchnię aktualizowanego użytku gruntowego. W przypadku niejednoznaczności w przebiegu granic działek ewidencyjnych w terenie, celem prawidłowego określenia granic użytków w poszczególnych działkach ewidencyjnych należy dokonać weryfikacji pomiarów terenowych w oparciu o dane map ewidencji gruntów i budynków i map zasadniczych, celem wykazania granicy użytku zgodnej z granicą ewidencyjną - dostosować granice użytków do granic działki ewidencyjnej. Na podstawie obiektów powierzchniowych utworzonych w wyżej opisany sposób należy rozliczyć klasoużytki w poszczególnych działkach ewidencyjnych podlegających opracowaniu. Rozliczenia klasoużytków w zakresie aktualizowanych obszarów należy dokonać w oparciu o granice użytków zabudowanych pozyskanych z pomiaru oraz granice klas bonitacyjnych pozyskane w drodze wektoryzacji treści rastrów map ewidencyjnych lub z bazy konturów klasyfikacyjnych. Na podstawie utworzonych w powyższy sposób obiektów należy dokonać obliczenia powierzchni klasoużytków w działkach, w zakresie aktualizowanych użytków. W oparciu o pozyskane wartości należy dokonać rozliczenia klasoużytków w całych działkach podlegających opracowaniu, określając powierzchnię pozostałych klasoużytków jako różnica pomiędzy powierzchniami ewidencyjnymi, a pozyskanymi w drodze obliczeń. Ostatecznego określenie powierzchni klasoużytków w działkach należy dokonać z precyzją z jaką powierzchnia działki, a tym samym użytków gruntowych była dotychczas wykazana w operacie ewidencyjnym. Opracowanie wyników prac: W wyniku wykonania opisanych wyżej prac Wykonawca opracuje w postaci numerycznej (wektorowej) zbiór warstw tematycznych, w rozwarstwieniu na granice użytków, granice klas bonitacyjnych, oznaczenia poszczególnych klasoużytków w obszarze użytków aktualizowanych. Na warstwach należy odpowiednio umieścić granice użytku podlegającego aktualizacji, w jego obrębie przebieg dotychczasowych granic klas gleboznawczych oraz oznaczenia tych obiektów. Zawarte na powyższych warstwach wektory muszą być topologicznie spójne z danymi mapy numerycznej ewidencji gruntów, a oznaczenia jednoznacznie i zgodnie z przyjętą w przepisach technicznych symboliką określać funkcje nowego użytku zabudowanego i klas gleboznawczych. Na podstawie dokonanego rozliczenia po aktualizacji użytków gruntowych, powierzchni klasoużytków w działkach należy opracować pliki wsadowe, umożliwiające automatyczną aktualizację części opisowej ewidencji gruntów prowadzonej w systemie EWOPIS. Pliki wsadowe należy opracować wyłącznie dla działek odnośnie których nie nastąpi w ramach niniejszej pracy wyłączenie z klasyfikacji gleboznawczej. Opracowanie powyższych plików dla działek, dla których nastąpi wyłączenie z klasyfikacji nie jest wymagane, a w przypadku ich opracowania nie należy łączyć plików z takimi działkami z plikami dla działek nie wyłączanych z klasyfikacji. Format plików wsadowych określony jest przez producenta programu EWOPIS, a informacja o jego strukturze przekazana będzie także przez Zamawiającego. Pliki powyższe opracowywane są w ogólnie dostępnym formacie txt. IV. PRZEKAZANIE MATERIAŁÓW WYNIKOWYCH Dokumenty dla prowadzącego ewidencję gruntów: Na podstawie wykonanych czynności Wykonawca przekaże dla jednostki prowadzącej ewidencję gruntów skompletowane do gminy i posortowane obrębami ewidencyjnymi w miarę wzrastających numerów działek, opracowane w postaci tabelarycznej wykazy zmian gruntowych. Wykazy należy opracować oddzielnie dla działek co do których nastąpi wyłączenie w ramach niniejszego zamówienia z klasyfikacji gleboznawczej i oddzielnie dla działek, które nadal pozostaną działkami klasyfikowanymi również w obrębie użytków zabudowanych (zabudowa rolnicza). Wykazy posłużą za podstawę do przeprowadzenia postępowań zmierzających do wykazania w operacie ewidencji gruntów zmian w sposobie użytkowania gruntów stwierdzonych w wyniku niniejszej pracy geodezyjnej. Wzór wykazu zmian gruntowych do zastosowania określa instrukcja techniczna G-5. Wykonawca dokona także wydruków map ewidencji gruntów i budynków we fragmentach obrazujących dokonane zmiany w sposobie użytkowania gruntów. Mapy za pomocą przyjętej symboliki i kolorystyki powinny obrazować dokonane zmiany w sposobie użytkowania gruntów. Poszczególne mapy powinny zawierać stosowny opis określający obszar wykazany w ich treści, z uwzględnieniem trójstopniowego podziału terytorialnego do celów ewidencji gruntów. Przekazanie materiałów do PZGiK: Wyniki prac geodezyjnych należy skompletować oddzielnie dla poszczególnych gmin Operat powinien w swym składzie w szczególności zawierać: - sprawozdanie techniczne - mapy wywiadu terenowego - szkice pomiaru terenowego - dzienniki pomiarowe i raporty obliczeń - kopie wykazów zmian gruntowych - kopie opracowanych map ewidencji gruntów i budynków - przekazane na nośniku informatycznym pliki wsadowe do aktualizacji części opisowej ewidencji gruntów - przekazane na nośniku informatycznym warstwy zawierające granice aktualizowanych użytków gruntowych i ich oznaczenia V. OBOWIĄZUJĄCE PRZEPISY PRAWNE I TECHNICZNE : 1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst. jedn. z 2010 r. Dz. U. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.) 2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marca 2001 r. (Dz.U. Nr 38, poz. 454). 3. Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 16 lipca 2001r. w sprawie zgłaszania prac geodezyjnych i kartograficznych, ewidencjonowania systemów i przechowywania kopii zabezpieczających bazy danych, a także ogólnych warunków umów o udostępnianie tych baz. (Dz.U. Nr 78 poz. 837). 4. Ustawa o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r - jedn. tekst Nr 101, poz. 926 ze zm.). 5. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. 2011 nr 263 poz. 1572) 6. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 12 lutego 2013 r. w sprawie baz danych geodezyjnych ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2013 poz. 383) 7. Instrukcja G-5 - ewidencja gruntów i budynków VI.OPŁATY Za wykonywane prace będzie naliczana opłata związana z wydaniem i przyjęciem opracowania do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, która wyniesie ok. 100,00 zł - zgodnie z tabelą Nr 3 lp. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 luty 2004 r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego (Dz.U. z 2004 r. Nr 37, poz. 333)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7, 71.35.15.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie (zał. Nr 2 do SIWZ) W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wspólną ofertę będą spełniać go łącznie, potwierdzając to stosownymi oświadczeniami, każdy we własnym zakresie.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Warunek powyższy spełnią wykonawcy, którzy wykonali w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej jedną pracę geodezyjną z zakresu aktualizacji lub modernizacji ewidencji gruntów i budynków lub opracowania projektów podziałów działek obejmującą przynajmniej 100 działek ewidencyjnych. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale I pkt 9 ust. 1, ppkt 1.1. i ppkt 1.2. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wspólną ofertę będą go spełniać łącznie.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie niezbędnego potencjału technicznego udokumentowane poprzez złożenie stosownego oświadczenia o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (zał. Nr 2 do SIWZ)

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Warunek spełnią Wykonawcy dysponujący odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 lub pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jedn. z 2010 r. Dz.U. Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.) Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale I pkt 9 ust. 1 ppkt 1.1., ppkt. 1.3 oraz ppkt 1.4. SIWZ W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wspólną ofertę będą spełniać go łącznie.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje zamówienia udokumentowanej poprzez złożenie stosownego oświadczenia o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (zał. Nr 2 do SIWZ) W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wspólną ofertę będą spełniać go łącznie. UWAGA zasady postępowania w przypadku ofert Wykonawców korzystających z potencjału innych podmiotów : Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W związku z powyższym musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy podmiot przedstawiający pisemne zobowiązanie, o którym mowa wyżej, będzie uczestniczył w części wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale I pkt 9 ust. 2, ppkt. 2.1 -2.2. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Parafowany wzór umowy - zał. Nr 7 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy a (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: a) wykonania umowy przez inne osoby niż wskazane przez Wykonawcę, w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych powstałych po zawarciu umowy uniemożliwiających osobom wskazanym do realizacji zamówienia realizację umowy. Wykonawca wskaże Zamawiającemu przyczyny, o których mowa powyżej oraz propozycje nowych osób. Kwalifikacje i doświadczenie nowych osób muszą odpowiadać kwalifikacjom i doświadczeniu osób o jakich mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Warunkiem dopuszczenia nowych osób do realizacji zadania w ramach umowy jest akceptacja zamawiającego. b) wynagrodzenia, w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT. Warunki zmian: - inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego; - uzasadnienie zmian: prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usług; - forma zmian: zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Włoszczowie , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa pokój 223, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Włoszczowie , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa pokój 325.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podmiot udostępniający:
Powiat Włoszczowski
autor:
Starosta Włoszczowski
redaktor:
Marcin Chamera
Data utworzenia informacji:
2013-08-14
Data publikacji:
2013-08-14
Data ostatniej zmiany:
2013-08-14
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

WCAG 2.0 (Level AA)