Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2013-09-02
Ikona statystyk

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali wraz z aktualizacją granic i oznaczeń konturów użytków gruntowych w zakresie gruntów zabudowanych oraz gruntów rolnych zabudowanych niewykazanych dotychczas w ewidencji gruntów dla części gminy SECEMIN, powiatu włoszczowskiego.

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl


Włoszczowa: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali wraz z aktualizacją granic i oznaczeń konturów użytków gruntowych w zakresie gruntów zabudowanych oraz gruntów rolnych zabudowanych niewykazanych dotychczas w ewidencji gruntów dla części gminy SECEMIN, powiatu włoszczowskiego
Numer ogłoszenia: 354296 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3944950, faks 041 3944965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wloszczowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali wraz z aktualizacją granic i oznaczeń konturów użytków gruntowych w zakresie gruntów zabudowanych oraz gruntów rolnych zabudowanych niewykazanych dotychczas w ewidencji gruntów dla części gminy SECEMIN, powiatu włoszczowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na trzy (3) odrębne części (zadania): Część (zadanie) nr 1 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali wraz z aktualizacją granic i oznaczeń konturów użytków gruntowych w zakresie gruntów zabudowanych oraz gruntów rolnych zabudowanych niewykazanych dotychczas w ewidencji gruntów dla gminy SECEMIN, powiat włoszczowski, obręby geodezyjne: Celiny, Czaryż, Krzepice, Krzepin, Psary Kolonia, Psary Wieś, Wałkonowy Górne. Łączna ilość budynków 1526 w tym do pomiaru 196. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac do wykonania określa załącznik Nr 1a do SIWZ. Część (zadanie) nr 2 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali wraz z aktualizacją granic i oznaczeń konturów użytków gruntowych w zakresie gruntów zabudowanych oraz gruntów rolnych zabudowanych niewykazanych dotychczas w ewidencji gruntów dla gminy SECEMIN, powiat włoszczowski, obręby geodezyjne: Marchocice, Wałkonowy Dolne, Żelisławice, Żelisławiczki. Łączna ilość budynków 1518 w tym do pomiaru 249. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac do wykonania określa załącznik Nr 1b do SIWZ. Część (zadanie) nr 3 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali wraz z aktualizacją granic i oznaczeń konturów użytków gruntowych w zakresie gruntów zabudowanych oraz gruntów rolnych zabudowanych niewykazanych dotychczas w ewidencji gruntów dla gminy SECEMIN, powiat włoszczowski, obręby geodezyjne: Brzozowa, Dąbie, Kuczków, Kluczyce, Wola Wolica, Zwlecza. Łączna ilość budynków 1588 w tym do pomiaru 137. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac do wykonania określa załącznik Nr 1c do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Warunek powyższy spełnią wykonawcy, którzy na potwierdzenie złożą oświadczenia (zał. Nr 2a,2b,2c do SIWZ). W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wspólną ofertę będą spełniać go łącznie, potwierdzając to stosownymi oświadczeniami, każdy we własnym zakresie.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Warunek powyższy spełnią wykonawcy, którzy wykonali w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej jedną usługę polegającą na modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali obejmującą powyżej 1 tys. budynków. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wspólną ofertę będą go spełniać łącznie.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie niezbędnego potencjału technicznego udokumentowane poprzez złożenie stosownego oświadczenia o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (zał. Nr 2 a, 2b, 2c do SIWZ)

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Warunek spełnią Wykonawcy dysponujący odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 lub pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jedn. z 2010 r. Dz.U. Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.) Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale I pkt 9 ust. 1 ppkt 1.1., ppkt. 1.3 oraz ppkt 1.4. SIWZ W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wspólną ofertę będą spełniać go łącznie.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje zamówienia udokumentowanej poprzez złożenie stosownego oświadczenia o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (zał. Nr 2a, 2b,2c do SIWZ) W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wspólną ofertę będą spełniać go łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Parafowany wzór umowy ( właściwy zał.) - zał. Nr 7 a, 7b, 7c do SIWZ 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy a(jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: a) wykonania umowy przez inne osoby niż wskazane przez Wykonawcę, w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych powstałych po zawarciu umowy uniemożliwiających osobom wskazanym do realizacji zamówienia realizację umowy. Wykonawca wskaże Zamawiającemu przyczyny, o których mowa powyżej oraz propozycje nowych osób. Kwalifikacje i doświadczenie nowych osób muszą odpowiadać kwalifikacjom i doświadczeniu osób o jakich mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Warunkiem dopuszczenia nowych osób do realizacji zadania w ramach umowy jest akceptacja zamawiającego. b) wynagrodzenia, w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT. Warunki zmian: - inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego; - uzasadnienie zmian: prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usług; - forma zmian: zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Włoszczowie ul. Wiśniowa 10, pok. 223 (I piętro) 29-100 Włoszczowa tel. 504 753 142.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Włoszczowie ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa (pok 325 - sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część (zadanie) Nr 1 - modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali wraz z aktualizacją granic i oznaczeń konturów użytków gruntowych w zakresie gruntów zabudowanych oraz gruntów rolnych zabudowanych niewykazanych dotychczas w ewidencji gruntów dla części gminy SECEMIN, powiatu włoszczowskiego na n/w obrębach ewidencyjnych..

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część (zadanie) Nr 1 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali wraz z aktualizacją granic i oznaczeń konturów użytków gruntowych w zakresie gruntów zabudowanych oraz gruntów rolnych zabudowanych niewykazanych dotychczas w ewidencji gruntów dla gminy SECEMIN, powiat włoszczowski, obręby geodezyjne: Celiny, Czaryż, Krzepice, Krzepin, Psary Kolonia, Psary Wieś, Wałkonowy Górne. Łączna ilość budynków 1526 w tym do pomiaru 196. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac do wykonania określa załącznik Nr 1a do SIWZ..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część (zadanie) Nr 2 - modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali wraz z aktualizacją granic i oznaczeń konturów użytków gruntowych w zakresie gruntów zabudowanych oraz gruntów rolnych zabudowanych niewykazanych dotychczas w ewidencji gruntów dla części gminy SECEMIN, powiatu włoszczowskiego na n/w obrębach ewidencyjnych..

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część (zadanie) Nr 2 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali wraz z aktualizacją granic i oznaczeń konturów użytków gruntowych w zakresie gruntów zabudowanych oraz gruntów rolnych zabudowanych niewykazanych dotychczas w ewidencji gruntów dla gminy SECEMIN, powiat włoszczowski, obręby geodezyjne: Marchocice, Wałkonowy Dolne, Żelisławice, Żelisławiczki. Łączna ilość budynków 1518 w tym do pomiaru 249. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac do wykonania określa załącznik Nr 1b do SIWZ..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część (zadanie) Nr 3 - modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali wraz z aktualizacją granic i oznaczeń konturów użytków gruntowych w zakresie gruntów zabudowanych oraz gruntów rolnych zabudowanych niewykazanych dotychczas w ewidencji gruntów dla części gminy SECEMIN, powiatu włoszczowskiego na n/w obrębach ewidencyjnych..

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część (zadanie) Nr 3 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali wraz z aktualizacją granic i oznaczeń konturów użytków gruntowych w zakresie gruntów zabudowanych oraz gruntów rolnych zabudowanych niewykazanych dotychczas w ewidencji gruntów dla gminy SECEMIN, powiat włoszczowski, obręby geodezyjne: Brzozowa, Dąbie, Kuczków, Kluczyce, Wola Wolica, Zwlecza.Łączna ilość budynków 1588 w tym do pomiaru 137. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac do wykonania określa załącznik Nr 1c do SIWZ..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podmiot udostępniający:
Powiat Włoszczowski
autor:
Starosta Włoszczowski
redaktor:
Marcin Chamera
Data utworzenia informacji:
2013-09-02
Data publikacji:
2013-09-02
Data ostatniej zmiany:
2013-09-02
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

WCAG 2.0 (Level AA)