Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2013-10-09
Ikona statystyk

Ogłoszenie o zamówieniu - usługi - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2013/2014

Włoszczowa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 410544 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie , ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942519, faks 041 3942519.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2013/2014.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na dziewięć zadań częściowych: Zadanie nr 1 - Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką Zadanie nr 2 - Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką Zadanie nr 3 - Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką Zadanie nr 4 - Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką Zadanie nr 5 - Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką oraz zapewnienie placu składowego na terenie gminy Radków lub Moskorzew do składowania mieszanki piaskowo-solnej wraz z załadunkiem na piaskarki Zadanie nr 6 - Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego równiarką Zadanie nr 7 - Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego równiarką Zadanie nr 8 - Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego ładowarką typu FADROMA Zadanie nr 9 - Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych ładowarko - koparka Świadczenie usług będzie się odbywało na zlecenie i według dyspozycji Zamawiającego. Wykonawca po wezwaniu przez Zamawiającego podstawia sprzęt niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 godziny. Podstawiany sprzęt musi być gotowy do natychmiastowego podjęcia akcji czynnej ( sprawny technicznie, zatankowany ) Wszelkie koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca. Za opóźnienie w podstawieniu sprzętu Zamawiający będzie naliczał kary umowne w wysokości: 50 zł brutto za pierwszą godzinę opóźnienia w podstawieniu sprzętu za każdą jednostkę. 100 zł brutto za drugą i każdą następną godzinę opóźnienia w podstawieniu sprzętu za każdą jednostkę. Wykonawca podstawiający sprzęt musi być przygotowany do pracy w sposób ciągły aż do odwołania. Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania. W przypadku wystąpienia ustabilizowanych warunków pogodowych Zamawiający ma prawo zawiesić akcję zimowego utrzymania dróg - z możliwością jej przywrócenia w przypadku zmiany pogody, na tych samych warunkach finansowania. UWAGA: W przypadku udzielenia zamówienia , Wykonawca będzie zobowiązany do wyrażenia zgody na wyposażenie nośników w urządzenia do przekazywania danych telemetrycznych ( zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami) dotyczy zadania 1-5.

    II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp. Dla poszczególnych zadań zamówienia zamawiający określił przewidywany zakres usług gdyż uzależnione jest to od panujących warunków zimowych w sezonie zimowym 2013/2014. Wykonawcy będą świadczyć usługi w całym sezonie zimowym wg. faktycznych potrzeb. Za ceny jednostkowe netto określone w złożonych ofertach.

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 93.90.00.00-7.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: W przetargu nie jest wymagane wnoszenie wadium

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Wymagania: Zadanie 1 nośnik - samochód o ładowności minimum 12 ton (min. dwie osie napędowe) na który zamontowana zostanie piaskarka i pług. Zadanie 2 - 3 piaskarkę - pojemność załadunku minimum 4 m3 nośnik - samochód o ładowności minimum 12 ton (min. dwie osie napędowe) pług jednostronny lemieszowy - sterowany hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu Zadanie 4 piaskarkę - pojemność załadunku ok. 4 m3 nośnik - samochód o ładowności minimum 8 ton (min. dwie osie napędowe) pług jednostronny lemieszowy - sterowany hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu Zadanie 5 piaskarkę - pojemność załadunku minimum 4 m3- 2 szt. nośnik - samochód o ładowności minimum 8 ton (min. dwie osie napędowe)- 2 szt. pług jednostronny lemieszowy - sterowany hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu - 2 szt. plac składowy do składania mieszanki piaskowo- solnej koparko - ładowarka 1 - jednostka sprzętowa wraz z obsługą Zadanie 6 równiarka wyposażona w czołowy pług dwustronny - 1 jednostka sprzętowa Zadanie 7 równiarka wyposażona w czołowy pług dwustronny - 1 jednostka sprzętowa Zadanie 8 ładowarka - 1 jednostka sprzętowa typu FADROMA o pojemności łyżki 3 m3 Zadanie 9 ładowarko - koparka wraz z operatorem - 1 szt. ( samojezdna o pojemności łyżki załadunku powyżej 0,2 m3.) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował ww. sprzętem. Świadczenie usług będzie się odbywało na zlecenie i według dyspozycji Zamawiającego. Wykonawca po wezwaniu przez Zamawiającego podstawia sprzęt niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 godziny. Podstawiany sprzęt musi być gotowy do natychmiastowego podjęcia akcji czynnej ( sprawny technicznie, zatankowany ) Wszelkie koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca. Za opóźnienie w podstawieniu sprzętu Zamawiający będzie naliczał kary umowne w wysokości: 50 zł brutto za pierwszą godzinę opóźnienia w podstawieniu sprzętu za każdą jednostkę. 100 zł brutto za drugą i każdą następną godzinę opóźnienia w podstawieniu sprzętu za każdą jednostkę. Wykonawca podstawiający sprzęt musi być przygotowany do pracy w sposób ciągły aż do odwołania. Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania. Wykonawca zapewni odpowiednią ilość pracowników do obsługi pojazdów samochodowych i sprzętu (kierowcy, operatorzy) - zgodnie z kodeksem pracy. UWAGA: W przypadku udzielenia zamówienia , Wykonawca będzie zobowiązany do wyrażenia zgody na wyposażenie nośników w urządzenia do przekazywania danych telemetrycznych ( zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami) dotyczy zadania 1-5

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę który wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy będzie polegać zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2 b ustawy niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków , w celu udowodnienia zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów. Pełnomocnictwa Zamawiający zaleca, aby Wykonawca do oferty załączył dokument lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania ofert - pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązanie w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawce w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1 pkt. 9.2.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów ,o którym mowa w pkt. 9.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie , w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem wystawione w terminie odpowiednio z zapisami pkt. 9.3 Kserokopie dokumentu rejestracyjnego - poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem w oparciu o którą zamawiający będzie mógł określić spełnienie wymagań w zakresie wymaganej ładowności bądź masy całkowitej a także aktualności badania technicznego. Wykonawcy których oferty zostaną wybrane jako najkorzystniejsze - przedłożą zamawiającemu w dniu zawarcia umowy o0płacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Umowę można zmienić, jeżeli wystąpią istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: - zmiana cen brutto w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT);

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa ul. Jędrzejowska 81 pok 7.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa ul. Jędrzejowska 81 pok 7.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapotrzebowanie: 1 pługopiaskarka - 1 jednostka sprzętowa 2. Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni: a. nośnik - samochód o ładowności minimum 12 ton (min. dwie osie napędowe) - na który zostanie zamontowana piaskarka i pług. Do realizacji zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy nieodpłatnie piaskarkę P1-J - 1 jednostka sprzętowa, 1 pług lemieszowy jednostronny. 3. Przewidywane ilości usług w sezonie 2013/2014 a. pługopiaskarka - akcja czynna - 10.000,00 km - akcja bierna - 250 godz. Podane powyżej ilości usług są tylko ilościami przewidywanym, zależą od warunków atmosferycznych i mogą ulec zmianie. 4. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg a. akcja czynna - polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości materiałami uszorstniającymi na drogach powiatowych. Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania. b. akcja bierna - polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. 5. Rozliczenie usług a. rozliczenie usług będzie się odbywało według cen jednostkowych brutto w akcji czynnej i biernej. b. wartość godziny biernej (w akcji biernej). Zamawiający ustala na kwotę 10,00 zł brutto. słownie złotych; dziesięć złotych 00/100 c. należność (wynagrodzenie) jest sumą iloczynów cen jednostkowych i wykonanych usług (potwierdzonych przez zamawiającego w raportach pracy) w akcji czynnej i biernej. Rozliczenie usługi za prowadzenie akcji czynnej nastąpi na podstawie rejestratora aparatury kontrolno-pomiarowej GPS za faktycznie odśnieżone odcinki dróg. Przekazanie piaskarki i pługa nastąpi protokółem przekazania sprzętu po podpisaniu umowy..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 93.90.00.07-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapotrzebowanie: 1 pługopiaskarka - 1 jednostka sprzętowa 2. Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni: a. piaskarkę - pojemność załadunku minimum. 4 m3 b. nośnik - samochód o ładowności minimum 12 ton (min. dwie osie napędowe) c. pług jednostronny lemieszowy - sterowany hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu - 1 szt. 3. Przewidywane ilości usług w sezonie 2013/2014 a. pługopiaskarka - akcja czynna - 10.000,00 km - akcja bierna - 250 godz. Podane powyżej ilości usług są tylko ilościami przewidywanym, zależą od warunków atmosferycznych i mogą ulec zmianie. 4. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg a. akcja czynna - polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości materiałami uszorstniającymi na drogach powiatowych. Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania. b. akcja bierna - polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. 5. Rozliczenie usług a. rozliczenie usług będzie się odbywało według cen jednostkowych brutto w akcji czynnej i biernej. b. wartość godziny biernej (w akcji biernej). Zamawiający ustala na kwotę 10,00 zł brutto. słownie złotych; dziesięć złotych 00/100 c. należność (wynagrodzenie) jest sumą iloczynów cen jednostkowych i wykonanych usług (potwierdzonych przez zamawiającego w raportach pracy) w akcji czynnej i biernej. Rozliczenie usługi za prowadzenie akcji czynnej nastąpi na podstawie rejestratora aparatury kontrolno-pomiarowej GPS za faktycznie odśnieżone odcinki dróg..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 93.90.00.00-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapotrzebowanie: 1 pługopiaskarki - 1 jednostka sprzętowa 2. Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni: a. piaskarkę - pojemność załadunku minimum 4 m3 b. nośnik - samochód o ładowności minimum 12 ton (min. dwie osie napędowe) c. pług jednostronny lemieszowy - sterowany hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu - 1 szt. 3. Przewidywane ilości usług w sezonie 2013/2014 a. pługopiaskarka - akcja czynna - 10.000,00 km - akcja bierna - 250 godz. Podane powyżej ilości usług są tylko ilościami przewidywanym, zależą od warunków atmosferycznych i mogą ulec zmianie. 4. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg a. akcja czynna - polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości materiałami uszorstniającymi na drogach powiatowych. Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania. b. akcja bierna - polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. 5. Rozliczenie usług a. rozliczenie usług będzie się odbywało według cen jednostkowych brutto w akcji czynnej i biernej. b. wartość godziny biernej (w akcji biernej). Zamawiający ustala na kwotę 10,00 zł brutto. słownie złotych; dziesięć złotych 00/100 c. należność (wynagrodzenie) jest sumą iloczynów cen jednostkowych i wykonanych usług (potwierdzonych przez zamawiającego w raportach pracy) w akcji czynnej i biernej. Rozliczenie usługi za prowadzenie akcji czynnej nastąpi na podstawie rejestratora aparatury kontrolno-pomiarowej GPS za faktycznie odśnieżone odcinki dróg..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 93.90.00.00-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapotrzebowanie: 1. pługopiaskarki - 1 jednostka sprzętowa 2. Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni: a. piaskarkę - pojemność załadunku ok. 4 m3 b. nośnik - samochód o ładowności minimum 8 ton (min. dwie osie napędowe) c. pług jednostronny lemieszowy - sterowany hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu - 1 szt. 3. Przewidywane ilości usług w sezonie 2013/2014 a. pługopiaskarka - akcja czynna - 10.000,00 km - akcja bierna - 250 godz. Podane powyżej ilości usług są tylko ilościami przewidywanym, zależą od warunków atmosferycznych i mogą ulec zmianie. 4. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg a. akcja czynna - polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości materiałami uszorstniającymi na drogach powiatowych. Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania. b. akcja bierna - polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. 5. Rozliczenie usług a. rozliczenie usług będzie się odbywało według cen jednostkowych brutto w akcji czynnej i biernej. b. wartość godziny biernej (w akcji biernej). Zamawiający ustala na kwotę 10,00 zł brutto. słownie złotych; dziesięć złotych 00/100 c. należność (wynagrodzenie) jest sumą iloczynów cen jednostkowych i wykonanych usług (potwierdzonych przez zamawiającego w raportach pracy) w akcji czynnej i biernej. Rozliczenie usługi za prowadzenie akcji czynnej nastąpi na podstawie rejestratora aparatury kontrolno-pomiarowej GPS za faktycznie odśnieżone odcinki dróg..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 93.90.00.00-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką oraz zapewnienie placu składowego na terenie gminy Radków lub Moskorzew do składowania mieszanki piaskowo-solnej wraz z załadunkiem na piaskarki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapotrzebowanie: 1 pługopiaskarka - 2 jednostki sprzętowe 2. Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni: a. piaskarkę - pojemność załadunku minimum 4 m3 - 2 szt. b. nośnik - samochód o ładowności minimum 8 ton (min. dwie osie napędowe) - 2 szt. c. pług jednostronny lemieszowy sterowany hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu - 2 szt. d. plac składowy do składania mieszanki piaskowo- solnej e. koparko - ładowarka 1 - jednostka sprzętowa wraz z obsługą 3. Przewidywane ilości usług w sezonie 2013/2014 a. pługopiaskarka - akcja czynna - 10.000,00 km - akcja bierna - 250 godz. b. - 5 miesięcy składowania - 100 załadunków Podane powyżej ilości usług są tylko ilościami przewidywanym, zależą od warunków atmosferycznych i mogą ulec zmianie. 4. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg a. akcja czynna - polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości materiałami uszorstniającymi na drogach powiatowych. - polegająca na załadunku materiałów ( mieszanki piasku z solą ) materiał dostarcza Zamawiający / dotyczy ppk. b) Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania. b. akcja bierna - polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. 5. Rozliczenie usług a. rozliczenie usług będzie się odbywało według cen jednostkowych brutto w akcji czynnej i biernej. b. wartość godziny biernej (w akcji biernej). Zamawiający ustala na kwotę 10,00 zł brutto. słownie złotych; dziesięć złotych 00/100 c. należność (wynagrodzenie) jest sumą iloczynów cen jednostkowych i wykonanych usług (potwierdzonych przez zamawiającego w raportach pracy) w akcji czynnej i biernej. Rozliczenie usługi za prowadzenie akcji czynnej nastąpi na podstawie rejestratora aparatury kontrolno-pomiarowej GPS za faktycznie odśnieżone odcinki dróg..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 93.90.00.00-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego równiarką.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapotrzebowanie - 1 jednostka sprzętowa Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni 1 równiarkę Zamawiający wymaga aby równiarka wyposażona była w czołowy pług dwustronny. 2. Świadczenie usług Świadczenie usług będzie się odbywało jednym rodzajem akcji - akcja czynna akcja czynna - polegająca na usuwaniu śniegu na drogach powiatowych Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania. 3. Przewidywana ilość usług w sezonie zimowym 2013/2014 - 150 godz. Podana powyżej ilość usług jest ilością przewidywaną , zależy od warunków atmosferycznych i może ulec zmianie. 4. Rozliczenie usług będzie się odbywało według ceny jednostkowej brutto: w akcji czynnej ......... zł / godz. Należność (wynagrodzenie) jest iloczynem ceny jednostkowej i czasu pracy sprzętu (akcja czynna) potwierdzonego przez zamawiającego.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 93.90.00.00-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego równiarką.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapotrzebowanie - 1 jednostka sprzętowa Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni 1 równiarkę Zamawiający wymaga aby równiarka wyposażona była w czołowy pług dwustronny. 2. Świadczenie usług Świadczenie usług będzie się odbywało jednym rodzajem akcji - akcja czynna akcja czynna - polegająca na usuwaniu śniegu na drogach powiatowych Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania. 3. Przewidywana ilość usług w sezonie zimowym 2013/2014 - 150 godz. Podana powyżej ilość usług jest ilością przewidywaną , zależy od warunków atmosferycznych i może ulec zmianie. 4. Rozliczenie usług będzie się odbywało według ceny jednostkowej brutto: w akcji czynnej ......... zł / godz. Należność (wynagrodzenie) jest iloczynem ceny jednostkowej i czasu pracy sprzętu (akcja czynna) potwierdzonego przez zamawiającego.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 93.90.00.00-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego ładowarką typu FADROMA.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapotrzebowanie - 1 jednostka sprzętowa Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni 1 ładowarkę typu FADROMA o pojemności łyżki 3 m3 2. Świadczenie usług będzie się odbywało jednym rodzajem akcji - akcja czynna akcja czynna - polegająca na usuwaniu śniegu na drogach powiatowych Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania. 3. Przewidywana ilość usług w sezonie zimowym 2013/2014 - 150 godz. Podana powyżej ilość usług jest ilością przewidywaną , zależy od warunków atmosferycznych i może ulec zmianie. 4. Rozliczenie usług będzie się odbywało według ceny jednostkowej brutto: w akcji czynnej ......... zł / godz. Należność (wynagrodzenie) jest iloczynem ceny jednostkowej i czasu pracy sprzętu (akcja czynna) potwierdzonego przez zamawiającego.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 93.90.00.00-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych ładowarko - koparka.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapotrzebowanie : 1 ładowarko-koparka - 1 jednostka sprzętowa Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni: a. ładowarko - koparka wraz z operatorem - 1 szt. ( samojezdna o pojemności łyżki załadunku powyżej 0,2 m3.) 2. Świadczenie usług będzie się odbywało jednym rodzajem akcji - akcja czynna akcja czynna - polegająca na załadunku piaskarek mieszanką piaskowo-solną, wykonanie mieszanki piasku z solą , hołdowanie materiałów na składowisku. Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania. Ponadto w razie wystąpienia takiej konieczności może być wykorzystana przy załadunku śniegu nagromadzonego przy ulicach powiatowych na środki transportu, a także przy odśnieżaniu dróg. 3. Przewidywana ilość usług w sezonie zimowym 2013/2014 - 600 godz. Podana powyżej ilość usług jest ilością przewidywaną , zależy od warunków atmosferycznych i może ulec zmianie. 4. Rozliczenie usług będzie się odbywało według ceny jednostkowej brutto: w akcji czynnej ......... zł / godz. Należność (wynagrodzenie) jest iloczynem ceny jednostkowej i czasu pracy sprzętu (akcja czynna) potwierdzonego przez zamawiającego.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 93.90.00.00-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



Podmiot udostępniający:
Zarząd Dróg Powiatowych
autor:
Norbert Gąsieniec
redaktor:
Halina Sokołowska
Data utworzenia informacji:
 
Data publikacji:
2013-10-09
Data ostatniej zmiany:
2013-10-09
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

WCAG 2.0 (Level AA)