Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2014-02-14
Ikona statystyk

Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane "Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych sieci dróg powiatowych Powiatu Włoszczowskiego"

Włoszczowa: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych sieci dróg powiatowych Powiatu Włoszczowskiego
Numer ogłoszenia: 52772 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie , ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942519, faks 041 3942519.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych sieci dróg powiatowych Powiatu Włoszczowskiego.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na cztery zadania częściowe: Zadanie nr 1 - Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami na terenie gminy Włoszczowa Zamówienie obejmuje następujące przewidywane ilości: 120,00 ton, Zadanie nr 2 - Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami na terenie gmin Krasocin i Kluczewsko Zamówienie obejmuje następujące przewidywane ilości: 130,00 ton, Zadanie nr 3 - Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami na terenie gmin Secemin, Radków, Moskorzew Zamówienie obejmuje następujące przewidywane ilości: 100,00 ton, Zadanie nr 4 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego masą bitumiczną z otaczarki Zamówienie obejmuje następujące przewidywane ilości: remont cząstkowy nawierzchni przy głębokości ubytków 4 cm masą bitumiczną z otaczarki 2000,00 m2; naprawa istniejącej podbudowy tłuczniem 20,00 m3..

    II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 Pz p. do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać będą na wykonaniu remontów cząstkowych emulsja i grysami oraz masą bitumiczna z otaczarki.

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: W przetargu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie 1 - 1 200,00 zł ,Zadanie 2 - 1 300,00 zł ,Zadanie 3 - 1 000,00 zł Zadanie 4 - 3 600,00 zł

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zadanie 1 - samochód specjalistyczny remonter - min.1 jednostka Zadanie 2 - samochód specjalistyczny remonter - min. 1 jednostka Zadanie 3 - samochód specjalistyczny remonter - min. 1 jednostka Zadanie 4 - wytwórnia masy bitumicznej, płyta wibracyjna lub walec, piła do cięcia asfaltu Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował ww sprzętem na czas realizacji zamówienia. Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują co najmniej taką ilością remonterów na ile zadań częściowych składają ofertę, tzn. ten sam sprzęt nie może być wykazany dla dwóch lub trzech zadań częściowych dot. zadań 1-3 - dla każdego zadania niezbędny jest co najmniej jeden remonter.

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Umowę można zmienić, jeżeli wystąpią istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: a) wynagrodzenia, w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT, b) zmian teleadresowych stron umowy określonych w umowie c) zmiany specjalistów przedstawionych w umowie (kierownika budowy, kierowników robót, inspektora nadzoru) na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody. d) konieczności udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, e) modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku ze zmianą ilości robót, usług lub dostaw, mieszczących się w opisie przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia robót dodatkowych, zaniechanych lub zamiennych, f) zmian ilościowych poszczególnych rodzajów robót objętych umową. Roboty te Wykonawca zobowiązany jest wykonać przy zachowaniu tych samych stawek kalkulacyjnych, norm, parametrów i standardów. g) zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia spowodowany: - zawieszeniem robót przez Zamawiającego; - zmianami w dokumentacji; - opóźnieniami w przekazaniu placu budowy; - warunkami atmosferycznymi w szczególności klęskami żywiołowymi oraz - warunkami odbiegającymi od typowych dla pory roku, uniemożliwiającymi - prowadzenie robót budowlanych, - działaniem siły wyższej. h) zmiany wynagrodzenia (w oparciu o powykonawczy obmiar robót i kosztorys powykonawczy).

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa ul. Jędrzejowska 81.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa ul. Jędrzejowska 81.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami na terenie gminy Włoszczowa.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące przewidywane ilości: 120,00 ton Zamówienie obejmuje wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszanką grysów i emulsji pod ciśnieniem przy użyciu remontera wyposażonego w dwa zbiorniki na dwie różne frakcje kruszywa.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami na terenie gmin Krasocin i Kluczewsko.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące przewidywane ilości: 130,00 ton Zamówienie obejmuje wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszanką grysów i emulsji pod ciśnieniem przy użyciu remontera wyposażonego w dwa zbiorniki na dwie różne frakcje kruszywa.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami na terenie gmin Secemin, Radków, Moskorzew.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące przewidywane ilości: 100,00 ton Zamówienie obejmuje wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszanką grysów i emulsji pod ciśnieniem przy użyciu remontera wyposażonego w dwa zbiorniki na dwie różne frakcje kruszywa.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego masą bitumiczną z otaczarki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące przewidywane ilości: remont cząstkowy nawierzchni przy głębokości ubytków 4 cm masą bitumiczną z otaczarki - 2000,00 m2 naprawa istniejącej podbudowy tłuczniem - 20,00 m3 Zamówienie obejmuje wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno bitumiczną na gorąco przy średniej głębokości ubytków 4 cm..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podmiot udostępniający:
Zarząd Dróg Powiatowych
autor:
Norbert Gąsieniec
redaktor:
Halina Sokołowska
Data utworzenia informacji:
2014-02-14
Data publikacji:
2014-02-14
Data ostatniej zmiany:
2014-02-28
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

WCAG 2.0 (Level AA)