Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2014-02-20
Ikona statystyk

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawy "Dostawa materiałów do remontu dróg: emulsji kationowej, grysu bazaltowego"

Włoszczowa: Dostawa materiałów do remontu dróg: emulsji kationowej, grysu bazaltowego
Numer ogłoszenia: 60152 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie , ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942519, faks 041 3942519.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do remontu dróg: emulsji kationowej, grysu bazaltowego.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 Dostawa do 30 Mg emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K1-65 do remontów dróg Dostawy sukcesywne ( w okresie od podpisania umowy do 30.09.2014r.) w miarę potrzeb Zamawiającego, wynoszące jednorazowo max 10 Mg, transportem Wykonawcy do siedziby ZDP ul. Jędrzejowska 81. ( Zamówienie może nie zostać w całości zrealizowane). Dostawy będą realizowane po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego z 2-dniowym wyprzedzeniem. Emulsja kationowa, szybkorozpadowa klasy K1-65 z przeznaczeniem do wykonania remontów nawierzchni bitumicznych dróg według warunków technicznych IBDiM EmA-98; powinna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną instytucję. Emulsja kationowa powinna spełniać warunki określone w PN-EN 13808 Asfalty i lepiszcza asfaltowe - Zasada klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych. zadanie nr 2 Dostawa do 200 Mg grysu bazaltowego - o frakcji 2-8 Dostawy sukcesywne ( w okresie od podpisania umowy do 31.12.2014r.) w miarę potrzeb Zamawiającego, transportem Wykonawcy do siedziby ZDP ul. Jędrzejowska 81. Zamówienie może nie zostać w całości zrealizowane. Dostawy będą realizowane po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego z 2 - dniowym wyprzedzeniem. Grysy bazaltowe do remontów cząstkowych metodą ciśnieniową, przy użyciu remontera, powinny spełniać parametry wymagane w PN-En 13043 oraz Pn-EN 13242..

    II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. a) część 1 zamówienia do 20% zamówienia podstawowego, b) część 2 zamówienia do 20 % zamówienia podstawowego,

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1, 44.11.37.00-2.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: W przetargu nie jest wzmagane wnoszenie wadium

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Na podstawie oświadczenia o spanieniu warunków udziału w postępowaniu określonym w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp )

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Na podstawie oświadczenia o spanieniu warunków udziału w postępowaniu określonym w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp )

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Na podstawie oświadczenia o spanieniu warunków udziału w postępowaniu określonym w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp )

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Na podstawie oświadczenia o spanieniu warunków udziału w postępowaniu określonym w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp )

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Na podstawie oświadczenia o spanieniu warunków udziału w postępowaniu określonym w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp )

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , a w szczególności przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia . Pełnomocnictwa Zamawiający zaleca, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania ofert ( np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , aktualny statut spółki, aktualny rejestr handlowy ). Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu o którym mowa w pkt 1, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę. 11.2.3. Dokumenty dot. przedmiotu zamówienia - Kosztorys ofertowy Podmioty zagraniczne. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie: - w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, - zmian teleadresowych stron umowy określonych w umowie, - zmian oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy, - w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych np. długotrwałych i intensywnych opadów deszczu, podtopień, powodzi, powodujących utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy, - zmian osób realizujących przedmiot umowy po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa pok. nr 7.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa pok. nr 7.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa do 30 Mg emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K1-65 do remontów dróg.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sukcesywne ( w okresie od podpisania umowy do 30.09.2014r.) w miarę potrzeb Zamawiającego, wynoszące jednorazowo max 10 Mg, transportem Wykonawcy do siedziby ZDP ul. Jędrzejowska 81. ( Zamówienie może nie zostać w całości zrealizowane). Dostawy będą realizowane po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego z 2-dniowym wyprzedzeniem. Emulsja kationowa, szybkorozpadowa klasy K1-65 z przeznaczeniem do wykonania remontów nawierzchni bitumicznych dróg według warunków technicznych IBDiM EmA-98; powinna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną instytucję. Emulsja kationowa powinna spełniać warunki określone w PN-EN 13808 Asfalty i lepiszcza asfaltowe - Zasada klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa do 200 Mg grysu bazaltowego - o frakcji 2-8.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sukcesywne ( w okresie od podpisania umowy do 31.12.2014r.) w miarę potrzeb Zamawiającego, transportem Wykonawcy do siedziby ZDP ul. Jędrzejowska 81. ( Zamówienie może nie zostać w całości zrealizowane). Dostawy będą realizowane po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego z 2 - dniowym wyprzedzeniem. Grysy bazaltowe do remontów cząstkowych metodą ciśnieniową, przy użyciu remontera, powinny spełniać parametry wymagane w PN-En 13043 oraz Pn-EN 13242..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



Podmiot udostępniający:
Zarząd Dróg Powiatowych
autor:
Norbert Gąsieniec
redaktor:
Halina Sokołowska
Data utworzenia informacji:
 
Data publikacji:
2014-02-20
Data ostatniej zmiany:
2014-02-20
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

WCAG 2.0 (Level AA)