Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego we Włoszczowie w związku z montażem platformy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych.
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl, www.efs.pcprwloszczowa.pl
Włoszczowa: Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego we Włoszczowie w związku z montażem platformy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 287306 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 41 39 44 993, faks 41 39 44 993.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego we Włoszczowie w związku z montażem platformy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Starostwa Powiatowego we Włoszczowie w związku z montażem platformy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych, obejmująca : Demontaż kostki brukowej na fragmencie objętym przebudową, Demontaż istniejących schodów zewnętrznych i pochylni, Odkopanie całej ściany i ławy fundamentowej elewacji południowej przyległej do terenu inwestycji (wg Zaleceń projektu konstrukcyjnego), Podkucie istniejącej na ścianie fundamentowej odsadzki wg wskazań projektu, Oczyszczenie, osuszenie i w razie konieczności odgrzybienie odkopanej ściany fundamentowej, Wykonanie nowej izolacji przeciwwilgociowej i termicznej na odkopanej ścianie fundamentowej i fundamencie, Przygotowanie utwardzenia powierzchni gruntu w celu posadowienia platformy wiatrołapu (wg zaleceń projektu konstrukcyjnego), Wyburzeniu ścian podokiennych w dwóch otworach okiennych i rozkuciu otworu drzwiowego celem jego poszerzenia, Wykonanie nowych otworów drzwiowych i nadproży w istniejącej ścianie wewnętrznej prowadzących na boczną klatkę schodową wg wskazań projektu, Zamurowanie okienka w piwnicy i doprowadzenie ściany po zamurowaniu do stanu jak ściany pozostałe, Skucie istniejącego gzymsu na szerokości platformy, Wykonanie docieplenia odcinków ściany, do której będzie przyległa platforma, Montaż wiatrołapów zewnętrznego i wewnętrznego, Wykonanie docieplenia ściany wewnętrznej w budynku położonej w przestrzeni projektowanego wewnętrznego wiatrołapu i obłożenie go płytami gipsu kartonowego, Naprawa ubytków i uzupełnienie tynków na istniejących ścianach i posadzkach, Uzupełnienie nawierzchni z kostki brukowej wg wskazań projektu , Wykonanie instalacji elektrycznej, Montaż platformy zewnętrznej, posiadającą parametry: - udźwig - do 400 kg/4osoby - prędkość pionowa - 0,15 m/s - typ napędu - śrubowy, - wysokość podnoszenia - ok. 9m. - szyb 1500x 1760 mm, przeszklenie 2 ściany, wykonane z hartowanego szkła w ramach, profile z anodowanego aluminium, dach indywidualny o kącie nachylenia połaci 3 % spadku, z wentylacją, - platforma - wymiary 1100x1630 mm. Lakierowana proszkowo na kolor aluminium RAL 7037. Panel sterowniczy podświetlany, platforma wyposażona w listwy przeciwzakleszczeniowe , kable mrozoodporne , łączność GSM , - usytuowania drzwi, przejazd kątowy, - drzwi przystankowe kondygnacyjne ciepłe z anodowanego aluminium przeszklone szkłem bezpiecznym, hartowanym, laminowanym (np. typu AL3), uchylne, jednoskrzydłowe, światło przejścia min. 1050x2000 mm, - wszystkie drzwi otwierane automatycznie, - zasilanie 4000 Vac 3-fazy 50/60 Hz 16A / falownik - ilość przystanków - 4, - opuszczenie awaryjne ( w przypadku zaniku napięcia) - elektryczny zjazd awaryjny - dyspozycja platformy, na platformie i na przystankach trzymać przyciśnięty przycisk, - wyposażenie - sufit wewnętrzny z oświetleniem automatycznym LED. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz SST. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonanie prac zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, a także technologią wskazaną przez producenta materiałów. Uwaga: W przypadku, gdy w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jedynie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. innych/ równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważy w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający wymaga wskazania (udokumentowania) równoważności wprowadzonych zamienników. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że zaoferowane przez niego produkty są nie gorsze od produktów wymaganych przez zamawiającego. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.21.00.00-2, 45.32.00.00-6, 45.40.00.00-1, 42.41.41.00-2, 45.31.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty sporządzony zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ. 3. Pisemne zobowiązanie bądź inny właściwy dokument innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy, poświadczający oddanie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia itp. tych podmiotów. 4. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W związku z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie: a) wynagrodzenia, w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT, b) zmiany specjalistów przedstawionych w umowie (kierownika budowy, kierowników robót, inspektora nadzoru) na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody. c) konieczności udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, d) modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku ze zmianą ilości robót, usług lub dostaw, mieszczących się w opisie przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia robót dodatkowych, zaniechanych lub zamiennych, a także w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego (roboty zaniechane), e) zmian ilościowych poszczególnych rodzajów robót objętych umową. Roboty te Wykonawca zobowiązany jest wykonać przy zachowaniu tych samych stawek kalkulacyjnych, norm, parametrów i standardów. f) zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia spowodowany: - zawieszeniem robót przez Zamawiającego; - zmianami w dokumentacji; - opóźnieniami w przekazaniu placu budowy; - warunkami atmosferycznymi w szczególności klęskami żywiołowymi oraz warunkami odbiegającymi od typowych dla pory roku, uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, - wystąpieniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji robót warunków terenowych, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń obiektów budowlanych, pozostałości itp. - działaniem siły wyższej. g) zmiany wynagrodzenia (w oparciu o powykonawczy obmiar robót i kosztorys powykonawczy). h) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w rozumieniu art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane, i) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, j) zmniejszenia zakresu świadczenia Wykonawcy w stosunku do zobowiązania zawartego w ofercie. k) zmian w zakresie podwykonawstwa. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Jeżeli zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl, www.efs.pcprwloszczowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, pokój 205 lub 206..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe centrum Pomocy Rodzinie we Włoszczowie , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, pokój 205 lub 206..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt systemowy Uwierz w siebie. Program aktywizacji podopiecznych PCPR we Włoszczowie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie