Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2015-07-29
Ikona statystyk

Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane

Budowa chodnika na ul. Sobieskiego od ul. Głowackiego do ul. Reja we Włoszczowie

Włoszczowa: Budowa chodnika na ul. Sobieskiego od ul. Głowackiego do ul. Reja we Włoszczowie
Numer ogłoszenia: 191902 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie , ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942519, faks 041 3942519.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika na ul. Sobieskiego od ul. Głowackiego do ul. Reja we Włoszczowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika na ul. Sobieskiego od ul. Głowackiego do ul. Reja  we Włoszczowie. Zakres robót obejmuje: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, elementy dróg i ulic, chodniki i zjazdy, roboty naprawczo - konserwacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera  przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne  wykonania i odbioru robót - stanowiące integralną część niniejszej SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

                            

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp - do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać będą na wykonaniu tego samego rodzaju robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert  należy wnieść wadium w wysokości: 1 150,00 zł    słownie złotych: jeden tysiąc sto pięćdziesiąt złotych 00/100

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie  wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, polegającym na tym, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował (zakończył) co najmniej 1 zadanie - jena robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie odbudowie itp.  budowie chodnika o wartości minimum  80 000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku na postawie informacji zawartych w złożonych dokumentach spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia                   legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem                   odpowiednimi do funkcji jakie  zostaną im powierzone:                                        Kierownik budowy  - 1 osoba                      Wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane wymagane przepisami prawa do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie kierowania robotami budowlanymi, specjalność  drogowa lub odpowiadające  im ważne uprawnienia  budowlane wydane na  podstawie   wcześniej obowiązujących  przepisów. (podstawa prawna Ustawa z dnia  7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst   jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm). Wykonawca może wykazać na stanowisko kierownika budowy osoby będące obywatelami państwa członkowskiego, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe  zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. w ustawie z dnia 18.03.2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej). Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku na postawie informacji zawartych          w złożonych dokumentach spełnia/ nie spełnia Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca  wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował  ww.  osobami  na czas realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia  o spełnianiu warunków w postępowaniu, o których mowa  w ar. 22 ust.1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji - 10

IV.2.2)

    
 przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

                            

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowę można zmienić, jeżeli wystąpią istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji   wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia niezależnych od Wykonawcy okoliczności :      a. w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót nie objętych przedmiotem zamówienia ,  mających wpływ na  prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy,  których realizacja powoduje  konieczność   przedłużenia terminu umowy   podstawowej,      b. w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót koniecznych   lub zamiennych,      c. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie ze SST (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu , długotrwałe wysokie lub niskie temperatury, powodzie)   W przypadku zaistnienia w/w okoliczności Zamawiający może przedłużyć termin          zakończenia wykonania zamówienia na pisemny, szczegółowo uzasadniony wniosek          Wykonawcy zaopiniowany przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Okres          przesunięcia terminu nie może być dłuższy niż czas trwania tych okoliczności.    Zmiana osoby na  stanowisku kierownika   budowy  pod warunkiem, że wskazana osoba          spełniać będzie wymagania  określone w specyfikacji istotnych warunków   zamówienia.         Zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie;     Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy;     Zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego.   Zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy          w niezmienionej postaci stanie się niecelowa.   Zmiana wynagrodzenia w związku z rozliczeniem wykonanych robót kosztorysem        powykonawczym.    W przypadku, gdy oferta Wykonawcy realizującego roboty budowlane nie zawierała       wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć       podwykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku       do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. powierzenia części       zamówienia do realizacji przez podwykonawców,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

  

Podmiot udostępniający:
Zarząd Dróg Powiatowych
autor:
Norbert Gasieniec
redaktor:
Halina Sokołowska
Data utworzenia informacji:
 
Data publikacji:
2015-07-29
Data ostatniej zmiany:
2015-07-29
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

WCAG 2.0 (Level AA)