Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane z zakresu infrastruktury drogowej polegające na przebudowie drogi powiatowej Nr 0245T Kurzelów - Komparzów na odcinku dł. 2,5 km.
Włoszczowa: Przebudowa drogi powiatowej Nr 0245T Kurzelów - Komparzów na odcinku dł. 2,5 km
Numer ogłoszenia: 37268 - 2016; data zamieszczenia: 19.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
|
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3944950, faks 041 3944965.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 0245T Kurzelów - Komparzów na odcinku dł. 2,5 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane z zakresu infrastruktury drogowej polegające na przebudowie drogi powiatowej Nr 0245T Kurzelów - Komparzów na odcinku dł. 2,5 km. W ramach zadania planuje się: poszerzyć nawierzchnię z 5,2 m do 6,0 m - wykonać podbudowę z betonu asfaltowego gr. 8cm, podbudowę z kruszywa kamiennego gr. 22 cm, i stabilizację podłoża cementem gr. 20 cm, wzmocnić konstrukcję jezdni - wykonać warstwę ścieralną z AC8S gr. 5cm, warstwę wiążącą z AC11W gr. 6 cm, ułożyć geosiatkę, budowę kanalizacji deszczowej z rur PE, wykonanie przykanalików, studzienek ściekowych, drenażu z rur filtracyjnych, separatora substancji, odmulenie istniejących rowów, remont zjazdów, wykonanie ścieku trójkątnego, umocnienie poboczy, budowę chodnika, budowę zjazdów z kostki, budowę zatoki autobusowej, umocnienie rowów, oznakowanie pionowe znakami aktywnymi, ustawienie barier ochronnych, oznakowanie poziome grubowarstwowe..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.11.00.00-1, 45.23.24.51-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty sporządzony zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ. 3. Pisemne zobowiązanie bądź inny właściwy dokument innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy, poświadczający oddanie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia itp. tych podmiotów. 4. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W związku z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie: a) wynagrodzenia - w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT, - w oparciu o powykonawczy obmiar robót i kosztorys powykonawczy, b) zmiany specjalistów przedstawionych w umowie (kierownika budowy, kierowników robót, inspektora nadzoru) na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody, c) konieczności udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, d) modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku ze zmianą ilości robót, usług lub dostaw, mieszczących się w opisie przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, a także w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego (roboty zaniechane), e) zmian ilościowych (rezygnacja z części robot lub zmiana ilości) poszczególnych rodzajów robót objętych umową. Roboty te Wykonawca zobowiązany jest wykonać przy zachowaniu tych samych stawek kalkulacyjnych, norm, parametrów i standardów, f) zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia spowodowany: - zawieszeniem robót przez Zamawiającego; - zmianami/wadami w dokumentacji; - opóźnieniami w przekazaniu placu budowy; - warunkami atmosferycznymi w szczególności klęskami żywiołowymi oraz warunkami odbiegającymi od typowych dla pory roku, uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, udokumentowanymi przez Wykonawcę, - wystąpieniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji robót warunków terenowych, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń obiektów budowlanych, pozostałości itp. - działaniem siły wyższej, - wstrzymaniem robót przez Inspektora Nadzoru inwestorskiego, które nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, - koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, - zmianami przepisów prawa związanych z realizacja przedmiotowej umowy, - niemożnością wykonywania robot z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, g) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w rozumieniu art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane, h) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, i) zmniejszenia zakresu świadczenia Wykonawcy w stosunku do zobowiązania zawartego w ofercie, j) zmian w zakresie podwykonawstwa. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Jeżeli zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Włoszczowie , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Włoszczowie , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, pokój 325..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Zamawiający zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Pzp wykluczy z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie. II. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie