Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2016-02-24
Ikona statystyk

Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane

Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych sieci dróg powiatowych Powiatu Włoszczowskiego

Włoszczowa: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych sieci dróg powiatowych Powiatu Włoszczowskiego
Numer ogłoszenia: 41310 - 2016; data zamieszczenia: 24.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie , ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942519, faks 041 3942519.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych sieci dróg powiatowych Powiatu Włoszczowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na cztery zadania częściowe: Zadanie nr 1 - Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami na terenie gminy Włoszczowa Zamówienie obejmuje następujące przewidywane ilości: 100,00 ton Minimalna ilość realizacji zamówienia - 70 % ilości przewidywanej. Realizacja pozostałej ilości remontów zależy od powstających ubytków nawierzchni na drogach i może ulec zmniejszeniu lub nie być zrealizowana. Zadanie nr 2 - Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami na terenie gmin Krasocin i Kluczewsko Zamówienie obejmuje następujące przewidywane ilości: 150,00 ton Minimalna ilość realizacji zamówienia - 70 % ilości przewidywanej. Realizacja pozostałej ilości remontów zależy od powstających ubytków nawierzchni na drogach i może ulec zmniejszeniu lub nie być zrealizowana. Zadanie nr 3 - Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami na terenie gmin Secemin, Radków, Moskorzew Zamówienie obejmuje następujące przewidywane ilości: 100,00 ton Minimalna ilość realizacji zamówienia - 70 % ilości przewidywanej. Realizacja pozostałej ilości remontów zależy od powstających ubytków nawierzchni na drogach i może ulec zmniejszeniu lub nie być zrealizowana. Zadanie nr 4 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego masą bitumiczną z otaczarki Zamówienie obejmuje następujące przewidywane ilości: remont cząstkowy nawierzchni przy głębokości ubytków 4 cm masą bitumiczną z otaczarki - 2000,00 m2 naprawa istniejącej podbudowy tłuczniem - 5,00 m3 Minimalna ilość realizacji zamówienia - 70 % ilości przewidywanej. Realizacja pozostałej ilości remontów zależy od powstających ubytków nawierzchni na drogach i może ulec zmniejszeniu lub nie być zrealizowana..

 

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

 

 

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 Pz p. - do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać będą na wykonaniu remontów cząstkowych emulsją i grysami oraz masą bitumiczna z otaczarki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przetargu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości:Zadanie 1 - 870,00 zł słownie: osiemset siedemdziesiąt złotych 00/100 ,Zadanie 2 -1 200,00 zł słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100 ,Zadanie 3 - 900,00 zł słownie: dziewięćset złotych 00/100,Zadanie 4 - 2 200,00 zł słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, polegającym na tym, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował ( zakończył) następujące roboty: Zadanie 1 - Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami - 100 ton; Zadanie 2 - Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami -150 ton; Zadanie 3 - Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami -100 ton; Zadanie 4 - Remont cząstkowy nawierzchni przy głębokości ubytków 4 cm - 2000 m2 - naprawa istniejącej podbudowy tłuczniem - 5,00 m3 W/w roboty mogą być wykonane w jednym lub w kilku zamówieniach. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagania dotyczące dysponowania sprzętem: Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp na czas realizacji zamówienia (przez dzierżawę, wynajem, udostępnienie lub w inny sposób ) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia tj: Zadanie 1 - samochód specjalistyczny remonter - min. 1 jednostka Zadanie 2 - samochód specjalistyczny remonter - min. 1 jednostka Zadanie 3 - samochód specjalistyczny remonter - min. 1 jednostka Zadanie 4 - wytwórnia masy bitumicznej, płyta wibracyjna lub walec, piła do cięcia asfaltu, frezarka do nawierzchni bitumicznych Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w/w sprzętem na czas realizacji zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowę można zmienić, jeżeli wystąpią istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: - zmian teleadresowych stron umowy określonych w umowie; - oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i / lub Wykonawcy; - zmiana terminu wykonania remontu wiosennego (przedłużenie) ze względu na warunki atmosferyczne, - w przypadku, gdy oferta Wykonawcy realizującego roboty budowlane nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć Podwykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. powierzenie części zamówienia do realizacji przez Podwykonawców; - zmiana Podwykonawcy, a w przypadku jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę Podwykonawcy pod warunkiem, że nowy Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez dotychczasowego Podwykonawcę. - w przypadku nieprzewidzianych sytuacji ( losowych, rodzinnych ) zmiana na stanowisku kierownika budowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Jędrzejowska 81 , 29-100 Włoszczowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Jędrzejowska 81 , 29-100 Włoszczowa, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami na terenie gminy Włoszczowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące przewidywane ilości: 100,00 ton Minimalna ilość realizacji zamówienia - 70 % ilości przewidywanej. Realizacja pozostałej ilości remontów zależy od powstających ubytków nawierzchni na drogach i może ulec zmniejszeniu lub nie być zrealizowana..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami na terenie gmin Krasocin i Kluczewsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące przewidywane ilości: 150,00 ton Minimalna ilość realizacji zamówienia - 70 % ilości przewidywanej. Realizacja pozostałej ilości remontów zależy od powstających ubytków nawierzchni na drogach i może ulec zmniejszeniu lub nie być zrealizowana..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami na terenie gmin Secemin, Radków, Moskorzew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące przewidywane ilości: 100,00 ton Minimalna ilość realizacji zamówienia - 70 % ilości przewidywanej. Realizacja pozostałej ilości remontów zależy od powstających ubytków nawierzchni na drogach i może ulec zmniejszeniu lub nie być zrealizowana..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2016.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego masą bitumiczną z otaczarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące przewidywane ilości: remont cząstkowy nawierzchni przy głębokości ubytków 4 cm masą bitumiczną z otaczarki - 2000,00 m2 naprawa istniejącej podbudowy tłuczniem - 5,00 m3 Minimalna ilość realizacji zamówienia - 70 % ilości przewidywanej. Realizacja pozostałej ilości remontów zależy od powstających ubytków nawierzchni na drogach i może ulec zmniejszeniu lub nie być zrealizowana..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

 

 


 

Podmiot udostępniający:
Zarząd Dróg Powiatowych
autor:
Norbert Gasieniec
redaktor:
Halina Sokołowska
Data utworzenia informacji:
2016-02-24
Data publikacji:
2016-02-24
Data ostatniej zmiany:
2016-02-24
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

WCAG 2.0 (Level AA)