Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2006-08-21
Ikona statystyk

Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg dla ZDP we Włoszczowie w ilość 400 ton.

 Włoszczowa, dnia 17.08.2006r.

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym  poniżej wartości 60.000 EURO

 

Zarząd Dróg Powiatowych

29-100 Włoszczowa

ul. Jędrzejowska 81

tel./fax. 041  394-25-19

województwo świętokrzyskie

ogłasza przetarg nieograniczony na:

„Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg dla ZDP we Włoszczowie  w ilość 400 ton”.

Oznaczenie według  CPV – 14 50 00.00-6

Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania oferty częściowej.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 

Termin realizacji zamówienia:  od dnia zawarcia umowy do  30 marca 2007r.

Dostawy soli będą odbywały się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.

Termin dostawy  i ilości będą określone każdorazowo w zleceniach wystawionych przez

 Zamawiającego z minimum 10 dniowym wyprzedzeniem.

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zgodne z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz warunki zawarte w SIWZ.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnianie warunków.

Kryteria oceny ofert - najniższa cena ( cena  - 100 % )

 Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona na stronie internetowej www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl , a także w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym – cena 10,00 zł

Termin składania ofert: 07 września 2006r. godz.10:00 w siedzibie zamawiającego:

Zarząd Dróg Powiatowych Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81,  pok.7

Termin  związania ofertą : 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 07 września 2006r. godz. 10:10 w siedzibie zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie , ul. Jędrzejowska 81 , pok. 8

W przetargu nie jest wymagane wadium.

Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 

Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami :

Halina Sokołowska – ref. d / s. zamówień publicznych

Jacek Trojszczak – ref. d / s. dróg i mostów

tel. (041) 394-25-19, 394-10-23 w godz. od 8:00 do 14:00

Dyrektor

Zarządu Dróg Powiatowych

mgr Norbert Gąsieniec

 

SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH  WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA

 do przetargu nieograniczonego 7/2006

 Na realizację zadania pod nazwą:

 "Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg dla ZDP we Włoszczowie w  ilość 400 ton”.

Oznaczenie według CPV – 14 50 00. 00 - 6

SPIS TREŚCI

Instrukcja dla Wykonawców

 

ROZDZIAŁ I

1.        Zamawiający

2.      Informacja dotycząca ofert częściowych i wariantowych

3.      Tryb udzielania zamówienia

4.       Przedmiot zamówienia

5.      Informacja dotycząca zamówień uzupełniających

6.      Termin realizacji zamówienia

7.      Warunki udziału w postępowaniu

8.      Dokumenty wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków

9.      Opis sposobu przygotowania oferty

10.  Opis sposobu obliczenia ceny oferty

11.  Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawca i udzielanie wyjaśnień

12.  Wymagania dotyczące wadium

13.  Miejsce i termin składania ofert

14.  Termin związania ofertą

15.  Miejsce i termin otwarcia ofert

16.  Badania i ocena ofert

17.  Udzielenie zamówienia

18.  Warunki umowy

19.  Środki ochrony prawnej

 

ROZDZIAŁ II  Załączniki

 

Załącznik nr 1    -  Formularz oferty

Załącznik nr 2    -  Oświadczenie

 

ROZDZIAŁ III

 

Projekt umowy

ROZDZIAŁ   I

  

INSTRUKCJA   DLA   WYKONAWCÓW

 

1.  ZAMAWIAJĄCY

Zarząd Dróg Powiatowych

29-100  Włoszczowa,   ul. Jędrzejowska 81 

Telefon:   0-41    394 - 25 - 19

Fax:          0-41   394 – 25 - 19

e-mail: lawinska_krystyna@o2.pl

 2.      INFORMACJA DOTYCZĄCA OFERT CZĘŚCIOWYCH I  

      WARIANTOWYCH

 

  2.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

  2.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

3.  TRYB   UDZIELENIA   ZAMÓWIENIA

     3.1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest  w trybie przetargu
             nieograniczonego na podstawie  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19  poz.177)z późniejszymi zmianami.

     3.2.  Ilekroć w niniejszej instrukcji użyte jest pojęcie „ustawa P z p” należy przez to
             rozumieć  ustawę  „Prawo zamówień publicznych” , o której mowa w pkt. 
 

 

4.  PRZEDMIOT   ZAMÓWIENIA

    4.1.   Przedmiotem  zamówienia  jest realizacja zadania pod nazwą:

„Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg dla ZDP we Włoszczowie w ilości 400 ton”.

Oznaczenie  według  CPV- 14 50 00.00-6

Opis przedmiotu zamówienia:

Sól – musi odpowiadać wymogom normy PN – 86/c – 84081/02 oraz posiadać atest /certyfikat/ dopuszczający do stosowania jej do posypywania dróg.

Sól należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego – ZDP we Włoszczowie ,

ul. Jędrzejowska 81.

5.      INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCCH

5.1.  Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 7 Pzp.

 6.  TERMIN   REALIZACJI  ZAMÓWIENIA

 6.1.    Od dnia zawarcia umowy do 30 marca 2007 r.

6.2.  Termin dostawy i ilości będą określane każdorazowo w zleceniach wystawianych przez Zamawiającego z minimum 10 dniowym wyprzedzeniem.

 

7.    WARUNKI  UDZIAŁU  W  POSTĘPOWANIU

         7.1.  warunki stanowiące o prawie wykonawcy do ubiegania się o  zamówienie publiczne.

           O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

 7.1.1.      posiadają  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub        czynności  jeżeli ustawy nakładają obowiązek  posiadania takich uprawnień.

7.1.2.      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem       technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

7.2.3.      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie   zamówienia.

7.2.4.      nie podlegają  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia            publicznego  z uwagi na okoliczności  wskazane przepisami  art.24 ust.1 i 2          ustawy Pzp.

                           Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

 1.  wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a  szkoda ta nie została dobrowolnie  naprawiona do dnia wszczęcia postępowania chyba  że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzial-ności;                                                                                                                                                                                                                                   

2.       wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość   ogłoszono z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości  zawarli   układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje  zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;

3.  wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni     przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie  na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  właściwego organu;

4 .   osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku  z postępowaniem  o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo  przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi  gospodarczemu lub  inne przestępstwo popełnione w celu  osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego

5.       spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi  gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

6.       spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkowa, przestępstwo przekupstwa,  przestępstwo przeciwko  obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięci  korzyści majątkowych a także  za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

7.       spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

8.       osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo  popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione  w celu osiągnięcia korzyści  majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających  na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

9.       podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów  o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;

10.   wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3.

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy

1.       wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności,  chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji

2.       złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

3.       nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie  tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art.26 ust.3

4.        nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na  przedłużenie okresu związania ofertą.

 

8.    DOKUMENTY  WYMAGANE  OD  WYKONAWCÓW  W  CELU
        POTWIERDZENIA   SPEŁNIANIA   WARUNKÓW

 

8.1. Dla potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt.7.1 niniejszej
                 specyfikacji Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty:

8.1.1  aktualny odpis  z właściwego  rejestru albo  aktualne zaświadczenie  o wpisie
                           do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.

 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert

8.1.2  oświadczenie  o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp.   - załącznik  nr 2

       Wszystkie Dokumenty wymienione w pkt.8  winny być przedstawione  w formie oryginałów  lub
        kserokopii 
poświadczonych  za zgodność z oryginałem przez  upełnomocnionego /ych
        przedstawiciela /li
   Wykonawcy  ( wskazane w dokumentach uprawniających do występowania w obrocie 
          prawnym
) lub osobę  upoważnioną  na  podstawie załączonego  upoważnienia.

 9.    OPIS   SPOSOBU   PRZYGOTOWANIA   OFERTY

 

9.1.  Oferta winna być sporządzona  na „Formularzu oferty”  - zał. Nr 1do Specyfikacji
          Istotnych Warunków Zamówienia.

 

9.2.   Wykonawca przedstawi ofertę zgodne z wymogami specyfikacji istotnych warunków
           zamówienia  w  formie maszynopisu lub ręcznie czytelnym pismem w języku polskim.

 

.         Oferta musi być podpisana przez  upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy (osobę (y) wskazane
      w dokumentach uprawniających do występowania w obrocie prawnym) 
      lub osobę upoważnioną  na  podstawie załączonego upoważnienia.

 

 9.3.   Zamawiający nie  dopuszcza możliwości składania ofert częściowych .

 

9.4.  Wraz z ofertą  należy złożyć  wszystkie  wymagane  dokumenty i oświadczenia  /zgodnie

        z pkt. 8 niniejszej specyfikacji / potwierdzające spełnianie przez wykonawcę wymaganych 

        warunków.

 

9.5. Wykonawca  może  złożyć tylko jedną ofertę.

 

9.6. Wykonawca  ponosi  wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty .

 

9.7. Wykonawca zamieści ofertę w kopercie, która:

- będzie zaadresowana na zamawiającego         Zarząd Dróg Powiatowych

                                                                            29-100 Włoszczowa

                                                                            ul. Jędrzejowska 81

- będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy

-będzie posiadać oznaczenia:

 

"Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg dla ZDP we Włoszczowie ”.

 

9.8 . Proponuje się aby wszystkie strony oferty i załączniki  były parafowane przez

        Wykonawcę  oraz ponumerowane.

        Miejsca w których Wykonawca naniósł jakiekolwiek poprawki muszą być  parafowane

        przez osoby podpisujące ofertę.

 

9.9.    Wykonawca przed  upływem terminu do składania ofert może  zmienić  lub wycofać

        ofertę  pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma  pisemne powiadomieni 

       o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu.

 

9.10. Wykonawca  nie może wycofać oferty lub wprowadzić zmian po upływie terminu do
      
 składania ofert.

 

  10.    OPIS  SPOSOBU  OBLICZENIA  CENY  OFERTY

 

10.1.  Cenę oferty należy podać w „Formularzu  oferty „   tj: załączniku nr 1

         Wykonawca poda cenę jednostkową tj. cenę za 1 toną oraz cenę za całość zamówienia.

 

10.2.    Cenę należy podać w ZŁOTYCH POLSKICH.

 

10.3. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty  związane z wykonaniem    

         zamówienia w tym transport  soli do siedziby Zamawiającego oraz  podatek od

         towarów i usług VAT.

10.4 Cena  podana przez Wykonawcę w ofercie obowiązuje na czas trwania umowy i nie
          będzie podlegała  zmianie. 

 

11.         INFORMACJA  O  SPOSOBIE  POROZUMIEWANIA  SIĘ 

  ZAMAWIAJĄCEGO   Z  WYKONAWCĄ  I  UDZIELANIA

  WYJAŚNIEŃ

 

11.1. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie
          treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia  nie później niż 6 dni przed
         upływem   terminu do  składania  ofert.

         Zamawiający niezwłocznie udzieli odpowiedzi pytającemu  oraz prześle ją wszystkim
        Wykonawcom , którym doręczono SIWZ  bez ujawniania źródła zapytania.

 

11.2. Wszelkie pytania   dotyczące  prowadzonego  postępowania  należy   kierować  na adres:    
                                               Zarząd  Dróg  Powiatowych

                                               29-100 Włoszczowa  ul. Jędrzejowska 81

 

11.3.  Osoby uprawnione do kontaktowania się z  Wykonawcami i udzielania wyjaśnień
          dotyczących postępowania:  

          

    Norbert Gąsieniec – Dyrektor   ZDP

           Halina Sokołowska  – Referent ds. zamówień publicznych

           Jacek Trojszczak – Referent ds. dróg i mostów

 

11.4. Wszelkie oświadczenia, zawiadomienia oraz inne informacje  pomiędzy Wykonawcą
          i Zamawiającym  przekazywane będą w  formie pisemnej. 

 

11.5.  Zamawiający nie przewiduje  zorganizowania  zebrania z Wykonawcami.

 

12.    WYMAGANIA   DOTYCZĄCE   WADIUM

 

  W postępowaniu nie jest wymagane wnoszenie  wadium.

 

13.    MIEJSCE  I  TERMIN  SKŁADANIA  OFERT

 

Ofertę należy złożyć:

 

  Zarząd Dróg Powiatowych
 29-100 Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81 ,  pokój nr 7

 

 Termin składania ofert upływa w dniu: 07 września 2006r.  o godz. 10:00

 

Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym  terminie  zostaną zwrócone  Wykonawcom  nie otwarte po upływie  terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

 

14.    TERMIN   ZWIĄZANIA   OFERTĄ

 

14.1.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą  rozpoczyna się
          wraz z upływem terminu składania ofert.

 

14.2. W przypadku wniesienia protestu po upływie terminu składania ofert bieg terminu
           związania ofertą ulega zawieszeniu  do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia  protestu.

 

14.3. O  zawieszeniu biegu terminu związania ofertą Zamawiający  niezwłocznie poinformuje
         Wykonawców, którzy złożyli oferty i wezwie ich  pod rygorem wykluczenia
         z postępowania  do przedłużenia ważności wadium lub wniesienia  nowego wadium na
         wydłużony okres.

 

15. MIEJSCE  I  TERMIN  OTWARCIA  OFERT

 

14.1.     Publiczne otwarcie ofert przez Komisję przetargową nastąpi:

                        dnia  07 września 2006r.  godz. 10:10


                                            
Zarząd Dróg Powiatowych

                              29-100  Włoszczowa , ul. Jędrzejowska 81  pok. 8

 

Otwarcie ofert jest jawne.

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę , jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Po otwarciu każdej koperty z ofertą zostanie podana do wiadomości zebranych nazwa   
firmy     (nazwisko ) ,  adres  (siedziba)  , cena oferty, okres gwarancji

W przypadku nieobecności Wykonawcy  Zamawiający  prześle Wykonawcy, na jego
 pisemny wniosek informacje z sesji otwarcia ofert.

 

16.    BADANIE   I      OCENA   OFERT

 

16.1.   Przy wyborze ofert  Zamawiający będzie się kierował  następującymi kryteriami :

 

·        cena    100%

 

16.2.  Przed  przystąpieniem do oceny ofert wg  kryterium cena   Komisja  dokona 

          sprawdzenia   spełniania  przez Wykonawców warunków  udziału w postępowaniu

          wymaganych  na podstawie  złożonych przez Wykonawców dokumentów  :

 

·        potwierdzających prawo Wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne

·        potwierdzających zdolność Wykonawcy do wykonania zamówienia

 

16.3.  Zamawiający poprawi  w tekście oferty oczywiste  omyłki pisarskie oraz  omyłki
    rachunkowe  w obliczeniu ceny  zgodnie z  art. 88 ustawy.

 

16.4. Następnie oferty zostaną sprawdzone  czy nie podlegają odrzuceniu  na podstawie
          art. 89 ust.1

 

Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:

·          jest niezgodna  z ustawą lub specyfikacją istotnych warunków zamówienia

·          jej złożenie stanowi czy nieuczciwej konkurencji

·          zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia

·          jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów

·          zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić  na podstawie art.88,
 lub błędy w obliczeniu ceny

·         wykonawca w terminie  7 dni od dnia  otrzymania zawiadomienia  nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej  w obliczeniu ceny.

 

16.5. W przypadku, gdy oferta  zawiera rażąco niską cenę  w stosunku do przedmiotu
          zamówienia  Zamawiający zwróci się  do Wykonawcy   o udzielenie wyjaśnień
         dotyczących elementów  oferty mających wpływ  na wysokość ceny.

 

16.6. Jeżeli zostaną złożone oferty  o takiej samej cenie  Zamawiający  wezwie 

         Wykonawców którzy złożyli te oferty , do złożenia  ofert dodatkowych.

 

16.7.  Oferty nie odrzucone  zostaną ocenione według następujących kryteriów :

 

cena    -    100 %

 

Oferty będą oceniane w skali  od 0 do 10 punktów

 

Oferty według powyższego kryterium zostaną ocenione następująco:

 

Każdy członek komisji  przyzna punkty danej ofercie wg wzoru:

         Cn                                            Cn - oferta z najniższą ceną

X = -------  x 10 pkt.                          Cb - oferta badana

         Cb

Iloczyn sumy punktów przyznanych danej ofercie  przez każdego członka komisji i znaczenia procentowego kryterium (100%)  stanowi ilość punktów jakie oferta otrzyma za kryterium cena.

 

Zamawiający przyzna zamówienie  Wykonawcy,  którego oferta jest zgodna z ustawą i SIWZ  oraz została uznana za najkorzystniejszą ( tj; oferta z najniższą ceną ).

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

17.    UDZIELENIE   ZAMÓWIENIA

 

17.1.  Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom
            określonym w ustawie – Prawo zamówień publicznych  i Specyfikacji Istotnych
            Warunków Zamówienia oraz oferuje najniższą cenę.

 

17.2.  O wyborze oferty Zamawiający niezwłocznie  zawiadomi Wykonawców , którzy
            ubiegali się  o udzielenie zamówienia.

 

17.3.  Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę  o miejscu i terminie zawarcia
            umowy.

 

18.    WARUNKI  UMOWY 

 

Szczegółowe warunki umowy określa  projekt  umowy -  Rozdział  III  niniejszej  Specyfikacji.

 

19.         ŚRODKI  OCHRONY  PRAWNEJ

 

19.1.    W toku postępowania  o udzielenie  zamówienia Wykonawcom a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać

          uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują

          środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp.

19.2.    W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, ale przed zawarciem umowy

         Wykonawca może wnieść protest do Zamawiającego.

          Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca powziął lub mógł

          powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

19.3.    protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie Zamawiającego,

         a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych

         i prawnych uzasadniających wniesienie protestu.

ROZDZIAŁ   II

ZAŁĄCZNIKI

Załącznik nr 1

 

Pieczęć Wykonawcy

 

 O F E R T A          

                                                                                                    

                                                                                       Do  Zarządu Dróg Powiatowych

                                                                                          29-100 Włoszczowa

                                                                                          ul. Jędrzejowska 81

 

                                                                                                                                 

Nawiązując do ogłoszenia o przetargu   nieograniczonym  ZDP-ZP-3431/7/2006 ogłoszonym :

na tablicy ogłoszeń w  siedzibie  Zamawiającego i w siedzibie Starostwa Powiatowego oraz   na  stronie internetowej  www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl

 

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało zamieszczone na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych

                   na realizację zadania:     

 

„Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg dla ZDP we Włoszczowie  w  ilość 400 ton”.

 

Składamy niniejsza ofertę:

1.      Oferujemy wykonanie zamówienia za następującą cenę:

 

cena jednostkowa:

 

 ................................... zł / tonę netto + podatek VAT ...... % ..................... zł = ................... zł / tonę brutto

(słownie złotych: ....................................................................................................................................brutto.
                                                                                                

 

cena za całość zamówienia (400 ton) :

 

 

 ................................... zł / tonę netto + podatek VAT ...... % ..................... zł = ................... zł /  brutto

(słownie złotych: ............................................................................................................................brutto.
                                                                                               

2.   Oświadczamy , że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie
      wnosimy do niej zastrzeżeń.

 

3. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany 
    w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

4. Dostawę objętą zamówieniem zamierzamy:        (proszę podać czy Wykonawca  zamówienie wykona
                                                                                                               sam,  czy   w części powierzy podwykonawcy)

 

-         wykonać   ..................................

-          w części powierzyć  podwykonawcy  tj;  .......................................................................................

......................................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................................

               proszę podać   nazwę podwykonawcy oraz  część zamówienia   jaką ma   wykonać

 

5.  Warunki płatności zgodne z warunkami umowy – 30 dni.

 

6. Oświadczamy , że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt
     umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku przyznania nam
     zamówienia do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach , w miejscu
     i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

 

7. Oświadczamy, że wszystkie  strony oferty ze  wszystkimi załącznikami  są ponumerowane  

     i cała oferta składa się . …………. stron.

 

11. Załącznikami do niniejszej oferty są :

a)      ........................................................................................................................

b)      ........................................................................................................................

c)      ........................................................................................................................

d)      ........................................................................................................................

 

 

................................ dnia....................                    .....................................................................

                                                                                                                  Podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy 

   

Załącznik nr 2 

 

Nazwa wykonawcy ...........................................................................................................................

Adres wykonawcy  ...........................................................................................................................

REGON ............................................................................................................................................

Numer telefonu ...............................       Numer  fax ...............................

 

 

 

Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

(zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia  29 stycznia 2004r.)

 

 

Składają ofertę  w postępowaniu  o zamówienie publiczne  prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego  na:

 

                

„Dostawa soli drogowej  do zimowego utrzymania dróg dla ZDP we Włoszczowie w ilość 400 ton”.

 

Oświadczam, że

 

1.      posiadamy uprawnienia  do wykonania określonych działalności  lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

 

2.      posiadamy   niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy  potencjałem techniczny i osobami  zdolnymi do wykonania  zamówienia;

 

3.      znajdujemy  się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówieni;

 

4.      nie podlegamy  wykluczeniu z postępowania  o udzielenie zamówienia.

 

 

 

................................ dnia....................                    .....................................................................

                                                                                                                      Podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy 

                  

ROZDZIAŁ. III

Wzór umowy

                                                                                              

UMOWA  Nr  ........

 

W wyniku przeprowadzonego przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia

29 stycznia 2004r. „Prawo zamówień publicznych” została zawarta w dniu ................r pomiędzy: Zarządem Dróg Powiatowych  29-100  Włoszczowa,

ul. Jędrzejowska 81  reprezentowanym przez:

 

1.mgr Norbert Gąsieniec - Dyrektor

z kontrasygnatą Głównej Księgowej – Krystyna Ławińska

zwanym dalej „Zamawiającym”

 

 

a  ....................................................................................

    ....................................................................................

    ....................................................................................
  zwanym dalej  Wykonawcą”, reprezentowanym  przez:

1.      ..................................................................................

2.      ..................................................................................

umowa następującej treści :

§ 1

1.      Podstawę zawarcia umowy stanowi  zatwierdzony protokół  postępowania o udzielenie

zamówienia.

 

2.      Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania:

 

„Dostawa  soli drogowej do zimowego utrzymania dróg dla ZDP

 we Włoszczowie w ilość 400 ton”.

 

§ 2

Termin realizacji zamówienia:

Od dnia zawarcia umowy do 30 marca 2007r.

 

Dostawy  soli będą odbywały się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.

Terminy dostawy i ilości  będą określone w zleceniach wystawionych przez Zamawiającego z minimum  10 dniowym wyprzedzeniem.

 

Wydanie towaru nastąpi w siedzibie Zamawiającego:

ZDP we Włoszczowie , ul. Jędrzejowska 81

 

§ 3

1.       O przygotowaniu towaru do wysyłki Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego

      ( ZDP we Włoszczowie ) z 1 dniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.

 

 

2.      Do każdej partii towaru powinien być dołączony atest (certyfikat).

3.      Towar dostarczony  będzie krytymi środkami transportu z zabezpieczeniem towaru przed wilgocią

 

§ 4

Rozliczenie za dostawę piasku odbywać się będzie według ceny jednostkowej: ...............................

Wartość umowy wynosi: ......................................................

słownie złotych: .....................................................................................................................

 

W przypadku gdyby ilości rzeczywiście dostarczonego towaru odbiegały od podanych w

      umowie Dostawca otrzyma zapłatę wynikającą z przemnożenia ilości faktycznie

      dostarczonego towaru przez cenę jednostkową podana w ofercie i nie nabywa prawa z

      tego tytułu do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

 

§ 5

1.   Rozliczenie za przedmiot umowy następować będzie fakturami wystawionymi przez

     Wykonawcę po zrealizowaniu danej partii dostawy.

2.  Zamawiający ureguluje należności w terminie 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania 

     faktury za zrealizowaną partię dostawy.

 

§ 6

1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną z tytułu niewykonania lub

    nienależytego wykonania  postanowień niniejszej umowy w tym ponad zastrzeżoną karę   

    umowną.

2. Za opóźnienie w dostawie soli Zamawiający będzie naliczał kary w wysokości 100,00 zł  

    brutto określonego w § 4, ust.2  za każdy dzień opóźnienia dostawy.

 

§ 7

1. Ze strony Zamawiającego bezpośredni nadzór nad przedmiotem umowy będzie     

   prowadził:.....................................................................................................................  

3.      Ze strony Wykonawcy osobą upoważniona do występowania w sprawach związanych z wykonywaniem umowy i kontrolę jej realizacji będzie

.......................................................................................................................................................

 

§ 8

 

Zamawiający nie wyraża zgody na ewentualną cesję przez Wykonawcę wierzytelności z tytułu niniejszej umowy na podstawie art. 509 – i n. kodeksu cywilnego.

 

§ 9

 

 W sprawach nie uregulowanych niniejsza umową mają zastosowanie przepisy ustawy „Prawo zamówień publicznych”, a w sprawach nie uregulowanych w wyżej wymienionej ustawie przepisy Kodeksu

 

§10

 

Wszelkie zmiany niniejszej umowy muszą być dokonane  w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 

 

§ 11

 

Integralną częścią niniejszej umowy są:

1.   Oferta Wykonawcy

2.      Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

 

§ 12

 

Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach dla każdej ze stron.

 

 

    Wykonawca                                                                     Zamawiający

Podmiot udostępniający:
Powiat Włoszczowski
autor:
Anna Suchanek
redaktor:
Anna Suchanek
Data utworzenia informacji:
 
Data publikacji:
2006-08-21
Data ostatniej zmiany:
2006-09-25
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

WCAG 2.0 (Level AA)