Włoszczowa, dnia 17.08.2006r.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym poniżej wartości 60.000 EURO
Zarząd Dróg Powiatowych
29-100 Włoszczowa
ul. Jędrzejowska 81
tel./fax. 041 394-25-19
województwo świętokrzyskie
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania oferty częściowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30 marca 2007r.
Dostawy soli będą odbywały się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
Termin dostawy i ilości będą określone każdorazowo w zleceniach wystawionych przez
Zamawiającego z minimum 10 dniowym wyprzedzeniem.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zgodne z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz warunki zawarte w SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnianie warunków.
Kryteria oceny ofert - najniższa cena ( cena - 100 % )
Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona na stronie internetowej www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl , a także w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym – cena 10,00 zł
Termin składania ofert: 07 września 2006r. godz.10:00 w siedzibie zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81, pok.7
Termin związania ofertą : 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 07 września 2006r. godz. 10:10 w siedzibie zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie , ul. Jędrzejowska 81 , pok. 8
W przetargu nie jest wymagane wadium.
Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej.
Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami :
Halina Sokołowska – ref. d / s. zamówień publicznych
Jacek Trojszczak – ref. d / s. dróg i mostów
tel. (041) 394-25-19, 394-10-23 w godz. od 8:00 do 14:00
Dyrektor
Zarządu Dróg Powiatowych
mgr Norbert Gąsieniec
do przetargu nieograniczonego 7/2006
Na realizację zadania pod nazwą:
"Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg dla ZDP we Włoszczowie w ilość 400 ton”.
Oznaczenie według CPV – 14 50 00. 00 - 6
SPIS TREŚCI
Instrukcja dla Wykonawców
ROZDZIAŁ I
1. Zamawiający
2. Informacja dotycząca ofert częściowych i wariantowych
3. Tryb udzielania zamówienia
4. Przedmiot zamówienia
5. Informacja dotycząca zamówień uzupełniających
6. Termin realizacji zamówienia
7. Warunki udziału w postępowaniu
8. Dokumenty wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków
9. Opis sposobu przygotowania oferty
10. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
11. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawca i udzielanie wyjaśnień
12. Wymagania dotyczące wadium
13. Miejsce i termin składania ofert
14. Termin związania ofertą
15. Miejsce i termin otwarcia ofert
16. Badania i ocena ofert
17. Udzielenie zamówienia
18. Warunki umowy
19. Środki ochrony prawnej
ROZDZIAŁ II Załączniki
Załącznik nr 1 - Formularz oferty
Załącznik nr 2 - Oświadczenie
ROZDZIAŁ III
Projekt umowy
ROZDZIAŁ I
1. ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg Powiatowych
29-100 Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81
Telefon: 0-41 394 - 25 - 19
Fax: 0-41 394 – 25 - 19
e-mail: lawinska_krystyna@o2.pl
2. INFORMACJA DOTYCZĄCA OFERT CZĘŚCIOWYCH I
2.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
2.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
3. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
3.1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz.177)z późniejszymi zmianami.
3.2. Ilekroć w niniejszej instrukcji użyte jest pojęcie „ustawa P z p” należy przez to
rozumieć ustawę „Prawo zamówień publicznych” , o której mowa w pkt.
4. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą:
„Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg dla ZDP we Włoszczowie w ilości 400 ton”.
Oznaczenie według CPV- 14 50 00.00-6
Opis przedmiotu zamówienia:
Sól – musi odpowiadać wymogom normy PN – 86/c – 84081/02 oraz posiadać atest /certyfikat/ dopuszczający do stosowania jej do posypywania dróg.
Sól należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego – ZDP we Włoszczowie ,
ul. Jędrzejowska 81.
5. INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCCH
5.1. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 7 Pzp.
6. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
6.1. Od dnia zawarcia umowy do 30 marca 2007 r.
6.2. Termin dostawy i ilości będą określane każdorazowo w zleceniach wystawianych przez Zamawiającego z minimum 10 dniowym wyprzedzeniem.
7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
7.1. warunki stanowiące o prawie wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne.
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
7.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
7.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
7.2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
7.2.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia publicznego z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1. wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzial-ności;
2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4 . osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego
5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkowa, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięci korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy
1. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji
2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
3. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art.26 ust.3
4. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
8. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
8.1. Dla potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt.7.1 niniejszej
specyfikacji Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty:
8.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert
8.1.2 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2
Wszystkie Dokumenty wymienione w pkt.8 winny być przedstawione w formie oryginałów lub
kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego /ych
przedstawiciela /li Wykonawcy ( wskazane w dokumentach uprawniających do występowania w obrocie
prawnym) lub osobę upoważnioną na podstawie załączonego upoważnienia.
9. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
9.1. Oferta winna być sporządzona na „Formularzu oferty” - zał. Nr 1do Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia.
9.2. Wykonawca przedstawi ofertę zgodne z wymogami specyfikacji istotnych warunków
zamówienia w formie maszynopisu lub ręcznie czytelnym pismem w języku polskim.
. Oferta musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy (osobę (y) wskazane
w dokumentach uprawniających do występowania w obrocie prawnym)
lub osobę upoważnioną na podstawie załączonego upoważnienia.
9.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych .
9.4. Wraz z ofertą należy złożyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia /zgodnie
z pkt. 8 niniejszej specyfikacji / potwierdzające spełnianie przez wykonawcę wymaganych
warunków.
9.5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
9.6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty .
9.7. Wykonawca zamieści ofertę w kopercie, która:
- będzie zaadresowana na zamawiającego Zarząd Dróg Powiatowych
29-100 Włoszczowa
ul. Jędrzejowska 81
- będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy
-będzie posiadać oznaczenia:
"Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg dla ZDP we Włoszczowie ”.
9.8 . Proponuje się aby wszystkie strony oferty i załączniki były parafowane przez
Wykonawcę oraz ponumerowane.
Miejsca w których Wykonawca naniósł jakiekolwiek poprawki muszą być parafowane
przez osoby podpisujące ofertę.
9.9. Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert może zmienić lub wycofać
ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomieni
o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu.
9.10. Wykonawca nie może wycofać oferty lub wprowadzić zmian po upływie terminu do
składania ofert.
10. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
10.1. Cenę oferty należy podać w „Formularzu oferty „ tj: załączniku nr 1
Wykonawca poda cenę jednostkową tj. cenę za 1 toną oraz cenę za całość zamówienia.
10.2. Cenę należy podać w ZŁOTYCH POLSKICH.
10.3. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem
zamówienia w tym transport soli do siedziby Zamawiającego oraz podatek od
towarów i usług VAT.
10.4 Cena podana przez Wykonawcę w ofercie obowiązuje na czas trwania umowy i nie
będzie podlegała zmianie.
11. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ
ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCĄ I UDZIELANIA
WYJAŚNIEŃ
11.1. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie
treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie później niż 6 dni przed
upływem terminu do składania ofert.
Zamawiający niezwłocznie udzieli odpowiedzi pytającemu oraz prześle ją wszystkim
Wykonawcom , którym doręczono SIWZ bez ujawniania źródła zapytania.
11.2. Wszelkie pytania dotyczące prowadzonego postępowania należy kierować na adres:
Zarząd Dróg Powiatowych
29-100 Włoszczowa ul. Jędrzejowska 81
11.3. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień
dotyczących postępowania:
Norbert Gąsieniec – Dyrektor ZDP
Halina Sokołowska – Referent ds. zamówień publicznych
Jacek Trojszczak – Referent ds. dróg i mostów
11.4. Wszelkie oświadczenia, zawiadomienia oraz inne informacje pomiędzy Wykonawcą
i Zamawiającym przekazywane będą w formie pisemnej.
11.5. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami.
12. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
W postępowaniu nie jest wymagane wnoszenie wadium.
13. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć:
Zarząd Dróg Powiatowych
29-100 Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81 , pokój nr 7
Termin składania ofert upływa w dniu: 07 września 2006r. o godz. 10:00
Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone Wykonawcom nie otwarte po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
14. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
14.1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.
14.2. W przypadku wniesienia protestu po upływie terminu składania ofert bieg terminu
związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu.
14.3. O zawieszeniu biegu terminu związania ofertą Zamawiający niezwłocznie poinformuje
Wykonawców, którzy złożyli oferty i wezwie ich pod rygorem wykluczenia
z postępowania do przedłużenia ważności wadium lub wniesienia nowego wadium na
wydłużony okres.
15. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
14.1. Publiczne otwarcie ofert przez Komisję przetargową nastąpi:
dnia 07 września 2006r. godz. 10:10
Zarząd Dróg Powiatowych
29-100 Włoszczowa , ul. Jędrzejowska 81 pok. 8
Otwarcie ofert jest jawne.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę , jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po otwarciu każdej koperty z ofertą zostanie podana do wiadomości zebranych nazwa
firmy (nazwisko ) , adres (siedziba) , cena oferty, okres gwarancji
W przypadku nieobecności Wykonawcy Zamawiający prześle Wykonawcy, na jego
pisemny wniosek informacje z sesji otwarcia ofert.
16. BADANIE I OCENA OFERT
16.1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami :
· cena 100%
16.2. Przed przystąpieniem do oceny ofert wg kryterium cena Komisja dokona
sprawdzenia spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu
wymaganych na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów :
· potwierdzających prawo Wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne
· potwierdzających zdolność Wykonawcy do wykonania zamówienia
16.3. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki
rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z art. 88 ustawy.
16.4. Następnie oferty zostaną sprawdzone czy nie podlegają odrzuceniu na podstawie
art. 89 ust.1
Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
· jest niezgodna z ustawą lub specyfikacją istotnych warunków zamówienia
· jej złożenie stanowi czy nieuczciwej konkurencji
· zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
· jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
· zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88,
lub błędy w obliczeniu ceny
· wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny.
16.5. W przypadku, gdy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu
zamówienia Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień
dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
16.6. Jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie
Wykonawców którzy złożyli te oferty , do złożenia ofert dodatkowych.
16.7. Oferty nie odrzucone zostaną ocenione według następujących kryteriów :
cena - 100 %
Oferty będą oceniane w skali od 0 do 10 punktów
Oferty według powyższego kryterium zostaną ocenione następująco:
Każdy członek komisji przyzna punkty danej ofercie wg wzoru:
Cn Cn - oferta z najniższą ceną
X = ------- x 10 pkt. Cb - oferta badana
Cb
Iloczyn sumy punktów przyznanych danej ofercie przez każdego członka komisji i znaczenia procentowego kryterium (100%) stanowi ilość punktów jakie oferta otrzyma za kryterium cena.
Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z ustawą i SIWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą ( tj; oferta z najniższą ceną ).
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
17.1. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom
określonym w ustawie – Prawo zamówień publicznych i Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia oraz oferuje najniższą cenę.
17.2. O wyborze oferty Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców , którzy
ubiegali się o udzielenie zamówienia.
17.3. Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie zawarcia
umowy.
18. WARUNKI UMOWY
Szczegółowe warunki umowy określa projekt umowy - Rozdział III niniejszej Specyfikacji.
19. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
19.1. W toku postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcom a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać
uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują
środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp.
19.2. W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, ale przed zawarciem umowy
Wykonawca może wnieść protest do Zamawiającego.
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca powziął lub mógł
powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
19.3. protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie Zamawiającego,
a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych
i prawnych uzasadniających wniesienie protestu.
Pieczęć Wykonawcy
O F E R T A
Do Zarządu Dróg Powiatowych
29-100 Włoszczowa
ul. Jędrzejowska 81
na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i w siedzibie Starostwa Powiatowego oraz na stronie internetowej www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało zamieszczone na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych
na realizację zadania:
„Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg dla ZDP we Włoszczowie w ilość 400 ton”.
Składamy niniejsza ofertę:
1. Oferujemy wykonanie zamówienia za następującą cenę:
cena jednostkowa:
................................... zł / tonę netto + podatek VAT ...... % ..................... zł = ................... zł / tonę brutto
(słownie złotych: ....................................................................................................................................brutto.
cena za całość zamówienia (400 ton) :
................................... zł / tonę netto + podatek VAT ...... % ..................... zł = ................... zł / brutto
(słownie złotych: ............................................................................................................................brutto.
2. Oświadczamy , że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie
wnosimy do niej zastrzeżeń.
3. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Dostawę objętą zamówieniem zamierzamy: (proszę podać czy Wykonawca zamówienie wykona
sam, czy w części powierzy podwykonawcy)
- wykonać ..................................
- w części powierzyć podwykonawcy tj; .......................................................................................
......................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................
proszę podać nazwę podwykonawcy oraz część zamówienia jaką ma wykonać
5. Warunki płatności zgodne z warunkami umowy – 30 dni.
6. Oświadczamy , że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt
umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku przyznania nam
zamówienia do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach , w miejscu
i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
7. Oświadczamy, że wszystkie strony oferty ze wszystkimi załącznikami są ponumerowane
i cała oferta składa się . …………. stron.
11. Załącznikami do niniejszej oferty są :
a) ........................................................................................................................
b) ........................................................................................................................
c) ........................................................................................................................
d) ........................................................................................................................
................................ dnia.................... .....................................................................
Podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy
Załącznik nr 2
Nazwa wykonawcy ...........................................................................................................................
Adres wykonawcy ...........................................................................................................................
REGON ............................................................................................................................................
Numer telefonu ............................... Numer fax ...............................
(zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.)
Składają ofertę w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg dla ZDP we Włoszczowie w ilość 400 ton”.
Oświadczam, że
1. posiadamy uprawnienia do wykonania określonych działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówieni;
4. nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
................................ dnia.................... .....................................................................
Podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy
UMOWA Nr ........
W wyniku przeprowadzonego przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. „Prawo zamówień publicznych” została zawarta w dniu ................r pomiędzy: Zarządem Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa,
ul. Jędrzejowska 81 reprezentowanym przez:
1.mgr Norbert Gąsieniec - Dyrektor
z kontrasygnatą Głównej Księgowej – Krystyna Ławińska
zwanym dalej „Zamawiającym”
a ....................................................................................
....................................................................................
....................................................................................
zwanym dalej „Wykonawcą”, reprezentowanym przez:
1. ..................................................................................
2. ..................................................................................
umowa następującej treści :
§ 1
1. Podstawę zawarcia umowy stanowi zatwierdzony protokół postępowania o udzielenie
zamówienia.
2. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania:
„Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg dla ZDP
we Włoszczowie w ilość 400 ton”.
§ 2
Termin realizacji zamówienia:
Od dnia zawarcia umowy do 30 marca 2007r.
Dostawy soli będą odbywały się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
Terminy dostawy i ilości będą określone w zleceniach wystawionych przez Zamawiającego z minimum 10 dniowym wyprzedzeniem.
Wydanie towaru nastąpi w siedzibie Zamawiającego:
ZDP we Włoszczowie , ul. Jędrzejowska 81
§ 3
1. O przygotowaniu towaru do wysyłki Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego
( ZDP we Włoszczowie ) z 1 dniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.
2. Do każdej partii towaru powinien być dołączony atest (certyfikat).
3. Towar dostarczony będzie krytymi środkami transportu z zabezpieczeniem towaru przed wilgocią
§ 4
Rozliczenie za dostawę piasku odbywać się będzie według ceny jednostkowej: ...............................
Wartość umowy wynosi: ......................................................
słownie złotych: .....................................................................................................................
W przypadku gdyby ilości rzeczywiście dostarczonego towaru odbiegały od podanych w
umowie Dostawca otrzyma zapłatę wynikającą z przemnożenia ilości faktycznie
dostarczonego towaru przez cenę jednostkową podana w ofercie i nie nabywa prawa z
tego tytułu do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
§ 5
1. Rozliczenie za przedmiot umowy następować będzie fakturami wystawionymi przez
Wykonawcę po zrealizowaniu danej partii dostawy.
2. Zamawiający ureguluje należności w terminie 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania
faktury za zrealizowaną partię dostawy.
§ 6
1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną z tytułu niewykonania lub
nienależytego wykonania postanowień niniejszej umowy w tym ponad zastrzeżoną karę
umowną.
2. Za opóźnienie w dostawie soli Zamawiający będzie naliczał kary w wysokości 100,00 zł
brutto określonego w § 4, ust.2 za każdy dzień opóźnienia dostawy.
§ 7
1. Ze strony Zamawiającego bezpośredni nadzór nad przedmiotem umowy będzie
prowadził:.....................................................................................................................
3. Ze strony Wykonawcy osobą upoważniona do występowania w sprawach związanych z wykonywaniem umowy i kontrolę jej realizacji będzie
.......................................................................................................................................................
§ 8
Zamawiający nie wyraża zgody na ewentualną cesję przez Wykonawcę wierzytelności z tytułu niniejszej umowy na podstawie art. 509 – i n. kodeksu cywilnego.
§ 9
W sprawach nie uregulowanych niniejsza umową mają zastosowanie przepisy ustawy „Prawo zamówień publicznych”, a w sprawach nie uregulowanych w wyżej wymienionej ustawie przepisy Kodeksu
§10
Wszelkie zmiany niniejszej umowy muszą być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 11
Integralną częścią niniejszej umowy są:
1. Oferta Wykonawcy
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
§ 12
Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach dla każdej ze stron.
Wykonawca Zamawiający