Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOSZCZOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Starostwo Powiatowe we Włoszczowie

www.powiat-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

Ogłoszenie o zamówieniu - dostawy

Ikona statystyk

Włoszczowa: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych dla ZDP Włoszczowa
Numer ogłoszenia: 265578 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

Vzamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie , ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942519, faks 041 3942519.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych dla ZDP Włoszczowa.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna dostawa piasku wynosi 2000 ton. Minimalna dostawa (ilość piasku) jaką należy dostarczyć do  zamawiającego wynosi 1000 ton. Realizacja pozostałej dostawy ( 1000 ton piasku) zależy od warunków atmosferycznych panujących w sezonie zimowym 2015/2016 i może  ulec zmniejszeniu lub nie być zrealizowana.       Piasek należy dostarczyć własnym transportem do siedziby Zamawiającego - ZDP Włoszczowie, ul. Jędrzejowska 81. Dostawy piasku będą odbywały się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. 6.3. Wielkość i terminy dostarczania każdej partii piasku wynikać będą z jednostronnych               dyspozycji Zamawiającego po uprzednim powiadomieniu telefonicznym. Materiał będący przedmiotem zamówienia powinien spełniać wymagania normy PN-EN 13043:2004 ( Norma ta zastąpiła normę PN-B-11113:1996) - kruszywa mineralne oraz warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r.  (Dz. U. z 2005 r. , Nr 230, poz. 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach . Maksymalne uziarnienie kruszywa (piasku) nie powinno przekraczać 3,00 mm, natomiast minimalne 0,5 mm, piasek powinien spełniać wymogi dla piasku średniego wg Normy PN-86/B-02480 Grunty budowlane, określenia, symbole, opis i podział gruntów.Piasek musi być siany, nie może być nadmiernie zawilgocony - dopuszczalna wilgotność wynosi 5 % nie może zawierać skawaleń i zbryleń / nie rozkruszających się przy nacisku stopą przez odbierającego/. W przypadku gdy dostarczony piasek nie będzie odpowiadał powyższym wymaganiom Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany dostarczonej partii piasku na własny koszt w tym załadunku oraz transportu wycofanej partii dostawy..

    II.1.5)

     przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

                                

    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: W przetargu nie jest wymagane wniesienie wadium

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 95
    • 2 - termin dostawy - 5

    IV.2.2)

        
     przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

                                

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1.  Zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie2.  Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy3.   Zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego               i Wykonawcy.4.  Zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy               w niezmienionej postaci stanie się niecelowa.5. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia (obniżenie wynagrodzenia) za            niezrealizowaną część dostawy piasku. 6. Zmiany dotyczące podwykonawcy: W przypadku nie wskazanie w ofercie części            zamówienia przewidzianej do powierzenia podwykonawcy, lub zmiany wskazanej w           ofercie części przewidzianej do powierzenia podwykonawcy Zamawiający dopuszcza            zmianę w tym zakresie pod warunkiem pisemnego poinformowania Zamawiającego            przez Wykonawcę o zamiarze wprowadzenia zmian i po uzyskaniu zgody            Zamawiającego na wprowadzenie tych zmian.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Jędrzejowska 81 29-100 Włoszczowa.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Jędrzejowska 81 29-100 Włoszczowa, sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

      

    Pliki do pobrania:

    Podmiot udostępniający:
    Zarząd Dróg Powiatowych
    autor:
    Norbert Gasieniec
    redaktor:
    Halina Sokołowska
    Data utworzenia informacji:
    2015-10-08
    Data publikacji:
    2015-10-08
    Data ostatniej zmiany:
    2015-10-08


    Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-07-03 14:14:16, zmian dokonał(a): Rafał Żmuda

    WCAG 2.0 (Level AA)